Keresés

Részletes keresés

ik630 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53218
eladó
Előzmény: CTH-083 (53216)
E15.26 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53217
A vázak a hatalmas lengő súly miatt rogyik meg. Mert a hátsó futómű után a motorbeépítés  egy oldali hossztartót enged. A súly a korrózió és az igen rossz utak összeségéből rogynak a vázak. A volán kocsiknál kisebb mértékben fordul elő ilyen mérvű probléma.
Előzmény: IKARUS Egyedi (53196)
CTH-083 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53216
Már nincs a Nógrádnál,megvette valaki és elhúzták a Nógrád telephelyéről.Egyébként nem volt benne elektromos kijelző.Anno dolgoztam vele egy pár napot.....
Előzmény: Dunstan (53213)
boz-021 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53215

OFF:
Nem vitatkozom, biztos jobban látod ezt nálam.

De engedd meg nekem, hogy külsősként, innnen a pályamellől is meglegyen a véleményem arról a garázsról, és annak autóiról. Láttam ezt is - azt is, a saját szememmel, jópár alkalommal. De azt hiszem, hogy az autóitok állapota, és a garázsban műszaki vonalon uralkodó szemlélet magáért beszél. De ha ez nem, akkor a menetkimaradások száma...

ON. 

Előzmény: IK60T (53195)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53214
Nem lehet, hogy "hotelbusz"?
Előzmény: vt976 (53197)
Dunstan Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53213
Lehetne az is a festés alapján (bár nem 100%-ban azonos), de a 436.K1 Magyarországon maradt és a Nógrás Volánnál van jelenleg (legalábbis én úgy tudom), ahogyan több más protó is, pl. az első 411-es.

Gyári kép róla:



Illetve a Nógrád Volánnál:





Ezeken a képeken ugyan nem jön le nekem teljesen, hogy a kijelző elektronikus-e, de nem vagyok benne biztos, hogy az.
Előzmény: Törölt nick (53200)
P.stephenson Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53212

Miva'?

Ez egy 196.02-es.

 

P.s

Előzmény: **BPO-700** (53211)
**BPO-700** Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53211
Vagy Ikarus 196.04:

Az Ikarus 196.04-et Volvo alvázra gyártották.

 

Vagy

Ikarus 196.61:

Az Ikarus 196.61 a 196.02-höz hasonlóan Volvo kooperációban, azonban erősebb motorral gyártották.

 

Forrás: http://www.freewebs.com/bkvv/ikarusik30tlik210ig.htm 

Előzmény: P.stephenson (53210)
P.stephenson Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53210

Ez mekkora már IK 196-os, 2005-ben:

http://www.flickr.com/photos/24005224@N06/3299533521/sizes/o/

 

P.s

P.stephenson Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53209

Uhhh. Úgy értettem, hogy a tengerentúlon nem járt a kocsi.

Így viszont érdekes a dolog, mert a K1-et leszámítva nem volt kimondott demo kocsi.

 

P.s

Előzmény: M61021 (53208)
M61021 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53208
Nem kötözködés, de ez gondolom Kanada (nem USA).
Előzmény: P.stephenson (53207)
P.stephenson Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53207

Köszi! Érdekes kép, mivel Abrantes legújabb verziója szerint a 436.K1 nem járt kint az USA-ban.

 

P.s

Előzmény: Törölt nick (53204)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53206
A kép 1960-ban készült, Oberwiesenthal környékén.
Előzmény: ujfigura (53194)
Gis80 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53205

Ikarus 260-as motorjáról, váltojáról, futóművéről nincsen valaki használható rajza egészen véletlenül? Sokat megérne nekem :))) Előre is köszi a segítséget!

Törölt nick Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53204
436
Előzmény: P.stephenson (53203)
P.stephenson Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53203

Direkt linkelés nem megengedett az oldalon. Mentsd le, és tedd fel.

 

P.s

Előzmény: Törölt nick (53200)
FAV 20 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53202
Nagyon jóóóóóóóóóó!
Előzmény: ujfigura (53194)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53201
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53200
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53199
Szerintem a DAF motorok könnyebbek - a Rába Contact 102-esbe (13,5 méter) Rába D10 helyett DAF motort építettek, pont a tömeg miatt.
Előzmény: IKARUS Egyedi (53196)
suraki1 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53198
A kilátás sem túl bíztató belőle.
Előzmény: vt976 (53197)
vt976 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53197
Vajon miért rondították így el ezt a 2050-est? Talán csak ilyen ablakokat találtak a javításhoz, és lemez meg volt bőven??
Előzmény: bzbx (53193)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53196
A DAf motor mennyivel nehezebb az eredetinél?

Lehetséges az, hogy emiatt rogytak meg a vázak?
Előzmény: E15.26 (53190)
IK60T Creative Commons License 2009.03.09 0 0 53195
Cö, cö. Ne személyeskedjünk hisz máshol sem jobb a helyzet.
Előzmény: boz-021 (53146)
ujfigura Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53194
Azért ez se lehetett semmi:
bzbx Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53193
Ilyet sem látunk mindennap:
http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p55493344.html
E15.26 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53192
A Volánnál és a saját kocsinknál is tapasztalható, hogy elhűl.
Előzmény: Törölt nick (53191)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53191
Ezek szerint országúti üzemmódban nincs ilyen gond.(legalábbis ritkábban ? )
Előzmény: E15.26 (53190)
E15.26 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53190
A felforrás az állandó elindulás és megállásokból képződött. Elindulásnál is a nagyobb teljesítménynek köszönhetően több hő keletkezett, megállásni is a retardernak. A vízpumpa egyezett a régi motorokéval és már itt jelentkezett a hűtőrendszer alulméretezése. Rendkívül nagy volt a karbantartás igénye a folyamatos tisztítás. A kocsik folyamatos üzemnél és megfelelő menetszélhűtésnél nem produkálják ezt a problémát.
Előzmény: boz-021 (53189)
boz-021 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 53189

Jaja... :)

Mondjuk érdekes ez a LIST történet, mert amikor a BKV-s buszvezető csinálta a Hungarorigen azt az egyfolytában vezetési világrekordot, akkor az alatta lévő 415-ös is még az eredeti LIST / Voith gép volt. És akkor az a busz 50 óra alatt sem forrt fel...

Előzmény: E15.26 (53187)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!