Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

G.Erdelyi Creative Commons License 2017.09.01 0 0 154759

2 tizedet

Előzmény: katesz1 (154758)
katesz1 Creative Commons License 2017.09.01 0 0 154758

Köszi szépen!

Ha jól látom ez 16-os gumikhoz van megadva.

Ha minden igaz akkor collonként egy tizedet kell hozzáadni,levonni.

17-es 2.3 bar, 15-ös 2.1 bar.

Előzmény: anonym19 (154756)
h i r d e t é s
anonym19 Creative Commons License 2017.09.01 0 0 154757

Nekem nincs a B oszlopnál. Ott csak gyártó specifikus adatok és vázszám található nekem.

Előzmény: combi27 (154751)
anonym19 Creative Commons License 2017.09.01 0 0 154756

Szia!

 

Nem életem legjobb képe, de még olvasható. 

Előzmény: katesz1 (154753)
anonym19 Creative Commons License 2017.09.01 0 0 154755

Szia!

 

Ha minden igaz lesz egy bal oldalon ahogy az ajtót kinyitod a műszerfal oldalában a takaró fedél alatt, valamint a csomagtartóban szintén bal oldalon a takaró fedél alatt.

Előzmény: pinyós (154754)
pinyós Creative Commons License 2017.08.31 0 0 154754

Sziasztok! 

Saab 9-3 1.9 TTid 2008.

Tegnap óta nincs klímám. A ventilátorszabályzás megy mert pörög teljes fordulattal de mivel hűtés nincs így a fordulata nem csökken. Mihez kezdjek? Hol keressem a hibát elsőre? Mivel másfél hónapja vettem az autót, ismerkedem még vele. Hol találom a biztosítéktáblát? Motortéri megvan :D

Köszönöm szépen előre is a segítséget! 

katesz1 Creative Commons License 2017.08.31 0 0 154753

Sajnos nincs egyik helyen sem.

Le tudnátok az értékeket fényképezni és itt megosztani?

Köszönöm!

anonym19 Creative Commons License 2017.08.31 0 0 154752

jogos (, bár azt még sosem figyeltem részletesen) :) 

Előzmény: combi27 (154751)
combi27 Creative Commons License 2017.08.31 0 0 154751

vagy a vezető oldalon ha kinyitod az ajtót akkor a B oszlop folytatásán a zárnál...

 

 

Előzmény: anonym19 (154750)
anonym19 Creative Commons License 2017.08.31 0 0 154750

Szia!

 

Ha lenyitod a kesztyű tartót ott kellene lennie. Neked nincs ott?

Előzmény: katesz1 (154749)
katesz1 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 154749

Sziasztok!

 

1.9-es dízel Saab Sportkombi 2006 gyári keréknyomások értékeit keresném.

195/65R15

205/55R16 és

225/45R17

Köszönöm!

Xebulon Creative Commons License 2017.08.29 0 0 154748

Szia,  Nézd meg a hibakódokat (nem a motorét, hanem az ABS egység hibakódjait). Valamelyik kerékről jövő forgásjel megszakad. Első lépésként ezt a szenzort tisztítsd meg, esetleg cseréld. Ha ez nem válik be, akkor valószínűleg az ABS egység elektronikája hibásodik meg - vélhetően csak kontakt hiba, csak kérdés hol. Legtöbbször nem a kábelezéssel van a gond, hanem az ABS egységen belül - újként méregdrága, bontóban viszont olcsóbban beszerezhető.

Kétségkívül zavaró a jel, de a közvetlen működést nem veszélyezteti, azaz a fék működik, de ABS és kipörgésgátló nem működik a hiányzó kerékforgás jel miatt. 

Előzmény: Tamás Gabulya (154741)
BmS1 Creative Commons License 2017.08.27 0 0 154747

Nem vagyok biztos benne, de nem valószínű.

Előzmény: FRANKYE (154735)
combi27 Creative Commons License 2017.08.27 0 0 154746

Mennyiért vetted az Exide-t?

 

32 ezer pénz...Veszprém nem egy olcsó hely....

Előzmény: FRANKYE (154737)
anonym19 Creative Commons License 2017.08.27 0 0 154745

Elvileg a GM motorolajos flaskában a castrol 5w-40 van. Én 5W-40 castrol edge turbo diesel dexos2 motorolajat használok. A saab EPC 5w30 és 5w-40-et is hozza. 

Előzmény: Astra Há (154744)
Astra Há Creative Commons License 2017.08.27 0 1 154744

Köszi.

 

0-30?

0-40?

5-30?

5-40?

Előzmény: anonym19 (154743)
anonym19 Creative Commons License 2017.08.27 0 0 154743

GM dexos 2

Előzmény: Astra Há (154742)
Astra Há Creative Commons License 2017.08.27 0 0 154742

Sziasztok!

 

Milyen motorolajat ajánl a gyár egy 2006-os 1.9-es dízel sportkombihoz?

Köszönöm!

Tamás Gabulya Creative Commons License 2017.08.26 0 0 154741

Sziasztok! 

Olyan kérdésem lenne, hogy a Saab 9.5-ösöm olyan jelenséget produkált;menet közben egyszerre villant(gyulladt) ki az abs, a fék, a kipörgésgátlo, és a piros háromszög felkiáltójel. Ezzel egyidejűleg leált a fűtőmotor. Ment még egy keveset, azután rángatta, megállt. 

Aksi lemerülve. Kicseréltem, remélve csak az aksi ment tönkre. 

120km megtétele után a jelenség ugyan ez.. Mi lehet a probléma? 

anonym19 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 154740

Szűrőm megérett a cserére. (192 ekm) Menet közben is azonnal visszajön a kód, teljesítmény egy humán biciklisben több van jelenleg :D . Üzemanyag mutató alapján pedig emészti a nyálat. Már most látszik hogy 100km-el kevesebbet megyek fél tankig mint szokott. 

Előzmény: anonym19 (154731)
anonym19 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 154739

Jah, ezek a dolgok szoktak több mint kellemetlenek lenni főleg ha olyankor nélkülözhetetlen lenne. Nekem pl dolgozni kellett volna indulom. Akkoriban még 100km-re jártam a vonat /busz nem volt opció.  

Előzmény: combi27 (154736)
KawaBazsy Creative Commons License 2017.08.25 0 0 154738

Nekem meg úgy, h menet közben (motor akku). Reggel indult, mint mindig, gond nélkül. Félúton bementünk vásárolni, utána meg annyira nem, h letestelve nem is szikrázott.. Nagy nehezen begurítottuk, s végig durrogva hazakecmeregtünk úgy, h nem engedtem a fordulatot 5E alá..

Előzmény: combi27 (154736)
FRANKYE Creative Commons License 2017.08.25 0 0 154737

Mennyiért vetted az Exide-t?

Előzmény: combi27 (154736)
combi27 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 154736

Nekem úgy döglött meg az akku egyszer, hogy este fél 8 körül szépen indított, másnap reggel már semmi. Töltőn rajta volt 1 napot, vissza az autóba továbbra is semmi. (Generátornak nem volt baja) Új akku ismét minden rendben.

 

 

 Az enyém dettó, csak fordítva :D

reggel és délután egykor is simán indult, majd este 22:00-kor műszak után  már csak a relé kattogott...

Bebikáztuk, hazamentem, reggel viszont már érezhető volt hogy éppen elindította...

A döglött  akku feszültsége 12.8V , műszerre téve 780A indítóármaból 63A..minden elektromos dolog normálisan működött a kocsin, még a világítás is normális fényerővel ment gyújtáson..csak indítani nem indított....

Töltésem hibátlan

Előzmény: anonym19 (154734)
FRANKYE Creative Commons License 2017.08.25 0 0 154735

A cellazárlat az tönkre tudja tenni a generátort?

Előzmény: BmS1 (154733)
anonym19 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 154734

Nekem úgy döglött meg az akku egyszer, hogy este fél 8 körül szépen indított, másnap reggel már semmi. Töltőn rajta volt 1 napot, vissza az autóba továbbra is semmi. (Generátornak nem volt baja) Új akku ismét minden rendben. 

Előzmény: BmS1 (154733)
BmS1 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 154733

Cellazárlat??  Erre tippelünk.

 

Más. Épp 8 hónapja cseréltünk akkut (Bosch) egy Corsában. Tegnap jött a tulaj, vmi nem kerek. Töltés OK, az akku KO. Visszafizettem az árát. Mire elbírálná a forgalmazó, soxor lemegy a nap, csomó macera, a tulaj járni akar a kocsijával.

Előzmény: FRANKYE (154732)
FRANKYE Creative Commons License 2017.08.25 0 0 154732

Pont egy hete írtam, hogy az én akksim 4 éves és jó. Már nem jó. 

3 napja nem volt töltés, megcsinálták a generátor állítólag szabályzó hibája volt. Próbáltam feltölteni az akksit de nem lehetett. 

 

Nem tudni az akkumulátor tette tönkre a generátort vagy fordítva.

 

Az a furcsa 16 órán volt töltőn 1 század voltot sem változott a feszültség (12.63 V) a töltőáram pedig maradt a 4 A, mikor levettem a töltőt akkor 11.53 ra visszaesett a feszültség, természetesen nem indított. Most feltettem az új akkumulátort tölteni annak szép lassan század voltonként megy fel a feszültsége.

 

Az a kérdésem: hogy lehet  a töltést felveszi  16 órán keresztül a töltőáram nem csökken,   a kapocsfeszültség mikor töltöd az 1 század voltot sem változik.

Előzmény: BmS1 (154717)
anonym19 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 154731

A sok város most kivételesen nem játszik. Vasárnap 800km-et tett meg szinte megállás nélkül. Tegnap hazafelé tartva az utolsó 5-6 km-ben dobta be. Kitöröltem, majd reggel 3 km-en belül visszadobta.  (Hétfőtől szerdáig ugyan több lakott területet látott de az össz táv 45 km reggel majd délután.  ) 

 

Előzmény: BmS1 (154730)
BmS1 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 154730

Ha sok a város, ha sok a rövid út, ha nem teljesülnek a regenerálás feltételei, akkor még akár gyakrabban is bejöhet ilyen hibaüzenet.

Teljes biztonsággal megállapítható a DPF eltömődöttségi mértéke  (DPF előtti torlónyomás mérése)

Előzmény: anonym19 (154729)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!