Keresés

Részletes keresés

MBman Creative Commons License 2014.08.06 0 0 19542

Őszinte legyek, olyan sok értelmét nem látom ennek a tesztnek, a utasok hülyítésén kívül. Amikor láttam elhaladni, ömlött belőle a klíma kondenzvíz, végre klímás buszon utazhattak az egerszegiek is. Teljesen alacsonypadlós 4 ajtós városi busz, Pesten ilyenek járnak, kb 1 éve mindenki megelégedésére, még a hülye is látja, ha ott megfelelnek, akkor Egerszegen és Kanizsán is megfelelnének. (Csak nehogy 2szer annyit fogyasszanak, mint a jeleneg használt gépek :) )

Ezt leszámítva nem látom egyhamar esélyét, hogy új busz be lesz szerezve :). A Connecto-k 8-10 évesek, azok még minimum ennyit maradnak szerintem. A rábák illetve az E94G-k 14-15 évüket tapossák pár év még van bennük.

A berkhof Volvo-k járnak még? esetleg azok helyére. Kanizsára meg rohadtul nem hiányzik csuklós, ha helyi kocsikkal járnak helyközibe.

Előzmény: KZX003 (19541)
KZX003 Creative Commons License 2014.08.06 0 0 19541

Igen, délután már forgalomba állt pár kanyar erejéig.

Előzmény: MBman (19538)
kamant Creative Commons License 2014.08.05 0 0 19540
htibor Creative Commons License 2014.08.05 -1 0 19539

Telepfotó...

Előzmény: Törölt nick (19537)
MBman Creative Commons License 2014.08.05 0 0 19538

Ma a 11-es vonalán láttam.

Előzmény: KZX003 (19536)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.05 0 1 19537


 Elég jól mutat rajta.

Előzmény: setra147 (19518)
KZX003 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 19536

Már felkerült a zalaegerszegi tesztfutás részletes menetrendje.

Előzmény: KZX003 (19519)
M41 2180 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 19535

Amúgy szerintem GAC-243 és KNM-508 is selejt, ha szóba került a téma.

 

Aztán amilyen gáz a jelenlegi helyzet (nem lehet már kettesével-négyesével venni a kis Setrákat) lehet fél év múlva felújítva látjuk őket viszont. Azt hiszem Te írtad anno (ha nem akkor elnézést kérek!), hogy a 462-őt már el is kezdték bontani, búcsúzhatunk tőle. Ehhez képest elég felújított állapotban került vissza. Nem is hittem a szememnek elsőre.

 

Előzmény: v w x y z (19531)
MBman Creative Commons License 2014.08.03 0 0 19534

Na akkor így volt értelme a felújításnak :)

Normáliséknál a legramatyabb állapotú kocsit szoktálk tartaléksorba küldeni...

Előzmény: v w x y z (19530)
MBman Creative Commons License 2014.08.03 0 0 19533

"kár hogy a protó E94G nem ment felújításra."

 

Kanizsán csuklós helyi fordák szűntek meg nem olyan nagyon régen. Ezen kívül valaki írta korábban, hogy helyi Mercedes Connectok is végeztek helyközi járatot, helyi üzemnél biztos, hogy nincs szükség csuklósra, szóval eleve esélytelen volt a felújítása.

Előzmény: 89Ádám (19529)
MBman Creative Commons License 2014.08.03 0 0 19532

Gondolom a többi E94G-hez használják donornak, azért hagyták kanizsán.

Előzmény: v w x y z (19531)
v w x y z Creative Commons License 2014.08.03 0 0 19531

Ott áll a selejt sorban ugyanúgy. Egy-két évig belezik ott őket aztán mennek a vasba. Amúgy szerintem GAC-243 és KNM-508 is selejt, ha szóba került a téma.

Előzmény: 89Ádám (19529)
v w x y z Creative Commons License 2014.08.03 0 0 19530

Tartalék most is.

Előzmény: BENczúr utca (19528)
89Ádám Creative Commons License 2014.08.03 0 0 19529

Köszönöm, kár hogy a protó E94G nem ment felújításra.  

Néhány hónapja volt netes kép, amint selejtként már kissé megbontva áll a telepen. Mi lehet vele mostanság?

Előzmény: v w x y z (19527)
BENczúr utca Creative Commons License 2014.08.03 0 0 19528

462 maradt tartalék felújítása után?

Előzmény: v w x y z (19527)
v w x y z Creative Commons License 2014.08.02 0 1 19527

DUD-462 és 575 kapott felújítást.

Előzmény: 89Ádám (19525)
Takszi55 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 19526

Nem tudom, hol nézted, de a Kisalföld eddg 13 395/E95-öt vágott ki, amik 2 kivételével mind '93-94-es gyártásúak voltak, a két kivételből meg az egyik kiégett, a másik meg balesetes. A helyis selejtekről meg csak anyit, hogy a legutolsó menetrendváltáskor feleslegessé váltak, és mivel ezek voltak a legöregebbek/legdrágább üzeműek, logikusan nekik kellett menni. A proto E99-nek meg sajnos akkora váztörése volt, hogy nem érte meg megcsinálni, eredeileg csak műszakira állt le, ráadásul munkája sem nagyon lenne már.

Előzmény: MBman (19522)
89Ádám Creative Commons License 2014.08.02 0 0 19525

Melyik lehetett a felújított 256.44-es? Amelyik megjárta Szabolcs megyét is?

Előzmény: hajduka95 (19520)
kem0001 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 19524

Végén még nálunk kötnek ki majd.. Ennyi erővel a régi Mercedes-eket is selejtezhetnék már. Jó nagy hülyeség volt őket felújítani pár éve.. Helyettük lehetett volna venni fiatalabb kocsikat inkább..

Előzmény: MBman (19522)
MBman Creative Commons License 2014.08.01 0 0 19523

Ehhez képest mi nem is csinálunk hajmeresztő selejtezéseket. Talán az ICE-568 volt a legmeredekebb.

Előzmény: MBman (19522)
MBman Creative Commons License 2014.08.01 0 0 19522

Most néztem ezen a győri buszos honlapon, azért a Kisalfold Volán is érdekes selejtezéseket csinál. A friss selejtek listája tele van E95-ösökkel, és ezek nem öreg 395-ösök, hanem 1998-nál újabb faceliftes, kereksárvédőíves típusok. Ezen kívül Rába contactok, 6 db EVL-es rendszámú 415 ös, E94-esek vannak a listán. Plusz az emeletes Ikarus E99 is.

Előzmény: KZX003 (19519)
MBman Creative Commons License 2014.08.01 0 0 19521

Én azt nem értem, mi ez az hirtelen jött öregbusz felújítósdi játék. Az rendben, hogy szépen néz ki ez is, meg a MHZ-s 415-ös is, de ezek akkor is 20 éves gépek, a bontóban lenne a helyük. Ezeknél fiatalabb 395-ösök is ki lettek ebrudalva innen, mentek más Volánokhoz, vagy mentek a levesbe.

hajduka95 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 19520

A 415-ös: https://www.facebook.com/231712766924514/photos/a.231732426922548.50578.231712766924514/649771078452012/?type=1&permPage=1

Előzmény: Törölt nick (19517)
KZX003 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 19519

Euro VI-os motorral szerelt Mercedes Citaro buszok tesztkörútja az ÉNYKK-nál.

A részletek, a tesztbuszok menetrendjei és minden információ - folyamatos frissüléssel - a gyoribuszok.hu-n!

setra147 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 19518

Van egy új Setra 415ös, vagy az IAB-863 kapta meg a szürke fekete fényezést? Illetve ZVR-103ról lekerültek a matricák(bár erről lehet volt már szó)...

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.31 0 0 19517

Van 2 új frissen felújított busz szerintem. Egyik egy 415-ös (kanizsai üzem táblával), másik egy 256-os. 29.-én délelőtt húztak Balaton felé autópályán. Szép friss fényezésnek tűntek, azért gondolom, hogy felújított. LYM-227-ről nem csak a egy dísztárcsa hiányzik, ma találkoztam vele Szegeden.

archlinux Creative Commons License 2014.07.26 0 0 19516

A pannonos Szigetvár-Hévíz elvileg megszűnt.

Előzmény: zmagix (19515)
zmagix Creative Commons License 2014.07.26 0 0 19515

Megnéztem én is és szerintem adatbázis hiba. Amióta eszemet tudom a 1587/1 járatot a Pannon közlekedteti és szinte állandóan ugyan az a sofőr van rajta. Találtam egy másik buszt 1665/2 amit már valószínűleg a Zala közlekedtet. De most látom a Szigetvári induló ellenére kiadta ezt az ott nem is közeledő járatot. Illetve ennek a lemenő párját sem találtam. Tehát a netes menetrend sokat téveszt!

Előzmény: mcg (19514)
mcg Creative Commons License 2014.07.26 0 0 19514

Tud valaki valamit arról, hogy a Zalának valóban van Szigetvár-Hévíz járata, ahogy az a menetrendek.hu-n kiadja találatnak most hétvégére mindennaposként a régi Pannon-os járat helyén, vagy ez csak valami szokásos adatbázis hiba?

M62,306 Creative Commons License 2014.07.24 0 0 19513

Igen. A közfoglalkoztatottak téli iskoláztatása Szabolcsban jelentős többlet utazási igényeket generált, így egy csomó buszt béreltek a társcégektől.

Előzmény: MBman (19512)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!