Épp a műszerfalba készülök beépíteni egy csipogó magasat, csak nem szeretném kétszer szétszedni a gépet, ezért fordulok hozzátok; tudnátok nekem mondani adatokat a méretekre vonatkoztatva, miszerint mekkora fér be oda? átmérő, mélység, ilyesmi!:) válaszotok előre is köszönöm!
én is ott tartok, ahol öregmackó, csak nálam esedékes igy 2 héttel a garancia lejárta lött a vizpumpacsere.
láttam nagyon szép, tökéletesen a csomagtartóba szabott magas peremű csomagtértálcát. 10800 ft. NAGYON drága... tud valaki PONTOSAN illeszkedő utángyártottat?
Kicsit előrehoztam az Assistance 10+ átvizsgálást, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy mivel a garanciám két hét múlva lejár, nézzék át az autót és ha valami kiderül és belefér a garanciába, cseréljék ki. Egybekötöttem - mert sajnos az meg időszerű - a zöldkártya hosszabbítással. A környezetvédelmi mérés a következőképpen zajlott. Számítógép beállítva, a különböző fázisokon végiment a szerelő majd mivel az alapjárat az istennek sem akart az előírt értékre lemenni (az ő műszerük szerint, hiszen a kocsi fordulatszámmérője jó értéket mutatott és a hang is megfelelő volt) tíz percig masszírozták, kopogtatták az érzékelő elektronikát majd néhány utólagos nyomogatás, átállítás után végre beállt a jó érték, kezdődhetett a fájdalmas tortúra. 3 szor teljes gázas gyorsítás kis szünetekkel a leszabályzás és a gázok ellenőrzésére. A szívem majd megszakadt de bírta a kicsi. A füst eloszlása után befejezésül kiírta a számítógép, hogy a gázelemzés nem hozott eredményt a kártya nem kiadható. Lázas tanácstalanság a szerelők között kupaktanács és ilyen tanácsok: ki kell vinni "eszméletlenül" meg kellene hajtani, hogy kiégjen a korom, meg ilyen számomra rémísztő dolgok, majd egy idősebb muksó megjelent és átnézve a beállításokat észrevette, hogy nem a megfelelő érzékelő lett kiválasztva a méréshez, hanem olyan ami közelébe sem járt a kipufogónak (piezzo érzékelő az impulzus érzékelő helyett), így nem kaphatott a kibocsátott áldásból sem. A módosítások után lement a tesz és minden normál értéket hozott.
Utána jött a "lehúzás szagú" assistance 10+ felülvizsgálat. Ellenőrizve a kerékkotyogás, keréknyomás, lengőkar gömbfejek, fékbetétek, lengéscsillapító szemrevételezéssel, váltófelfüggesztés, olajszint, ablakmosó (kicsi utántöltés), hűtővíz (kicsi utántöltés), lámpák és ablaktörlő gumik állapota. Ennyi. Feladtam a labdát mesélve, hogy két ismerősömnek is bedöglött a kormányszervója de nem hatottam meg vele a szerelőt nem kereste meg a kormányszervó olajtartályát. A könyv szerint az ellenőrzés utolsó pontja a számítógépek diagnosztikája: nekem a szervízcsatlakozóm még a két assistance 10+ átvizsgálás után is szűz. A fék pofák 40-50%-osra lettek saccolva. Ezek után elmentem fizetni 16 165 Ft-ot és eldöntöttem, hogy befejeztem a márkaszervízlátogatást.
Assistance 10+ átvizsgálás 2615 hosszabbítás 4375 zöldkártya összesen: 9175 Ft.
Egyébként kiszolgálás udvarias, bent lehettem az autónál, csak nem érzem hogy kaptam is valamit.
Mindenkinek jó utat
ÖregMackó
Ja, egyébként a leszabályzás 4950-es fordulaton történt meg, így valószínűleg ha lenne merszem éa türelmem 180 fölé is sikerülne feltornászni a sebességet de nem fogom kipróbálni.
a "thule"-nek van 12-14e körül csak azt nem tudom a gyári tetőcsomagtartohoz mennyire kompatibilis ezt meg kénne kérdezni tőlük,feltéve ha neked ilyen van.
Minőségit, minőségit... DE PONTOSAN MIT, ÉS HOL? Néhány ezer forint nem számít. Viszont ha valaki tud univerzálist, ami egy esetleges későbbi márkaváltás után is használható, az pozitív lenne.
Már a hétvégén szeretném használni (feltéve, hogy fagypont felett lesz a hőmérséklet :). Egyébként ritkán használnám, sztem évi max. 4-5 alkalommal. Bár ez nem tudom, mit számít.
Hol szereltétek, a hűtőházban? Minusz 20 fokok ... :-)))))
Mivel tws1-ét szereltétek, vélhetően a kéz melegtől mutatott többet (nálam is ez volt a szerelések során, az érzékelő+burkolat taperolásától gyorsan változik az érték). Az meg, hogy az egyik 20-at a másik meg 21-et mutat, az attól van, hogy a kettő közötti értéket nem tudja mutatni, valószínű, hogy határáértéken volt a levegő hőmérséklete, de álló helyben is voltak a járgányok ...
Úgy van! Garivesztésről csak akkor lehetne beszélni, ha a később keletkezett hiba bizonyíthatóan felróható a korábbi utólagos beavatkozásnak. Itt erről szó sem lehet, persze a műveleteknél elővigyázatosnak kell lenni, semmi ne sérüljön ... :-)
Eltaláltad, azért kell leszedni, mert anélkül a belső műanyagokat nem lehet (normálisan) leszedni: Az "A" oszlop belső és a jobb oldali küszöb borítása.
A gédert leszedni és visszarakni tényleg nem nehéz.
Kivéve 1: miért kell leszedni a gédert (vagy grédert), azaz a gumitömítést az ajtónál? Én anélkül is láttam a két oldalsó csavart, hogy leszedtem volna. Vagy talán a belső szükse műanyag levételéhez kell levenni?
Én már jártam úgy, hogy 100-al mentem, amikor elhúzott mellettem egy punto tetején bicajjal. Kb. 100-150 méterrel járt előttem, amikor a bicaj önálló életre kelt és a túlsó árokban landolt. Néhány tucat méteren múlt hogy nem szaladtam rá (ugyanennyivel úszta meg egy szembejövő is). Azt hiszem hajamra kenhettem volna az ABS-t, ha beszorul a bringa a kocsi (illetve a kormányzott kerekek) alá.
Szóval csak minőségit, mert ha tömegszerencsétlenséget vagy halálos balesetet okozol, nem biztos, hogy Baracskáról is tudsz fórumozni :-)
hogy milyet érdemes választani, attól függ hogyan akarod használni. 1 vagy több bicaj, naponta vagy csak alkalmanként.
Mindenesetre a pár ezer forintos "teszkós" tartóról lebeszéllek, nekem a 400e-es időfutambinyóm elszállt az autópályán, 1 tizedmásodpercen és az égieken múlt, hogy egy kamion nem ment át rajta... így megúsztam egy nyereg meg kerékcserével... (szerencsére az első földetérése arra történt)