Keresés

Részletes keresés

koller andor Creative Commons License 2016.07.05 -1 0 429815

Igen, a hülye utasok tehetnek mindenről. Milyen jól működne a cég nélkülük!

 

Ez az a hozzáállás- amit te is követsz- ami lehetetlenné teszi a szolgáltatói szemlélet térhódítását a biomassza fuvarozásban.

 

Szerencsémre az én szakterületemen ez már régen megtörtént.

Előzmény: r1232 (429795)
haha 1970 Creative Commons License 2016.07.05 0 0 429814

Mondjuk németül irhatta volna "dirigent"angolul "conductor",mondjuk nyelvtanilag nem vagyok bent biztos hogy helyes,de azért a "kalauz" szónál szerintem jobb!

Előzmény: division by zero (429811)
haha 1970 Creative Commons License 2016.07.05 0 0 429813

Dehogyis,ez a " leszarom tabletta" hatása amit  munka kezdés elött nagyon sokan szednek a máv-startnál,ebböl is látszik hogy jó a hatása! :)

Előzmény: vrobee (429810)
vrobee Creative Commons License 2016.07.04 0 0 429812

Vagy hit a google fordítónak

de basszus, 6x egymás után, ragozva, ékezettel, cirillbetűs mondatban is?

Előzmény: division by zero (429811)
division by zero Creative Commons License 2016.07.04 0 0 429811

Vagy hit a google fordítónak. Kipróbáltam, a "kalauznál" szót nem ismeri, ott hagyja magyarul.

Előzmény: vrobee (429810)
vrobee Creative Commons License 2016.07.04 0 0 429810

ebben az a szomorú, hogy valaki négy nyelvre lefordította, megszerkesztette, kinyomtatta  - és közben végig nem tűnt fel neki, vagy nem zavarta...

Előzmény: Muurola (429797)
M63 010 Creative Commons License 2016.07.04 0 0 429809

Éppenhogy az autóhoz kell hasonlítani? Vagy láttál már olyan embert aki nem vonattal, autóval vagy busszal, hanem stranddal vagy étteremmel utazott el valahová? A kettő között van egy hatalmas különbség. A strandra fürödni és napozni járunk, az étterembe enni. Vonatozni meg csak a gyerekek és a vasútmániások akarnak, a többiek átteleportálnák magukat a céljukhoz, így az utazás egy passzív tevékenység, ellentétben az előző kettővel, ott kell valamivel elütni ezt az időt.

Előzmény: gysevic (429807)
M63 010 Creative Commons License 2016.07.04 0 0 429808

Vonyarcon van vasutas üdülő, és sok vas megyei nyaral ott, és ugye a vasutasok általában vonattal jönnek. Így meg különösen ciki ez.

Előzmény: Muurola (429797)
gysevic Creative Commons License 2016.07.04 0 0 429807

Az autóhoz kell kihangosító - elvileg - a vonathoz nem,sőt,kifejezetten ellenjavallt. De ha már autó <> vonat,k.rvára idegesítő,amikor az ember feje mellett bömböl a kedves utastárs a saját telefonjába,órákon át,sokszor magasról tojva arra is,hogy a kaller épp a jegyét kéri...(Volt már rá példa,a hölgyemény fel volt háborodva,hogy nem hagyják őt telefonálni!) Akkor már inkább ne tudja tölteni...

 

Egyébként nem értem a kifakadásod. Ha autóval van,nyilván fel sem merül a töltési probléma,hacsak otthon nem hagyta az autós töltőjét. Itt most az autó nélküli utazás és egyéb időtöltés során szóba jöhető lehetőségek voltak felsorolva,úgyhogy igenis az étteremhez és a strandhoz fogom hasonlítani,nem az autóhoz,mert ahhoz semmi köze! Az említett "közintézmények" tulajdonosainál viszont szerintem inkább előkerül a témában a már említett "spúrság",mert a végén még "nem lesz haszon őszire"...

 

De akár egy-egy érintett önkormányzat is léphetne az ügy érdekében(töltőhelyek közterületen,vagy épp a váróteremben,ha már van pofájuk IFA-t kérni,pl...

Előzmény: M63 010 (429804)
M63 010 Creative Commons License 2016.07.04 0 0 429806

Előre látó érkezési időnek mindig az aktuális késés számértékét kellene kiírni!

Előzmény: DJ. Bakter (429805)
DJ. Bakter Creative Commons License 2016.07.04 0 0 429805

Ha az utastájékoztatás félrevezet, akkor ne is legyen. Ahogy akkor is: Vácon Göd-Dunakeszi-Szob-ot nem írok ki, mert blődség. Itt is, kisebb késést, mint ami már megvan, egy olyan vonatnál, ami nem tartózkodik sehol 1 percnél többet, nem írok ki, mert blődség. Ha ezt te úgy értelmezed, hogy a salátánál több ész kell, akkor ismét azt mondom, amit akkor: a CÉG védelme mindennél fontosabb a számodra.

Előzmény: r1232 (429793)
M63 010 Creative Commons License 2016.07.04 0 0 429804

??? Nem az étteremmel, hanem az autóval hasonlítsál!!!

Előzmény: gysevic (429803)
gysevic Creative Commons License 2016.07.04 0 0 429803

Szó nem volt semmilyen költségről,ami egyébként nyilván elenyésző a vontatási/állomás-üzemeltetési energiaköltségek mellett.

Csak bosszantó,hogy egyesek szerint összedől a világ,ha a vasúton nem lehet telefont tölteni,míg más "szolgáltatónál" (strand,étterem,volán,bkv,stb...)senki nem nyivákol ennek hiányáért.

Előzmény: névtelen (429769)
v_peti Creative Commons License 2016.07.04 0 0 429802

Valaki kirakja. Na de a váltótársa nem volt, aki levetette volna? :(

Előzmény: Muurola (429797)
v_peti Creative Commons License 2016.07.04 0 0 429801

Köszi, így már értem. Nem tudtam, hogy ott is így áraznak. Ugyebár ott még a ritka, de hosszú vonatok a divatosak, azokhoz meg annyira nem passzol a rugalmas árképzés.

Előzmény: hmsoft (429791)
Sabee Gigant Creative Commons License 2016.07.04 0 0 429800

Same in English-szindróma :)

Előzmény: Muurola (429797)
haha 1970 Creative Commons License 2016.07.04 -1 1 429799

Azért legjobb az utolsó végig orosz betüvel van írva és a végén ott van normál betükkel kalauz! :) Ez azért oda vág keményen!

Előzmény: Muurola (429797)
haha 1970 Creative Commons License 2016.07.04 0 0 429798

Ez igen,elismerésem igazán éles szem!Gratulálok,ez nekem nem tünt fel,pedig szeretek a részletekbe elmerülni! Végül is okosabb lettem a kalauz minden nyelven kalauz!

Előzmény: Muurola (429797)
Muurola Creative Commons License 2016.07.04 -1 4 429797

A pokolba vezető út... google fordítóval van kikövezve! :) Avagy a jószándék fontos, a kivitelezés meg... hát istenem, a kalauznál végső soron minden nyelven kalauznál! :)

 

haha 1970 Creative Commons License 2016.07.04 -1 0 429796

Ne haragudj hogy gondolod hogy ilyen "bonyolult" dolgokat megértsenek(fel fogjanak) egyesek! :)

Előzmény: r1232 (429795)
r1232 Creative Commons License 2016.07.04 -2 1 429795

Miért kellene az utasnak (aki szigorúan csak utazni szeretne) tisztában lennie azzal, hogy Zamárdi és Székesfehérvár között nincs esélye a vonatnak behozni a késést?

 

Ezzel nem kell tisztában lennie. Ahhoz viszont nem kell atomfizikusnak lenni, hogy lássa, hogy már a következő megállásra prognosztizált érkezési idő is korábbi, mint az előző megállóból történő valós indulás ideje. Ebből gyorsan levonható a tanulság, hogy itt bizony bibi van és a továbbiakban nem készpénznek venni az előrejelzett adatokat. Egy intelligens, gondolkodásra képes egyénnek ettől nem kellene zavarba jönnie.

Bár úgy néz ki, hogy a mostani facebookidióta generációnak ez már óriási kihívás..

Azt még hozzátenném, hogy a vonatinfó nem valós idejű alkalmazás, minden ellenkező híreszteléssel ellentétben, oda már feldolgozott, megszűrt adatok mennek ki késleltetve, időnként hibával (kb. 1-2 perc a késés a valós időhöz képest, néha több is, tapasztalat alapján).

Előzmény: Törölt nick (429794)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.04 0 1 429794

Miért kellene az utasnak (aki szigorúan csak utazni szeretne) tisztában lennie azzal, hogy Zamárdi és Székesfehérvár között nincs esélye a vonatnak behozni a késést?

 

Van egy nyilvánvaló bug a szoftverben, de természetesen megint nem a Céggel, illetve annak alkalmazottaival van a baj.

 

Természetesen megint az utas a gyengeelméjű. :(

 

Jó oldalán ülünk annak a lónak?

 

 

 

 

Előzmény: r1232 (429793)
r1232 Creative Commons License 2016.07.04 -3 1 429793

Rosszul emlékszel, akkor sem mondtam azt, hogy jó, hanem csak azt, hogy ha valakinek egy kicsit magasabb az értelmi szintje, mint a salátáé, annak nem okoz problémát. És ez a jelen esetre is igaz.

Előzmény: DJ. Bakter (429771)
f_k Creative Commons License 2016.07.04 0 0 429792

http://www.delmagyar.hu/kulfold_hirek/meghalt_az_egyik_legoregebb_halokocsikalauz/2481098/

 

"Meghalt az egyik legöregebb hálókocsikalauz

MTI2016.07.04. 14:08   

 

 Lee Wesley Gibson 106 éves volt.Százhat éves korában meghalt Lee Wesley Gibson, az egykori Pullman-féle vasúti hálókocsikalauzok legöregebbike. 

A férfi családjának egy barátja a The Los Angeles Times című lapnak nyilatkozva elmondta, hogy Gibson június 25-én halt meg Los Angeles-i otthonában - jelentette vasárnap az AP amerikai hírügynökség. 


Gibson a nagy gazdasági világválság csúcsán kezdett el dolgozni a Union Pacific Railroad amerikai vasúttársaságnál. Később a legendás Pullman-féle pazar vasúti hálókocsik egyik egyenruhása lett, és 38 éven át leste az első osztályon utazók kívánságait. 

A Pullman Co. 1968-ban fejezte be a hálókocsik üzemeltetését, és a személyzet a Union Pacifichez, valamint az Amtrakhoz került. 

Gibson 1974-ben távozott a vasúttól, de azután is dolgozott és tevékenyen részt vett közössége életében."

hmsoft Creative Commons License 2016.07.04 0 0 429791

Távolsági vonatos kategóriában (és a Sztrizs formálisan annak számít) nincs külön "jegy" meg "hálókocsijegy". Konkrét időpontban közlekedő, konkrét vonat konkrét kocsijának a konkrét helyére veszel jegyet, meghatározott szolgáltatásokkal (pl. ellátással vagy anélkül). És ennek lesz egy konkrét ára, ami sokmindennek a függvénye (pl. a reggeli vonat többe kerül, mint egy délben közlekedő, Karácsonykor sokkal többet fizetsz, mint egy semleges napon). Tehát egy globálár-szerű megoldással működik minden távolsági jegy. A Sztrizs esetében, ha a 2.o. ülőkocsi ellátás nélkül x, akkor az 1.o. ellátással kb. 3x, a háló (szintén ellátással) pedig, ellátás függvényében kb. 4x, illetve kb. 5x. Látható, hogy nem nagyon akarnak nyerészkedni a hálóhelyeken, tudják, hogy ennél jobban úgysem lesznek kihasználva (az 5x-es kategória mindössze 1 kocsi, oda mehet az, aki szupermenőcsávónak érzi magát), hanem inkább az 1.o. ülőt árazzák olyanra, hogy még éppen jól ki legyen használva. (Ki is van.)

hm

Előzmény: v_peti (429790)
v_peti Creative Commons License 2016.07.04 -1 0 429790

Vagy mennyien utaznak így?

Előzmény: v_peti (429789)
v_peti Creative Commons License 2016.07.04 -1 0 429789

Mármint 5 olyan, aki kifizeti a hálókocsijegyet a normál jegyen kívül.

Előzmény: v_peti (429788)
v_peti Creative Commons License 2016.07.04 -1 0 429788

Ha van kocsinként 5 utas, akkor megéri egy hálókocsikalauzt külön fizetni az ülőkocsik normál kalauzán kívül?

Előzmény: hmsoft (429787)
hmsoft Creative Commons License 2016.07.04 0 0 429787

Ha kérem, kinyitják. És ha kérem, adnak. Egyébként éjszakai Sztrizs pont nincs, olyan célokra igénybe vehető bármelyik, arra kószáló, "normális" hálókocsis vonat. Nagyobb is a menettartama a Sztrizsnél, hiszen sokkal több tartalék van rajta (távolsági vonatos tartalék), meg még gépcserézik is (rendszerváltás miatt), és nem 160-180-nal közlekedik, hanem csak 120-szal (annak ellenére, hogy 140-160-ra alkalmas volna). Na, ott már nem is olyan rövid az éjszaka, sokkal jobban kialhatod magadat. Ezért (is) erőltetett a háló-Talgo, legalábbis a nyizsnyiji járaton. De amíg akad utas, aki jegyet vesz oda, addig miért is ne...

 

hm

Előzmény: v_peti (429786)
v_peti Creative Commons License 2016.07.04 -1 0 429786

Nappali üzemre is kinyitják az ágyat az utaskísérők? És ágyneműt is adnak? Vagy hogyan van ez az extra rövid éjszakánál?

Előzmény: hmsoft (429783)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!