Igen,csak lánctalpasról,de ez a motor szempontjából nem érdekes. Az kellene csak,hogy a porl. csúcs házának átmérője mekkora és a hengeres része milyen hosszú?
Nagyon szépen megköszönöm. Egy volt főnököm fia kért meg,hogy "nyomozzak már egy kicsit,mert valami baja lett a porl. háznak és ilyet nem talál,hogy lehetne-e valamivel helyettesíteni. Üdvözöllek.
A '70-es évek első felében az Erdőgazdaságnál voltam kőrzeti szerelő. Mi ott használtunk jó pár TL-30-ast, azokat egy másik kollégám javította. Megpróbálom őt valahogy becserkészni, (nem láttam vagy 20 éve) hátha neki maradt valami diksija a gépekről.
Biztosat nem tudok igérni, de ha egy mód van rá, igyexem Neked segíteni.
Fiúk! Nincs valakinek képe a TL-30-as porlasztójáról? Azt akarom megnézni,hogy milyen tipussal lehetne a porlasztóházat helyettesíteni. Valaki,ha beméretezve felrakná az lenne a legjobb. (Telefonos segítséget kértek tőlem,ezért kellene a mérete).Tl-30-as nem szerepel a minta gyűjteményembe.(Bulgár háromhengeres lánctalpas motor)!
A magyarországi Lanz Bulldogokról érdekelne engem mindenféle dolog. Kicsit szeretném magam beleásni mélyebben. Nagyapám mindig emlegette őket, hogy egy nagybirtokosnak mennyi volt anno. az államosítás előtt, amiket ő és az édesapja szereltek.
Vettem egy egytengelyes kistraktort, amin még adattábla is van, de egyszerűen semmit sem találok róla a neten... Nem hinném, hogy csak ez az egy készült belőle. Jó lett volna utánanézni, hogy mi hajthatta, volt-e benne hátramenet, stb...
hello.nekem van egy alfred berning di7-es motorm,de sajnos csak a motor.ehez keresek eredeti hajtást,váltot,kerekeket.jo lenne ha valaki tudna segiteni.a motorrol anyit tudok hogy kézi inditásu 425köbcentis egyhengeres léghütéses.az 50-60-as években lett gyártva.sajnos a neten nem sokat lehet megtudni rola.
Nekem megvan a motor és a traktor is (agria 2800)váltva forgató ekével
elsősorban a motor érdekelne ,de a végén lehet én adom el köszi mindenkinek
Igen, vas megyei vagyok, Szentgotthárd környékéröl, a gépparkomat gazdagítja, Zetorok közül, kettö 3011-es, meg ha minden jól megy akkor hamarossan egy K 25 is :)
Köszönöm az elismerést, de nem csak az én érdemem a gép talpraállítása. Nagyon sokat segített és segít benne Édesapám és az öcsém, nélkülük nem lenne ilyen a gépem!
Az információt köszönöm a magam és ismerősöm nevében, az ellenörző csavarokkal és a nívópálcával. Milyen dugó van benne azt nem tudom. Ha tudok, akkor majd rakok róla képet a későbbiekben.
Ha jól tudom egyben van a váltója és a hidraulikája.
Sammler és Kavicsos64 fórúmtársaknak is köszönöm egyúttal az infókat, mind a magam és ismerősöm nevében is!
Írok néhány telszámot ,nem tudom melyik müködik, de én vettem a 3011-hez magyarnyelvű kézikönyvet ,az jó neked is ugyanaz a gép csak a motor kéthengeres benne és a dugó átmérője más a 3011é 95-ös a 2511 meg 102 lenne ha más nem került bele javításkor . 30 9347166 ,20 8006365, ezek kezelési könyveket árultak dvd formátumban.
Az én véleményem is teljesen az, hogy magyar nyelvű "dilenska prirucka"-t közel 100% hogy nem fogsz találni. Sima kezelésit is csak cseh nyelven. De az legalább van. ITT. <-- katt. Ha végiglapozod úgy a 40. oldaltól találni "TECHNICKA DATA"-t.
A feltöltések témában hallgass az öreg rutinra, DUTRANCS MESTER, mindenhol kell lenni nívónak, vagy pálca vagy csavar. Beállítások miatt meg csak tegyél fel bátran kérdést, valaki biztosan fog válaszolni, sőt lehet, hogy több választ is kapsz 1-1 kérdésre.
Nem egy elvetemült gyártmány az a ZETOR család. Nagyon sok a hasonlóság típusról típusra. Szerintem 2511-re passzolni fognak sok beállítások a nagyobb tesóékból. Pl.: 3011; 5611. Ezekből meg van sok embernek tapasztalata itt a fórumon is.
A géphez gratulálok,meg a munkádhoz.A Zetorral kapcsolatba pedig azt tudom mondani neked,hogyén még magyarországon nem is láttam Zetorba kéthengereset csak a K_25-öt meg egy lánctalpast a veresegyházi találkozón.Amiről Írtál biztos valami magán úton érkezhetett be.Attól függ mikori kiadás mert szerelték őket 95-ös és 102-es hüvellyel is.Feltöltési mennyiségeket szerintem biztos jelzik vagy nívópálcával vagy nívócsavarral. Go.-at hűtővizet úgysem tud bele többet tenni,csak a váltó,esetleg a hidraulika neccesebb(ha csak nem egybe van)A Jav. ut. megint nehéz lesz mert még a másikakhoz is ritka.Pl 5611
A nevem Ódor Krisztián, egy UE-28-as büszke tulajdonosa vagyok.
A vetrerán mezőgazdasági gépek rajongója vagyok, főleg a magyar gépeké, közülük is a Dutráké.
A dutra fórumon szoktam hozzászólásokat közzéteni.
Pár kép a gépemről, milyen volt és milyen lett, még nincs kész:
Szeretnék segítséget kérni egyik ismerősömnek, van egy Zetor 2511-es traktorja és ahhoz lenne szükség javítási útmutatóra, főleg a feltöltési űrtartalmak miatt és javítások miatt is.