Köszi a tanácsot már tényleg kezd tele lenni a hócipőm h állandóan cserélni kell és még ám nem is olcsón... Ha lenne rá egy kis időd lefényképezed nekem? Mert még nem láttam ilyet sőt azt sem tudom hol tudnék szerezni hasonlót.
Egszer egy 82.1 es gépen láttam olyat h a tetőt nem teleszkóp nyitotta hanem valami rugós mechanizmus de nagyon erős volt alig lehetett befelé zárni. biztos tartós kis megoldás de sehol sem láttam olyat mert oda is jó lenne valami hasonló
Eddig álló helybe elég volt tekerni most azért más lehet, menni még nem sokat, vagyis toltam hátra akkor jól szuperált, majd holnap kipróbálom egy körre és csinálok egy másik vidit is róla. :)
kb 1-2mm lett le vágva. A cspágy még ussr feliratos. :)
Szaby! Mennyibe kerül 1db bontott durván? Mert vettem olyat amit külön legyártattam 8000Ft ba került kab 8 hónapot ha kibírt és már ki sem nyílik. Ez a cég olyt csinál amilyet kérrek de lebeszéltek arról h több gázt nyomassak bele mint a gyáriba pedig azt kellett volna:S
Úgyan annyira kb mint volt, simán kézzel lebírtam csavarni, de előtte még meg néztem kb mennyire kell meg húznom. Majd holnap ha nem esik akkor megyünk almafát huzgálni és majd lessz videó onnét is, odáig van 5km azon kiderül. :) azért a 14 es krovát oda rakom. :)
Na akkor megcsinálom mostmár énis. Csak csöpörög az eső még mindig, talán 1 óra múlva elál már....
Ja és a koronás anyát mennyire húztad meg? Országúton is ki kéne próbálni, mert lehet, hogy nem fogja tartani egyenesen. Ha túl lazára hagyod az anyát akkor csinálja ezt.
Sikerült kicserélni a rugókat, igaz az öreg csak 1-2 mm vágott le, de van javulást álló helybe is észre lehet venni, de mikor megy a traktor akkor már jobban lehet érezni a javulást.
A szervó olaj:)
Ami már meg nehezíti a kormányt:) ( de melyiknél nem)
Egy ötletet én is adnék, ha esetleg mégis szakítani akarnál a gázteleszkóppal: Én a T25-ös hátsó ablakához autóbusz oldalajtó (csomagtér) kitámasztókat használok. Kinyitom, egy kis kilincsmű beakad. Becsukáskor kicsit meg kell emelni, a kilincsmű old és be lehet csukni az ablakot.
Egyszerűsége mellett van egy hibája is: Nagyon rázós terepen hajlamos a becsukódásra, én ezt egy rugós biztosítóval küsztöböltem ki.
Igen árultak itt segéd munkahengereket, de szerintem amit a jó MTZ hidraulika nem tud felemelni, azt nem is szabad vele üzemeltetni. A gép stabilitásának rovására megy, meg előbb-utóbb valahol elszakad valami.
Egy banálisnak tűnő dologra azért felhívnám a figyelmed: A csavaros függesztő karokat az alsó vonószárak hátsó furatába tedd, rengeteget segít! Kisebb lesz az emelőmagasság, de így is bőven elég. Én így használom a 3,3m-es, dupla rögtörő hengeres ásóboronához, sőt azóta gyakorlatilag mindenhez :-)
Elmész egy bontóba és egy Fiat Uno csomagtartóajtóból kibontol 2db jót. Ez méretben megfelel. Nekem már vagy 5éve tökéletesen működik. Ja és 1db Fiat 1db Mtz-é van, mert két Fiattal nem lehetett bezárni olyan erős :)
Nagyfülkés MTZ-n hátsó ablak kitámasztást ki hogy oldja meg teleszkópon kívül? Már unom venni állandóan a teleszkópokat nagyon hamar kimegy...sodrózásnál meg bálázásnál használom nincs is nagy igénybevétel rajta és alig bírja..gagyi szar mind nem olyan mint a régi.
Amit lehet kapni kitámasztót az meg nem nyitja ki rendesen még félig se nagyon.. Valaki tud valami praktikus megoldást ami gyorsan nyílik és könnyen be is zárható?
És mér nem bírja?? Itt is huzognak 6os SPC-t meg ásoboronát is. Ha az szabájzó jól be lesz állítva emelni fogja nekem is szarakodott sokat nem emelt rendesen meg hamar leengedett és a végén kiderült h a rudazat volt szar