Elvileg a 8 és 16 szelepesnél is két jelfogó van. Az egyik a befecskendezéshez, a másik a gyújtótrafókhoz és üzemanyag szivattyúhoz ad tápot. Mindkettő az F1-ről kapcsol tovább, csak a gyújtás jelfogó az F5-ről kap a meghúzáshoz feszültséget. Ha nem húz meg, akkor nem megy az AC sem. Ha megy az AC, akkor mindkét bizti jó.
Szedd ki a jelfogókat és meg kell nézni az érintkezőket. Az egyformák cserélgethetők.
Sziasztok.Adott egy renault thalia 1,4 benzin ami a kovetkezot produkalja: leallitas ota nem indul, addig jutottam hogy nincs szikra, es merheto fesz sem megy a trafora.Magyarul valami tiltja a gyujtast.fotengely jelado ohmikusan megvan, tisztitasa elvegezve.Esetleg valakinek valami tippje, illetve mik tilthatjak a gyujtast?koszonom
Üzemanyagszűrő benzintank jobb oldalán van, alulról cserélhető.
Kattogás a belső-külső levegőt váltó lamella okozza. Ha kattog, akkor a motor működik, de a fogaskerék nem hajtja a lamellát. Átváltogatással néha megjavul. Érdemes külsőre állítani, mert különben párasodik a szélvédő.
Sziasztok! Érdeklődnék,hogy üzemanyagszűrőt házilag nehéz cserélni és hol találom? És néha ha indítom a motort a kesztyűtartó felől kattogó hang hallatszik és ha a fűtési kapcsolót kapcsolom akkor el hallgat mi lehet a baja?Köszönöm!
az alábbi gondom van a thaliaval! (megjegyzem holnapután megyek vele szervizbe) csak már előre érdekel mi lehet ez!
gázadásnál kb 5 másodpercig sziszegős-kicsit csörgős hangot ad..aztán már nem hallani..de ha megint gázt adok megint csinálja...mindegy a sebesség és a fokozat... nem sikerült kideríteni honnan jön, leginkább az az érzés hogy az autó aljáról középtájékról jön, de nehéz ezt belüről megmondani, az is lehet hogy előről vagy hátulról..
továbbá 80tól 120 ig már érezhetően lassabban gyorsul,120 nál meg már nem is nagyon megy gyorsabban (csak ha nagyon sokáig nyomom és akkor is már baromi nehezen gyorsul mintha már ott lenne a vége...)eddig 160-170ig ment kb...
(kipufogó cső vagy dob valahol lyukas??vagy más hiba? 95 ezer km van benne...)
1.4 es benzines 8v,manuál váltós, klíma mentes, 2002-es Renault Thalia authentique (elől nem a békalámpás hanem a háromszöglámpás)
Üdv mindenkinek. Újabban az a gond a tháliámmal hogy hidegen nincs alapjárata, be indul könnyen a motorja de egyből le is áll ha nem nyomom a gázpedált. Melegen már nincs gond vele. Meg valamikor van alapjárata hidegen is..
Segitséget szeretnék kérni tőletek,2001-es 1.4-es 8 szelepes . Gyorsitáskor vagy nagyobb emelkedőn felfele rántgat,amit cseréltünk gyertya,gyujtókábel, trafó, üzemanyagszürő. fhp jeladó.Szerintem injektor lehet vagy benzin pumpa,tudnátok ötletet adni? Előre is köszönöm!