De azt mondják a srácok,olyan mintha orbitos lenne.. ami az erőt illeti.
Azt meg már elég régen használják.....nem nagyon vannak ,könnyű-kormány jellegű problémák vele.(nem hallani) Amíg egy karikát vágnak le,talán nem lesz baj......csak nehogy valaki tovább menjen,,:-))
Én hajtok is egy ilyen 820.4 est.Tavaly 10. hónapban vettük a barna mellé. Most ez a kettő van a családi gazdaságba.Megvagyunk vele elégedve.Faterommal ketten használjuk reméljük sokáig bírni fogja.
Személy szerint nekem is fentartásaim vannak e hadművelettel . Ui. ha ( el érzéktelenedik ) le könnyül a kormány az teljesen rossz. kormány erő , Nm/Kp. ami egy felnőtt kézerejéhet mérhető.
ÜDV." Nem ,hogy láttam de már ettem is"mondja a székely mikor megkérdezik tőle hogy látott -e már parabola antenát "de az fémből van" ,"ja akkor csak láttam" mondja.Nos uraim 100szónak is egy a vége forgalomba vajon hogyan működik a "rúgós"szervó.Holnap a híradó tele lessz balesetes mtz-ésekkel? Pár nap múlva megcsinálom ha mindenkinek jó lessz:))
Helló.Ilyet hogy lehet csinálni?benne a régi műszefal de oldalváltós és hol a felező?A régi helyén lent vagy középen az újjabb lenne?Ezt hogy kell csinálni venni kell rá egy másik váltófedelet és kész?
Én pedig szentül azt hittem izzitos mint a.3 akkor tévedtem bocsi te láttál közelről.4-t már mármint a motorját? és a váltó hagyományos régi váltós vagy gyors váltos?
Vákumos szervó van benne, hasonló mint a kockaladákban volt ,de attól méföldekkel jobb ! Nagyon könnyű a kormány ,bár a "nyugati" autókétól némileg elmarad.
De létezik szerintem a 820.4 az is izzitos hengerfejes az adagoló száma is ugyanaz mint a 920.3 csak a.4 nincs turbo meg cooler meg nem tudom viszkos-e a vízpumpa,de a belseje szerintem turbos cuccos mármint a dugó főtengely csak gondolom!