Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
MTD 790 fűkaszám berántója elromlott. Szétszedtem, de a berántót már nem tudom kiépíteni, mert egy rögzítő gyűrű megakadályozza a tengelyen. Hogy lehet a rögzítő gyűrűt eltávolítani? Olyan, mintha rá lenne sajtolva.
Sziasztok. Elöbb látom a stihl.hu-n, hogy új őszi akciók vannak, de nem találok sehol egy nyamvadt letölthető pdf formátumú szórólapot. Ha valaki betudna másolni egy direktlinket azt megköszönném.
Végül is nem hiba,hogy 15 óra után leáll,aztán többé nem indul,mert mint írtam mindig belenyúlok a szarba...:)most jön a szervíz menet,és még ki tudja mit hoz a jövő.Lehet nekem is befostak a műanyag pogácsáim,mint neked,pedig nem is használtam nagy melegben,csak este 1 órát alkalmanként...de így sem bírta szegény pára...:)
Hármunkra elosztva az durván 30 tank ami már nem annyira vészes egy hónap alatt, de ugye itt most a gépről van szó és tényleg nem kevés. Eddig nekem csak ez az 1 gázbovden tartó csavar eset ki, de azt rugós alátéttel visszarakta és azóta nem beszél visza. :)
Azért havi 100 tank nem kevés. És ugye bírja. ;-) Sajna ez az itt-ott csavar elvesztés viszont élő probléma. Én menetrögzítőztem a csavarokat. Azóta nem veszett el egy sem .
Nekem szerencsére nem nyomot ki semilyen olajat. Nekem még a bejáratás alatt a kipufogonál jelentek meg olajcseppek, de az szerintem az erősebben kevert benzinnek köszönhettem.
Igen,én valószinüleg kifogtam.De már megszoktam,hogy bevásárolok valamivel.Neked nem nyomta ki az olajat a dekompressziós szelepnél egy kicsit?Ahogy nézem a tengelynél jött ki a cuccos...
Szia. Most néztem, nálam nincs felpenderendet. Hát nem tudom, de mi 3-an használjuk ezt a gépet a barátaimmal, "üzlettársakkal" havi kb 100 tank erejéig, de eddig 1x nálam annyi volt, hogy egyszer csak a gép visszaállt alapjáratra és hiába adtam neki gázt a gép csak alapjáraton pöfékelt. Akkor vettem észre, hogy ami a gázbovdent felspanolja a gépre egy 5-ös csavar az kieset. Na az bosszantó volt, hogy egy pici csavar miatt mehettem haza, de eddig ennyi volt vele. Olvastam, hogy te 15 órát használtad. Bosszantó lehet!
Akkor sorstársak vagyunk.Remélhetően nálad nem jönnek elő ezek a nem túl jelentős,de számomra bosszantó,és a gyártó részéröl fillérbaszó hibák.Na meg nézd meg a kipuffogónál a műanyag idomra alul egy alufólia van ragasztva...már most felpenderedett a melegtöl..nálam.
Minőségi gép,ez onnan is látszik,hogy leveszem a benzintank sapkát,és kiesik az ógyűrü belőlle..:)aztán néha sikerül is harmadjára visszatekerni,olyan szuper sorjás menet van rajta...:)....de ez lehet hogy egyedi eset...
Nem,még nem árulom.Elöbb elviszem szervizbe,aztán utána.És ahogy néztem a dekompressziós szelepnél is kinyomott némi olajat,de ez lehet,hogy nem hiba.145-ért vettem egyébkén Gyálon júniusban
Persze. Ne süsd meg. Olaj mindig meglegyen (1:40), és ne eröltesd túl. Ez kb annyit jelent, hogy jó hosszú damillal, úgy, hogy már csak nyöszörög, ne vágj nagy melegben . És kb ennyi.
Nem tudom emlékszel e, hogy még annó tőled kértem véleményt a solo 154 és egy Stihl 350-es közt. A solo mellet döntöttem és azóta szerencsére hiba nélkül meüködik. Most olvastam amit beírtál. "Ha valaki megsüti a Solot, a szimeringeket befoglaló műanyag "pohár" deformálódik" . Tudnál segíteni, hogy mire is figyeljek, hogy ennek a bekövetkezését a minimálisra csökkentsem?! Köszi