Szőlőben jobb igy!Elöl gyárilag 11.2 r20 hátul 15.5 r38 most elöl 13.6 r20 hátul16.9 r38 betonon is gyorsabb mint a gyári gumival.Így ballonosabb a gumi kényelmesebb
ok de ez igy horribilis drága porlasztok darabja 10 fölött a hengerfej 100 felett dugok 8 10 ezer. én ugy gondoltam dugo csere,hüvely csere,de olyan mint a .3-ban van.gyűrű csapszeg siklos csapágy tömítések porlasztóba meg keletagros turbós porlasztó asszem sárga dobozos,meg cseh turbo.Amit Te Szaby felsoroltát az szerintem820.4 igaz amit én az se 2 forint.
Nekem könnyű így is a kormányom, de kipróbálom ezt a tuningot hátha könnyebb. Az biztos álló helyben olyan könnyedén nem lehet a miénket forgatni, mint Geryékét.
Az én véleményem az hogy ha jó a kormányszivattyúd,és megfelelő az elsőkerékben a nyomás,akkor nincs semmi gond a kormánnyal,jah és persze megfelelő minőségű olaj legyen benne,ne túl híg,de ne is nagyon sűrű,nekem semmi gondom nincs a kormánnyal,igaz nem orbit könnyedségű,de eltudom tekergetni!
ez a dugattyu szerintetek bele lehet tenni szivó motorba és lehet turbozni? előkamra 38mm a másik tipusu szerintem azért nem jo mert eltolt kamrás a .3-ba az jó