Az a "legjobb", amikor a 435-ösöknél (bár más típuson is lehet látni) felülre betesznek egy billenőkapcsolót, de az csak visszajelző lámpaként funkcionál, ténylegesen jelezni nem lehet vele, tehát hiába nyomkodja a kedves utas, az ajtó nem fog kinyílni... Ez már tényleg csak hanyagság, nem lehet a pénzhiányra fogni...
Szerintem mindegyik faros mehet külföldre, az út meg nem hinném, hogy kockázatos, mivel elég régóta üzemeltetik a szakik a felújított kocsikat, tudják, hogy mit tud a gép. Ha mégis gebasz van, akkor meg gondolom segítenek a helyiek. Címet, telefonszámot nem tudok, csak a Vértes Volánét, de gondolom az neked is megy. :-)
Ez valami atomrégi KV-s 250-es, 2001 óta ott áll az udvaron. Ugyan nehány éve még a vasútra merőlegesen állt, de aztán berakták így és azóta ott ácsorog. Sajnos, kőhajításnyira a zabigyerekektől.
Nem tudom, jó helyen járok-e. Lenne egy nagy kérésem felétek:
Április végére lenne egy 5 napos út Kárpátaljára Budapestről egy kb. 30 fős csoporttal. Felmerült az ötlet, hogy mennyire jó lenne farossal menni.
Van olyan 55-ös, ami mehet külföldre is? Mennyire lenne kockázatos egy ilyen utazás? Az esetleges meghibásodás, és az alacsony utazósebesség nem gond, számolunk vele. Viszont az útviszonyok ott nem túl szívderítőek.
Szerintetek reálisak a vágyaink? Ha igen, akkor kivel (melyik busz tulajdonosával) kellene felvenni a kapcsolatot? Melyik 55-össel lenne vállalható az út? Ha publikusak valahol a címek, nevek, akkor kinyomozom én, csak nagyon nem vagyok képben, hogy melyik 55-ös nem túl ,,úri'' egy ilyen úthoz.