Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

ax15 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 73336

legalább ott nem parkolnak majd a járdára

Előzmény: zöldmeder (73328)
bóz7 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 73335

Egyik jelentős hatása, hogy pl. a Savoya Parki végállomásnál az indulásra váró utasok még inkább ki vannak téve az időjárás viszontagságainak, hisz a bódéban tartózkodó vezető (általában) korábban nem, csak az indulás előtti percben nyitja ki a busz ajtaját, hogy (elméletben) ellenőrizni tudja a felszállók bérleteit, menetjegyeit.

Előzmény: RontoPali (73334)
RontoPali Creative Commons License 2015.02.27 0 0 73334

Kivetnivaló valóban nincs benne, csak hatástalan, mert a buszvezetőknek nem kenyere az ellenőrzés.

Számukra rangon aluli, hogy bliccelőkkel bíbelődjenek, inkább félrenéznek.

Pótcselekvésnek persze jó, és ezt a feladatát hiánytalanul teljesíti is...

Előzmény: M. a deák (73333)
M. a deák Creative Commons License 2015.02.27 0 0 73333

Semmi kivetni valót nem találok abban, hogy a bérletet fel kell mutatni felszálláskor, vagy a menetjegyet, amit érvényesíteni is kell az első ajtónál. Az utazás ezekkel vehető jogszerűen igénybe, azt meg ugye senki nem gondolja, hogy egy szolgáltatást díjfizetés nélkül kap? Ez a felmutatásos ellenőrzés még mindig szimpatikusabb számomra, mint a metróbejáratoknál az unalomtól széteső, zsebre dugott kézzel ácsorgó, egymással beszélgető, sokszor ápolatlan külsőt mutató alakok csoportosulása. Természetesen tisztelet a kivételnek, mert azért ők is akadnak szép számmal... 

Előzmény: matesuranyi (73331)
RontoPali Creative Commons License 2015.02.27 0 0 73332

Egy  trolin tapasztaltam egyetlen alkalommal, hogy a vezető felállt az üléséből és  mint aki túlbuzgósági sztrájkot folytat, minden felszállót gondosan ellenőrzött.

5 percet álltunk és vártunk, hogy elinduljon.

Előzmény: matesuranyi (73331)
matesuranyi Creative Commons License 2015.02.27 0 0 73331

Ennek magyarázatát nem tőlem fogod megkapni sajnos. Eddig a 150-es és 250-es egyfajta dolgozói vonalpárként működött, ahol kimondatlanul szemet hunyt a BKK a bérletellenőrzéssel kapcsolatban. Ennek az időszaknak vége. Szó szerint napi utasként azt tapasztalom ugyanakkor, hogy például a 250-esen jellemző hogy a felszálló utasok maguktól az első ajtónál szállnak fel és mutatnak valamilyen igazolványt.

Előzmény: RontoPali (73330)
RontoPali Creative Commons License 2015.02.27 0 0 73330

Mi az értelme ennek az első ajtós felszállásnak?

A sofőrök igyekeznek oda se nézni.

Viszont lassítja a közlekedést.

 

Előzmény: matesuranyi (73327)
bóz7 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 73329

Van ott villanyoszlop is.

Előzmény: zöldmeder (73328)
zöldmeder Creative Commons License 2015.02.27 0 0 73328

Szerintetek hozzájárul a kisvárosi hangulathoz a járda közepén található tűzcsap, vagy azért került ide, mert segíti a mozgássérültek biztonságos közlekedését?

 

Talán mégis kellene beszélni a járdák állapotáról.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

matesuranyi Creative Commons License 2015.02.26 0 0 73327

Sziasztok!

 

Egyre közelebb van a márciusi közlekedési változások bevezetése. Érdemi változás az utolsó állapothoz képest nincs és már nem is várható.

 

Kis összefoglaló, hogy kevésbé legyen meglepetés a sok változás egyben.

 

A csak hétköznap csúcsidőben közlekedő 258-as buszok lényegében új útvonalon, Kelenföld vasútállomás M (Őrmező) végállomástól a 250-es buszok útvonalán jut majd el a Városház térig, majd az 58-as busz útvonalán Kelenvölgy érintésével mennek az Etele térre. Ezzel megmarad a kért kapcsolat a Kecskeméti József utca és Budafok-Felsőváros között, amit a reggeli iskolába járás miatt kértek többen. Őrmezőről így 10 percenként indul busz a 250-es útvonalán. Az Etele térről 30 percenként lesz egy 58-as és 30 percenként egy 258-as, így a közös szakaszukon 15 percenként járnak majd.

 

A 258A buszok új jelzéssel, 252-es buszként járnak majd csúcsidőben 15 percenként, csúcsidőn kívül 20 percenként, egyéb időszakokban 30 percenként, így Kelenvölgy a mostaninál jobb és átláthatóbb hálózatot kap.

 

A 150-es buszok a mostani útvonalukon járnak továbbra is, betérve a Lomnici utcához. Menetrendje valószínűleg kicsit módosul, hogy illeszkedjen a Tordai utcai buszok ütemes közlekedési rendjébe, de nem lesz sűrűbb vagy ritkább.

 

A 251-es buszok közlekedése jelentősen változik. Négy különböző jelzésű viszonylat lesz, mind a megszokott midi buszokkal. A buszok mérete sajnos kötött a végállomások és a bejár útvonal sajátosságai miatt, csak legvégső esetben tekinthet el tőle a BKK és a BKV. A négy új viszonylat jelzése: 241, 241A, 251, 251A. A buszok egy része elmegy majd Kelenföld vasútállomás M (Őrmező) végállomásig, ezzel közvetlen kapcsolatot biztosítva a Hittérítő és Péter-Pál utca környékén lakóknak. A négy felsorolt járatból kettő ezen felül elmegy a Savoya Parkhoz is hétfőtől szombatig, ezzel segítve a környéken lakókat. Őrmezőről a 251-es és 251A buszok a 150-es és 250-es buszok indulási helyén fogják felvenni az utasokat.

 

A könnyű azonosíthatóság érdekében érdemes úgy megjegyezni, hogy mi hova megy, hogy a 251(A) buszok mennek Kelenföldre, aminek pedig nincs A jelzése, az elmegy a Savoya Parkig. További fontos részlet, hogy minden busz érinti a Városház teret.

 

Végül, de nem utolsó sorban az összes érintett vonalon bevezetik az első ajtós felszállási rendet!

 

Készítünk szórólapokat, amin lesz térkép és össze lesznek foglalva a változások, illetve a megállókban és a járműveken is ki lesznek helyezve a tájékoztatók. Nem engedjük el a tisztelt utazóközönség kezét. Ha kérdésetek volna, állok rendelkezésetekre a témában akár a bevezetés után is.

Alfred Creative Commons License 2015.02.26 0 0 73326

Fölülről olyan, mint egy tábor a gulágon! :oD

Előzmény: B_foki (73320)
Gondoló Creative Commons License 2015.02.26 0 0 73325

Nem írtam, hogy ebben a kerületben lesz a közvetítés.

 

Egyébként az I. kerületben elmaradt.

http://1.kerulet.ittlakunk.hu/helyi-politika/141209/kiserleti-elo-kozvetitest-kezdemenyez-kepviselo-testuleti-ulesrol-pm

http://new.livestream.com/fotoklikk/events/3645388

 

Tegnap még úgy volt, hogy lesz, laptop kamerájával akarták megoldani, ami egyébként vicc.

 

Előzmény: villa (73323)
504LACI Creative Commons License 2015.02.26 0 0 73324

Lehet azért adják le most, hogy legyen idejük megtanulni a képviselőknek...

Előzmény: villa (73323)
villa Creative Commons License 2015.02.26 0 0 73323

apró nüansz, csak jövő héten lesz ülés....

Előzmény: Gondoló (73321)
villa Creative Commons License 2015.02.26 0 0 73322

itt nem látom, vagy a királyi Tévé adja...?

http://www.promontortv.hu/musor/

Előzmény: Gondoló (73321)
Gondoló Creative Commons License 2015.02.25 0 0 73321

Első alkalom!

Holnap este élő, egyenes adásban lehet nézni a képviselő-testületi ülést.

B_foki Creative Commons License 2015.02.24 0 0 73320

A kép alapján két bejáratot terveznek, egyik a Csér utca felől, másik a Karéj utca gáttal lezárt részéről.

Előzmény: Zitka (73317)
villa Creative Commons License 2015.02.24 0 0 73319

viszont rend lesz, és fővárosi pénzből nő majd a tűztövis utóda,

Előzmény: Gondoló (73318)
Gondoló Creative Commons License 2015.02.24 0 0 73318

Évtizedekkel ezelőtt bizonyosan szeretetből, vallásuk iránti tiszteletből ültették ezt a bokrot.

 

 

 

Most már bármilyen látványos, szuper növényt tesznek oda, soha sem lesz olyan, mint amit odaadással, hitbuzgalomból ültettek.

Zitka Creative Commons License 2015.02.24 0 0 73317

Ráadásul ez egy eléggé alábányászott terület, ahogy hallottam... Gondolom, ezt nem reklámozza az építtető cég.

Kíváncsi leszek.

Mindenesetre elég sűrű beépítés, majd meglátjuk, honnan tervezik a "főbejáratot".

 

Előzmény: B_foki (73309)
villa Creative Commons License 2015.02.24 0 0 73316

de a behajtási díj az a legkevesebb, Budafok belvárosában, Leányka felüljáró, és Tóth J. u. között....

Előzmény: ax15 (73315)
ax15 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 73315

Akkor már nem kellene megállni a Duna partig.

Ha a hatalmunkban van az Elmű telepe, akkor fél Budától lehetne vámot szedni az áramért is.

Ha elkészül ott a Duna híd - és az már nincs is messze - ( (él?)Munkás körút), akkor hídvám is jelentős bevétel.

 

Előzmény: Gondoló (73314)
Gondoló Creative Commons License 2015.02.24 0 0 73314

Deák volt katona.

Nem akarok beleszólni a dolgába, de szerintem a vasúti sínek felől támadva foglaljuk vissza, feltehetően onnan várják legkevésbé a rohamot. És akkor, ha már elkezdték a bontást, mert a melósok körében kitört pánik alatt minden stratégiai pontot el tudunk foglalni. Ha már ott vagyunk, akkor a strandot és a wigwamot is szerezzük meg (az utóbbit azért, mert a Városház térről elhozott zászlót oda tudjuk kitűzni).

Előzmény: eMPet (73312)
eMPet Creative Commons License 2015.02.23 0 0 73313

Na, erre meg nem illesztem be:

Előzmény: eMPet (73312)
eMPet Creative Commons License 2015.02.23 0 0 73312

Lehet, hogy egykor Budafokhoz tartozott, de most a XI. kerület része. Mondom ezt szememmel látott hivatalos tulajdoni lap és térkép alapján.

 

Nem vitatom a korábbi tulajdonjogot, kerülethatárt, nem kutattam utána, megbántani sem szeretnék senkit, csak megjegyzem, hogy ma a XI. kerületben található az egész kóceráj kihúzóstól, olajfoltostól.

 

http://terkep.budapest.hu/ oldal is ezt támasztja ajá, a mellékelt térképen a rózsaszín a kerülethatár.

 

 

Előzmény: M. a deák (73306)
ppapa Creative Commons License 2015.02.23 0 0 73311

Szolgálati közlemény:

 

Holnap, február 24-én lesz a közelmúltban elhunyt két díszpolgárunk temetése a Budafoki Temetőben.

11 órakor Joó Ernő bátyánké

13 órakor Mercz Árpi bácsié

 

A korábbiakhoz hasonlatosan a közös koszorúk szalagjain: Klauzál Gábor Társaság, Lics Pincészet és topikunk neve. 

 

villa Creative Commons License 2015.02.22 0 0 73310

ma délelőtt a vasútmodellkiállításon, Klauzálház

 

B_foki Creative Commons License 2015.02.21 0 0 73309

Ez itt egyáltalán nem tűnik BKISZ beruházásnak, egy újabb lakópark nő ki a fűből.

 

A sár egyre több, és a járdaszegélyt sem kímélik:

 

Előzmény: villa (73270)
bóz7 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 73308

Több kerületben is fosztogat az a rablóbanda,...

 

http://www.penzcentrum.hu/karrier/piroslampas_rablobanda_fosztogat_budapesten.1043753.html?utm_source=penzcentrum&utm_medium=mail&utm_campaign=hirlevel

 

Tudom, hogy nem ez a cikk lényege, de bosszantó ahogy tele van hibákkal, és ami a csúcs:

"...akiket azzal gyanúsítanak, hogy egy járókelő kézitáskáját az autójába pakolás közben ellopta."

matesuranyi Creative Commons License 2015.02.20 0 0 73307

A Budafoki kocsiszín egy tulajdonnév, kár vitatkozni a helyességén. A héves időszak utolsó előtti előtti maradványa. Albertfalva kitérő a Fehérvári út felújításával fog eltűnni, a Városház téri végállomás pedig a jó ég tudja. Tavaly el kellett volna kezdeni a terület rendezését, de például az orvosi rendelő felújításánál nem tudom, hogy ezt figyelembe vették-e (persze inkább az útépítésnél az orvosi rendelőt). Elég szűkös a hely, hacsak nem helyezik át a villamospályát nyugatabbra.

Előzmény: M. a deák (73306)