Keresés

Részletes keresés

boz-021 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53186

Nem tudom.

Az a buszvezető ismerősöm aki ilyen 415-össel járt, a Kick-Down kapcsoló híve volt - örült ha hó végén nem vontak le lóvét tőle a túlfogyasztásért... :)

Előzmény: Törölt nick (53182)
stefipeti Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53185
Általános fórum-etiket, hogy ha interneten találsz képet, azt a fórumra nem feltöltöd, hanem linkeled.
Előzmény: masterboy69 (53174)
E15.26 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53184
A kolléga jól ecseteli a dolgokat, hogy nem a legjobb motorok voltak, de teljesítményben az akkor futó Rábákat kenterbe verte. Ezt a motorcsaládot a Rába az osztrák List-Intézetel közösen fejlesztgette, de nagy széria nem lett belőle.
Előzmény: Törölt nick (53180)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53183
Egy téli emlék (lehet,hogy nem csak téli :-(( ).
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53182
Mennyi az a jó sok ?
Előzmény: boz-021 (53181)
boz-021 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53181
Ment mint az atom, jó sokat zabált, és állandóan kinyomta a vizet - ill. hengerfejes volt. (BKV, 15-ös vonal, full Belvárosi közlekedés)
Előzmény: Törölt nick (53180)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53180
Ezekről, a Rába-List motorokról mik a tapasztalatok?
E15.26 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53179
Az első 415ökbe Rába-List motorok voltak, minden gond nélkül elfért a széles hátsó ajtó némi kis nyitási eltolásal. A Daf motoroknál kellett növelni a hűtőn átmenő levegő mennyiségét, mert az erősebb motor nagyobb hűtőteljesítményt igényelt. Ez sajna csak a hátsó ajtónyílás rovására volt megoldható. Az átépített kocsiknál megmaradt a széles ajtó, de rengeteg gond van hűtésel. A ventillátorok valamennyi kocsinál állandóra vannak fixálva.
Előzmény: Törölt nick (53159)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53178
Valszeg meglepte őket, hogy hazánk mellett nekik áll rendelkezésre az egyik legnagyobb EUs forrás(lehívható pályázati pénzek) és a váratlan immáron három éve tartó 5-6 százalékos gazdasági fejlődés, amiről itthon csak álmodni merünk.(jó a gazdasági válság most árnyalja a képet)

Szóval erős pénzek mennek a tömegközlekedésbe.Nincs ok ott aggodalomra.
Előzmény: masterboy69 (53175)
masterboy69 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53177
Tudomásom szerint már szétvágták mert nem kellett senkinek.Alkatrész hiány miatt lett ez a sorsa szegénynek
Előzmény: HGS212 (53140)
masterboy69 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53176
Úgy hallottam hogy 1-2 példány megy vmelyik múzeumba
Előzmény: 18-09 (53135)
masterboy69 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53175
Igen. A lengyelek csináltak olyat is hogy,  Ikarus 280 asokat teljesen felújjitottak majd 1-2 év múlva szétvágták.Hogy ennek mi értelme igy nem tudom. Kár értük!
Előzmény: M41 2143 (53133)
masterboy69 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53174
Mert szeretném ha minnél többen lássák hogy ilyenek vannak és voltak.
Előzmény: stefipeti (53132)
nemeza Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53173
Dejó, hogy újra fel lett töltve :)
Előzmény: torqmatic (53168)
suraki1 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53172
Némá, ismerős felirat! :DDDD
Előzmény: M47-1239 (53163)
ujfigura Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53171
Jó, de gondolkozni azért még szabad!
Előzmény: M47-1239 (53166)
boz-021 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53170

Aham. Köszönöm, Tomesz. Tehát akkor ex. Zala Volán...
Még jó, hogy az Isaprodukt-os buszvezető rámondta az ex. VB-t...

Ennyit róluk, félinfós banda. :(

Előzmény: Dtomesz (53169)
Dtomesz Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53169
BY 93-19
Előzmény: boz-021 (53165)
torqmatic Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53168
Előzmény: M47-1239 (53162)
M47-1239 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53167
Na és ez?1
M47-1239 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53166
A képet a Googlén találtam!
Előzmény: ujfigura (53164)
boz-021 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53165
Azaz. Ez a gép volt a BY-93-48 ?
Előzmény: M62,171 (53160)
ujfigura Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53164
Persze, a cseh kivitel annyira megtetszett nekik, hogy vettek belőle 500-at, ráadásul az angol közlekedés sajátosságai miatt még az összes feliratot is fordítva kérték a buszokra, mindre.
Előzmény: M47-1239 (53162)
M47-1239 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53163
A kép:1
Előzmény: M47-1239 (53162)
M47-1239 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53162
Ez meg micsoda? Netán a jó a öreg britek is vettek Ikarus 280-ast?
ckg471 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53161
Nagyon köszönöm!
Előzmény: Törölt nick (53134)
M62,171 Creative Commons License 2009.03.07 0 0 53160
Mi az alvázszám vége, 1452?
Előzmény: boz-021 (53154)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.07 0 0 53159
A Rába fekvőmotor viszont farmotoros beépítés esetén az ajtós oldal felé dől. Igaz?
Úgy gondoltam, hogy ez lehet az oka a keskeny hátsó ajtónak Rába motoros 415-ösnél - belelógna a motor "teteje" a lépcsőbe. Tévedtem?
Előzmény: E15.26 (53157)
Irisbus Creative Commons License 2009.03.07 0 0 53158
Kevesebb lesz....
Előzmény: 18-09 (53145)
E15.26 Creative Commons License 2009.03.07 0 0 53157
A jobb hűtőállandó elérése végett lett leszűkítve a harmadik ajtó, így megnövelve a belépő levegő mennyiségét. Rába motor beépítésnél nem volt rá szükség mert minden a túl oldalon volt. Bevezették az egységes oldal váz kialakítást.
Előzmény: torqmatic (53125)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!