Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2017.10.15 0 0 164054

ez volt az érzésem már jó 10 éve hogy az egész környezetvédelmi normákat a svábok a piacuk védelméért találták ki.""

 

kicsit regebbi a gyoker, raadasul meg a kontinens sem stimmel.

-----

A japánoknak rendre az eggyel régebbi technikát adták el befecskendezőben , így szarabbak is voltak.""

amit mindenki tud...hogy meddig birjak. 

ez meg kulon teccik, foleg indok nelkul. 

 

 

copyztad a nicked, vagy te vagy az adagolos ember ? 

Előzmény: kzdiesel (164049)
diagnet Creative Commons License 2017.10.15 0 0 164053

"tehat ha beszoptal egy szar csigas nemetet,  a kovetkezo autod is az lesz ? "

 

Pontosan. Ezért tudja növelni az összes német prémium gyártó évről évre az eladásait.

Ugyanis senkit se érdekel egy lánc, vagy turbó vagy egy két probléma ami pénzzel és némi bosszúsággal elhárítható. Főleg, hogy a műszaki háttérrel rendelkező vevők tudják, hogy a következő modellben(vagy még előbb) ezek kiemelt figyelmet kapnak és soha többet nem fordulhat elő.

És igen, drágább lesz a lánc 50 centtel ( ami a valóságban 200 euro lesz), meg sokminden más is drágább lett.

Nem tudom nálatok mennyire látszik, de itt(németből) 2010-ben 10k EUR-ért lehetett venni 5 éves 3-as bmw-t. A következő széria 5 évesen 16K EUR. Mercedesnél a különbség a duplája. Holott az új autó árak nem emelkedtek ennyit. Papíron. A valóságban pedig pont ugyanennyivel. Az alap kivitelek ára kecsegtető, viszont használhatatlanok, a vállalható motorral és összeállításban pedig az ár + 4-5m Ft. Így kompenzálják, hogy mindenbe az erősebb lánc, olajpumpa,stb kell.

Előzmény: cam aro (164019)
Kisa Creative Commons License 2017.10.15 0 0 164052

Széles semmit nem rakott le az asztalra, de igen sokat felvett onnan. :)

 

Előzmény: cam aro (164047)
cam aro Creative Commons License 2017.10.15 0 0 164051

 

hat akkor hagyjuk ra.

felesleges folyamat kozben velemenyezni a vegeredmenyt.

a szandeka  nem vitatthato.. innetol meg felesleges fikazni. 

 szerintem.

(mert ezt kurvara kikell irni allandoan. ugyhogy tobbet nem is fogom.  ) 

 

(a robbanas egy viszonyszam. hivhatjuk relativ novekedesnek is. ) 

 

jo ejt urak! :)  

Előzmény: mica-r (164048)
Kisa Creative Commons License 2017.10.15 0 0 164050

Nem mindig a racionalitás viszi előrébb a világot. Kellenek nagyszerű dolgok, amelyek talán soha nem lesznek nyereségesek, de mindenki elismeri, mint pl. a Concorde.

Kevesebb lenne a világ e nélkül. Persze egy ilyen dobást ma már Musk nemigen tud tető alá hozni. Két, iparilag fejlett ország együttműködésének sem volt könnyű.

Előzmény: mica-r (164045)
kzdiesel Creative Commons License 2017.10.15 0 0 164049

Nekem is ez volt az érzésem már jó 10 éve hogy az egész környezetvédelmi normákat a svábok a piacuk védelméért találták ki. Főleg a dizeleknél: Bosch volt ez egyeduralkodó, mindenki csak őt koppintotta és kullogott utána. A japánoknak rendre az eggyel régebbi technikát adták el befecskendezőben , így szarabbak is voltak. Igazán szarok meg akkor lettek amikor elkezdtek saját CR-t gyártani... Azt mindenki tudja a hogy a Delphi meg a Denso CR az inkább csak műszaki karikatúra... Most meg bevallották, hogy az Euro VI csak csalással megy...

Előzmény: no_holy_shit (164023)
mica-r Creative Commons License 2017.10.15 0 0 164048

Szerintem nem robban be, jön folyamatosan ahogy engedik a lehetőségek. 

A Tesla késése nem nekem lesz probléma hanem Musknak!

Előzmény: cam aro (164046)
cam aro Creative Commons License 2017.10.15 0 0 164047

mert az amit eddig lerakott az asztalra.. 

az lofasz. 

ja varj, nem .. valoszinu azt is lopta. 

az asztalrol. 

Előzmény: Kisa (164043)
cam aro Creative Commons License 2017.10.15 0 0 164046

 masok is fejlesztenek. 

...es jol teszik, mert ha berobban az ev, a  fasorba se lesznek ev nelkul. 

----------

 Egyenlőre a Tesla 3 sehol, de már lassan kiöregszik a Model S...""

miert merce a T3, ha europaban meg az egesz tesla system sincs rendesen kiepulve ? 

 

99"-es polon zorog a kipuffogo..

05" pd-n kopik a veztengo. 

es neked az a problemad hogy  kesik a T3..  ? 

Előzmény: mica-r (164042)
mica-r Creative Commons License 2017.10.15 0 0 164045

Hyperloop stb...

Persze annyi esze volt, hogy egy-két hülyeséget lepasszolt, más kínlódjon vele :-)

Előzmény: Kisa (164043)
diagnet Creative Commons License 2017.10.15 0 0 164044

Múltkor még lehurrogtatok mikor utaltam rá, hogy lassan elzárják a csapot. Akkor ezek szerint kezd beigazolódni...

Én még jókor voltam jó helyen. Egy erkölcsivel és egy személyivel levélben lehetett igényelni system42(belső fejlesztői rendszer), geko, hyperkvs hozzáférést. Könnyelműségből vagy rendszerhibából read only módban hozzáférést adott a legbelső rétegekig. 2 év alatt nagyobb tudásanyagot lehetett beszippantani, mint valaha is fogok...

Előzmény: Törölt nick (164021)
Kisa Creative Commons License 2017.10.15 0 0 164043

Széles Gábort, vagy az újdonsült eTruck (inkább eTrick) kámpánit nem is említetted. 

Előzmény: cam aro (164041)
mica-r Creative Commons License 2017.10.15 0 0 164042

Mások is fejlesztenek EV-t. 

Musk talán jól látta meg és jól futtatta be, hogy felülről lehet megkezdeni a hódítást. Kérdés hogy ebből mit tud kihozni? Egyenlőre a Tesla 3 sehol, de már lassan kiöregszik a Model S...

 

Előzmény: cam aro (164041)
cam aro Creative Commons License 2017.10.15 0 1 164041

nem kerdes. 

rovid tavu memoria vesztes. 

nem tudom hogy ma volt, vagy tegnap. 

----------

ettol fuggetlen en bizalmat szavazok Musknak. 

lehet hogy sokba kerul, de innovizaciot, uj terulet fejlesztest valahol elkell kezdeni,

es nem egybol az / sikeres /eredmenyeket kovetelni. 

 

amit eddig lerakott, az bizalomgerjeszto..-szerintem - es ezt onalloan, szabad akaratabol tette..

holott a paypal eladasa utan akar hatra is dolhetett volna mint milliardos  playboy. 

 

 vagy legalabbis jobb befektetesnek tartom amit csinal,

mint pl a meszaros lolo, vagy a rogan anti fele feltalalo bizottsag.

szvsz en nem fikaznam. foleg hogy valos tartalom van a tevekenysege mogott.  

Előzmény: mica-r (164038)
diagnet Creative Commons License 2017.10.14 0 0 164040

Az érdemi részét értem a magas minőségi követelési szint és a folytonosság alatt. Tehát olyan állandó folyamatoknál amik mögött drága szerszámozottság áll és modelltől, felszereltségtől, évjárattól függetlenül mindig szükség lesz rá.

Rabszolgát nem szívesen tesznek még a sor azon részére sem ahol komplexebb a feladatkör és nagyobb a felelősség. 5 perc leállás többe kerül mint 20 közvetlen foglalkoztatott bruttó bére.

 Négykarikás gyárban voltam, magyarban.

A megmaradt kapcsolatok (mérnökök,utómunka) is mind közvetlenül a gyár alkalalmazottai, évtizedek óta.

Persze a friss munkaerőt már régóta közvetítő által fix-re veszik fel, mert 95%-uk nem való semmire, csak a pénzért mennek.

Előzmény: no_holy_shit (164016)
Kisa Creative Commons License 2017.10.14 0 1 164039

Ilyen emberek, Jobs, vagy talán Musk is ilyen, lendületet adnak egy iparágnak.

Jobs vízióját ma már milliárdok vásárolják, óriáscégek gyártják.

 

Előzmény: mica-r (164035)
mica-r Creative Commons License 2017.10.14 0 0 164038

tegnap vagy ma? kérdés mire vonatkozik?

Előzmény: cam aro (164032)
mica-r Creative Commons License 2017.10.14 0 0 164037

Ha esetleg elbotlik a dolog, akkor majd rásütik hogy csaló:-)

Előzmény: Kisa (164036)
Kisa Creative Commons License 2017.10.14 0 0 164036

Én is ezt látom, valahogy mégis befektetnek a cégbe.

Azért több lábon áll, majd az új projektekhez is talál befektetőket, mert az emberek szeretnek hinni.

Még azt sem lehet rásütni, hogy csaló, inkább csak óriásit kockáztat. (-nak a befektetők.)

Előzmény: Törölt nick (164034)
mica-r Creative Commons License 2017.10.14 0 0 164035

Ameddig állami és magánemberek fölösleges pénzét égeti, addig mindegy. Kérdés, hogy mit lehet építeni belőle?

Ki gyárt jó haszonnal EV-t???

Előzmény: Kisa (164033)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.14 0 0 164034

Mindenkinek elfogy a türelme egyszer. Az is egy marha nagy csoda, hogy idáig kitartott, lévén, hogy egyetlen üzleti évet sem bírtak nyereséggel zárni a 14-ből. Senki más nem tudta volna ilyen sokáig húzni. Brutális problémáik vannak amúgy az áttörésnek szánt tömegmodellel, az elmúlt negyedévben kézzel raktak össze 260 darabot:

https://www.heise.de/newsticker/meldung/Bericht-Manuelle-Fertigung-bremst-Teslas-Model-3-aus-3852151.html

Ennek cáfolására Musk kirakott egy félperces videót, amin néhány robot hegesztgeti a nyerskarosszériát. Gyártósor persze sehol.

Ha részvényed van, most add el...

Előzmény: Kisa (164033)
Kisa Creative Commons License 2017.10.14 0 0 164033

Valóban, sokan mondják, hogy Musk cégei óriási bukták lehetnek, de nem fogynak el a befektetők mögüle, meg tudja ugrani a lécet. Addig talán bőven nyereségessé teszi, míg el nem kezd meredeken drágulni a Lítium.

A Spacex terv szerint halad, lassan kezdi termelni az óriási profitot.

 

Előzmény: mica-r (164030)
cam aro Creative Commons License 2017.10.14 0 0 164032

tegnap, vagy ma ? 

volt tiz percem egy modell S-re. 

nem vezettem, csak jol korbe nezhettem. 

 

ha ezt a szintet tartani tudjak, Muske lesz a 4. legnagyobb vallas a vilagon. 

SK 

=====

 

 

 

 

Előzmény: mica-r (164030)
cam aro Creative Commons License 2017.10.14 0 0 164031

amit a klasszikus oem-k beneztek, h megjelennek olyan tokeeros szereplok a piacon, akik mas szektorban erosodtek meg. ""

 

nem 'megjelentek' a tokeeros szereplok, hisz eddig is voltak, csak nem europaban. 

hanem keletkezett egy luk europaban , ahova befolytak. 

 

az a luk meg ugy jott lettre, hogy de bezzeg a golf. de bezzeg a passat.

a paraszt meg megveszi a logo/badge miatt. , es akkor ellehet adni mindent. 

hat nem. 

vagy. 

nekem mar nem ugy tunik. 

 

Előzmény: no_holy_shit (164023)
mica-r Creative Commons License 2017.10.14 0 0 164030

"Szerintem amit a klasszikus oem-k beneztek, h megjelennek olyan tokeeros szereplok a piacon, akik mas szektorban erosodtek meg. Tesla es kinaiak"

Tesla szerintem nem elég tőkeerős, kicsit piramisépítő Musk. Speciel a Tesla 3 sincs sehol. Rendes autót gyártani azért eléggé komplex dolog, tanulási időt nem lehet nagyon rövidíteni. Kínai talán lassanként tanulja, de nekik nem tudom mennyire kell az eu piac. Van keleten is sok vásárlóerő, akiknek jó az egyszerűbb is.

Előzmény: no_holy_shit (164023)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.10.14 0 0 164029

En elso eseteben a nedvesseget es szukoseget fontosabbnak tartom mint a szepseget, masodikat medium rare jobban szeretnem. De izlesek es pofonok, legalabb nem veszunk ossze

Előzmény: novothauto (164026)
Paco155 Creative Commons License 2017.10.14 0 0 164028

Én végig értettem - igaz nem is vagyok szerelő. :D

Előzmény: novothauto (164024)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.14 0 0 164027

Nem mondom hogy nem lenne rá kereslet, csak nehéz nyereségesen működtetni. Árat meg nem nagyon lehet emelni, mert ott már az Uber a konkurencia (ahol ugye nem te vezetsz, azaz semmi felelősséged, és parkolóhelyet sem kell keresned).

Az autó hiányát én inkább a fiataloknál tapasztalom, de sokaknak már jogsija sincs, és az általuk ismert univerzum az S-Bahn végállomásánál véget ér. Érdekes világ lesz, ahol az emberek már jártak pl. az USA-ban, de lövésük nincs, hogyan működik a világ 3 faluval odébb.

Előzmény: no_holy_shit (164010)
novothauto Creative Commons License 2017.10.14 0 0 164026

Lehet én vagyok egyszerű. A punci legyen szép, a hús legyen jól átsülve, az autók legyenek szarok,

és akkor lesz pénz az előző kettőre. Ha még jut két Schrick vezérműtengelyre, az csak bónusz.

A faszomat érdekli, hogy a nyikhaj, aki azt mondta, hogy elég vastag az a lánc - azt mégse lett az -

utalva kapja a fizetését, nyugdíjig van szerződése, vagy Zimbabvéból Mogadishuba bevándorolt 

Boschtól Valeonak kölcsönzött jobb hátvéd futballistából avanzsált technikuspapíros mérnökjelölt,

vagy sem. Szart gyártanak, még nyugdíjig kitart a fosuk a műhelyben, azt jól van.

 

 

mica-r Creative Commons License 2017.10.14 0 0 164025

Érdekes, másmilyen embereket is látok bőven. 

Előzmény: C200UF (164022)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!