Keresés

Részletes keresés

ax15 Creative Commons License 2016.06.14 0 0 75730

Gondolod, hogy éppen alkalmas lenne rá az idő, mert nem járnak a villamosok?

Előzmény: villa (75729)
villa Creative Commons License 2016.06.13 0 0 75729

hacsak ide nem fújja a szél, a 47-es végállomás átépítése 25 éve várat magára,

Előzmény: mind_the_gap (75728)
mind_the_gap Creative Commons License 2016.06.13 0 0 75728

Ezek szerint Budafokon is lesz egy kis púderezés:

 

http://iho.hu/hir/nyar-vegeig-bucsuzhatunk-del-buda-villamosaitol-160613



...slr... Creative Commons License 2016.06.10 0 1 75727

Nagyon kedves ember volt, szép és megbecsülésre méltó mesterséggel. Remélem, lesz utánpótlás méhészből és méhből is. (nem pótlás, mert az ember és a fa mint egyén / egyed pótolhatatlan)

 

Részvétem a családjának.

Előzmény: villa (75725)
gxy_gfx Creative Commons License 2016.06.10 0 2 75726
Előzmény: villa (75725)
villa Creative Commons License 2016.06.10 0 0 75725

A héten elment a Borhegy méhésze, Takács bácsi, jó pár éve még slr készített róla hangulatos képet itt, stílusosan a Méz utcában. A csúcsidejében több tucat kaptár volt itt, és vándorolt is velük a virágzási időszakokban.

kemenesalja2013 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 75724

Vagy többet.

Mondjuk, ha éppen pirosra vált a lámpa....

Előzmény: grja (75723)
grja Creative Commons License 2016.06.09 0 0 75723

Ehhez valóban nagy arc kellett. Szerencsére korán reggel csak öt percet jelent a több megálló.

Előzmény: pók r (75722)
pók r Creative Commons License 2016.06.08 0 1 75722

Az VII. utca lesz.

 

 

Volt néhány jó évünk a közlekedés szempontjából, Nagytétényből 40 perc alatt be lehetett érni a Ferenciek terére.

 

Most átnevezték a 133-ast 133E =EXPRESS - re, és betoldottak még 4(?) megállót, ami jócskán lassítja.

Szinte minden bokornál megáll.

 

KÖSZÖNJÜK!

villa Creative Commons License 2016.06.08 0 0 75721

én meg arra, hogy a VI. utcán átszuszakolni egy csuklós buszt értelmetlen - hogy Lacát is etessem egy kicsit :- )

a Budafoki úton torlódásban állni befelé meg szintúgy,

én mostanság vonattal járok reggel, pontosak,

Előzmény: ...slr... (75720)
...slr... Creative Commons License 2016.06.08 0 0 75720

Én meg arra utaltam, hogy egészséges (testi fájdalmaktól nem gyötört), bérlettel és idővel rendelkező utasnak száraz időben mindegy, hogy át kell-e szállnia a Nagytétényi úton. Más esetben is alternatíva, de más a felhasználói élmény, és dupla a költség.

Előzmény: villa (75717)
ax15 Creative Commons License 2016.06.07 0 0 75719

VI egész I/IV?

Előzmény: 504LACI (75718)
504LACI Creative Commons License 2016.06.07 0 1 75718

Előbb-utóbb csak meglesz :)

A helyes megfejtés az V. és a VIII. utca között van.

Előzmény: villa (75717)
villa Creative Commons License 2016.06.07 0 0 75717

Zitka arra utalt, hogy a 233 felfelé, a Rózsakert utcában indult el, tett egy kört Barosson, átszuszakolva magát a VIII. utcán, és akkor indult el befelé a városba, hogy reggel jó eséllyel megálljon a torlódásban a Budafoki úton, én ezért sem járok reggel a Budafoki úton befelé.

Előzmény: ...slr... (75716)
...slr... Creative Commons License 2016.06.07 0 0 75716

De alternatíva.

Előzmény: Zitka (75715)
Zitka Creative Commons License 2016.06.07 0 0 75715

Nyilván nagy érvágás egy közvetlen buszjárat megszüntetése. Ezt senki nem vitatja.

De miért is KELL felfelé elindulni..??

 

Miért nem alternatíva a 101+133E, vagy a "14es" buszcsalád + 7/7E...?

Előzmény: ...slr... (75708)
...slr... Creative Commons License 2016.06.07 0 0 75714

Köszönöm a segítő szándékot, ismerem az alteernatívákat, talán jobban is, és többfélét is. mint a többség. Nemcsak ismerem, használom is azokat.

Előzmény: kemenesalja2013 (75713)
kemenesalja2013 Creative Commons License 2016.06.07 0 0 75713

Sajnálom a 233-as megszüntetését, jó volt, hogy volt egy direkt járat.

Most már az alternatívákat kell keresni, ebben próbáltam közreműködni...

 

 

Előzmény: ...slr... (75711)
ax15 Creative Commons License 2016.06.07 0 0 75712

De kár érte.

Kivezethették volna úgy is, hogy átszokik a nagyérdemű az újra mert az jobb.

De az egy másik ország lenne

Előzmény: ...slr... (75711)
...slr... Creative Commons License 2016.06.07 0 0 75711

Meghajlok az érvek előtt. Nem kár az eddigi első és egyetlen budatétényi közvetlen buszjáratért, valamint szóra sem érdemes a helytörténetben. Én kérek elnézést.

Előzmény: kemenesalja2013 (75710)
kemenesalja2013 Creative Commons License 2016.06.06 0 0 75710

No még1x:

 

A Budatétény -Belváros viszonylatnak számtalan kombinációja létezik és feltehetően mindig lehet találni olyan  változatokat , amelyek egy  előfeltevést igazolnak.

 

Előzmény: ...slr... (75709)
...slr... Creative Commons License 2016.06.06 0 0 75709

Bocsánat, Zitka köszönt be a Blahás tapasztalatával - aminek egyébként nagyon örültem -, ezért pont a Blahát kerestem ki a BKK útvonaltervezőjével. Nem kétlem a húsz perces eljutásokat, biztos vannak ilyenek is, de tervezésre inkább a BKK adatait hinném el, azok is inkább jóindulatúak. A munkaadó és az iskola meg inkább a negatív csúcsokat veszi észre. Van, ahol tolerálják a késéseket, máshol meg nem. Aki biztosra akar menni, annak a maximális eljutási idő szerint kell elindulnia.

 

Saját tapasztalatom egyébként az, hogy Budatétény közlekedése soha nem volt jó, most sem az, az M4 sem tette sem gyorssá, sem kényelmessé. A 233 legalább fájdalommentesebb volt. 

Előzmény: kemenesalja2013 (75705)
...slr... Creative Commons License 2016.06.06 0 0 75708

A 233-as buszra emlékezve hoztam elő az új prioritást. A 233 nem sokkal ment feljebb a Rákóczi útnál, akik azzal utaztak, viszonylag közel voltak a Duna szintjéhez. Nekünk a BKK ajánlását követve most felfelé kell elindulnunk, a Rózsakert-Terv-Bíbic-Klauzál-Csiperke-Szabadkai gödörsoron fel a Balatoni útra. A Tétényi fennsíkra cirka száz méternyi szintkülönbséget kell felkapaszkodni, aztán leereszkedni az S-kanyaron át az autópályák dugóját levezető Egérútra, majd egy csomót gyalogolva-mozgólépcsőzve módust váltani, és úgy jutni el, többnyire további átszállásokkal a célpontunkhoz. 

 

Ne érts félre, sokakkal ellentétben és üdvözlöm, és nélkülözhetetlennek tartom a 4-es metrót, és mivel használom is, nem mondok olyan badarságot, hogy nincs kihasználva: tömegek utaznak rajta. Ha valami nem jó a négyesmetróban, az nem a léte, hanem a létrejöttének módja, időtartama és ára. No meg az, hogy a különleges és érdekes építészeti megoldások minimális karbantartására, de még a takarításra sem látszik a szándék, így kódolva van, hogy a Déli pályaudvar sorsára jutva egyszer valakinek jó hasznot hozzon az M4 üzemi területek értékesítése.

 

De nem is a metró a Budatéténynek kijelölt tömegközlekedési főcsapásával a problémám, hanem hogy semmilyen szinten nem látom környezetkímélőnek a hegyi kerülőt csühös buszokkal egy dugonyos, menekülési lehetőség nélküli menekülőúttal gazdagítva. 


A négyesmetró a budatétényieknek legjobb a vasúton át, de csak azok szállhatnak versenybe, akiknek telik nagyképernyős okostelefonra és mobilinternetre, és akiknek nem gond öt emeletnyi lépcsőzés. A vonatok sztochasztikusan vagy tartják a menetrendet, vagy nem, de aki éppen megmászni készül a lépcsőket, az nem tud róla, hogy éppen hol tart a vonat, amire startol, ezért sokszor tüdőkiköpős futásra kényszerül, hogy aztán mégis lemaradjon az esetek egy részében. Ilyenkor csalódottan visszalépcsőzget, és elzarándokol a legközelebbi buszmegállóhoz, vagy egy távolabbihoz, ahonnan nem a  Egy kijelző, ami a rámpa felé néz, segíthetne, hogy az utas tudhassa: kell-e, érdemes-e szaladnia. A kijelző még az okostelefonos-internetes versenyzőknek is jól jönne néha, mert futás közben nem kényelmes Elvirát, vagy Vonatdroidot keresni.  Ha nagyok a késések, akkor lehet, hogy egy-két perccel az én vonatom előtt fut be az, aminek már rég el kellett volna mennie, a sajátom meg még csak sokára érkezik - hallom gyakran a becslést Szalóczy Pali bá' géphangjától. Van olyan is, hogy otthon megnézem a vonatok aktuális státuszát neten, de mire leérek, addigra egyik vonat belehúz, másik meg új késéseket szed össze.

Előzmény: Zitka (75704)
kemenesalja2013 Creative Commons License 2016.06.06 0 0 75707

Budatétényből a belváros busszal és metróval 25- 30 perc, nem bárhonnan, -- de ha ezt valaki vitatja, akkor vizsgálja meg egyenként az összes földrajzi pontot.

Ez versenyképes bármi mással.

Előzmény: ax15 (75706)
ax15 Creative Commons License 2016.06.06 0 0 75706

Kérdés hogy ki hová akar menni?

A Keleti már nem igazán belváros ...

 

Előzmény: kemenesalja2013 (75705)
kemenesalja2013 Creative Commons License 2016.06.06 0 0 75705

Lehet, hogy számodra ez a referencia útvonal, de ez nagyon előnytelen az M4 számára, mert nem áll meg a Blahánál.

Ha a Rákóczi teret hasonlítanád össze az M4-133E viszonylatban, akkor nagyon  más lenne az eredmény.

Korrektebb a Keletit összehasonlítani, mert ott az M4 és 133E is megáll.

Előzmény: ...slr... (75703)
Zitka Creative Commons License 2016.06.06 0 0 75704

Nem használok útvonaltervezőt, pusztán empirikus tapasztalataimat írtam meg. :-)

 

NB Budatétény elég nagy, én a Háros út felső részéről számítom, és 141-es busszal.

Előzmény: ...slr... (75703)
...slr... Creative Commons License 2016.06.06 0 0 75703

A BKK Futár útvonaltervezője a Tűzliliom utca - Blaha Lujza tér távot reggel 7:45-ös indulással, 101E és M4 használatával 47 percre hozza ki. 133E-vel 50 percet ad ugyanaz a lekérdezés, beleszámolva a gyaloglásokat is.

Előzmény: Zitka (75702)
Zitka Creative Commons License 2016.06.06 0 0 75702

Szerintem is sokkal jobb lett Bt. felső részének a közlekedése... A Blahára (beleszámolva a 33-as busz araszolását a Budafoki úton) sokszor egy órát is rá kellett szánni. Most kb. 25 perc.

 

 

Előzmény: kemenesalja2013 (75696)
...slr... Creative Commons License 2016.06.06 0 0 75701

Tartsd meg jó szokásodat, végignéztem legutóbb itt posztolt képeidet. Tetszettek.

Előzmény: gxy_gfx (75697)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!