Küzdök a tompított fényszóróval és azt veszem észre van amikor úgy sikerül a fényváltás, hogy akár 80-90-el is biztonságosan mehetek éjjel Átlagban egyébként 60-70 km/h a gyenge tompított fény miatt éjszaka a sebbeség határom :)
Azon a lazacpiros vezetéken gyújtás rákapcsolásakor fix 12V van. A másik kettő megy az ECU-ba. Dupla trafó van egybeöntve. Itt is 1-4, 2-3 egyszerre gyújt külön trafórészről.
Próbalámpával kell nézni nem műszerrel. 12V, 5-21W-os izzóra két drótot kell forrasztani, az egyikre csipesz.
relé és trafó közötti lazacpiros vezetéket kapcsolja is testre.A másik kettő szálon nem történik semmi, egyáltalán melyiken mit kellene mérjek?8szelepes 3vezetékes.
Nekem hasonló volt csak nem csúszott ki a kapcsoló,hanem a kapcsolóban a érintkezők elhajlottak és ezért nem volt féklámpám.Szerintem neked is rossz lett a kontakt és ezért melegedett, ill.ment tönkre.
Sziasztok! Ma a városban kicsúszott a féklámpa kapcsolóm. A forgalom miatt csak fél óra múlva tudtam megnézni mi a szitu. A kábel, ami a kapcsolóba megy forró volt. Visszaraktam, de nem égnek a lámpák. Biztit néztem. Valakinek valami ötlete? 2010-es a kicsike
Elvileg a 8 és 16 szelepesnél is két jelfogó van. Az egyik a befecskendezéshez, a másik a gyújtótrafókhoz és üzemanyag szivattyúhoz ad tápot. Mindkettő az F1-ről kapcsol tovább, csak a gyújtás jelfogó az F5-ről kap a meghúzáshoz feszültséget. Ha nem húz meg, akkor nem megy az AC sem. Ha megy az AC, akkor mindkét bizti jó.
Szedd ki a jelfogókat és meg kell nézni az érintkezőket. Az egyformák cserélgethetők.