Max kiolvasni tudod vele az adatokat,de modositani nem tudsz vele.Ahoz külön progi kell.Ha módositottad,utána rendbe kell hozni a checksumját is.Viszont ha elrontod,akkor lehet gyalogolhatsz egy darabig:)Ha nagyon elrontod,akkor még a motor is kinyulhat:)
Sziasztok. a segítségét szeretném kérni valakinek aki csippel kocsikat azügyben,hogy milyen interfészt vegyek. Kezdő volnék a témában és ezért nem értem,hogy mi a külömbség pl. egy kwp2000 és egy galettó valahányas között,illetve ezek miért rosszabbak,mint a drágább interfészek. csak olvasni és írni tudnak?ezért belenyúlni velük a programba nemlehet? vagy van valami rejtett ok? a választ előre is köszönöm szépen.
Sokat keresgéltem én is különféle infók után, de nehéz összeszedett infót találni, mindenesetre ezen az oldalon sok választ találtam a lenti kérdésekre:
Saját magam szeretnék kicsit játszani az 1.9-es 120 lovas lagunámmal. Kábel és vmi software, meg egy kevés hozzáértés.
SW-nek egy régebbi ECM2001-et tudtam szerezni. Kicsit utána olvasva, jó része világos. A gyújtás, előgyújtás értékeit tudom módosítani, viszont a turbón nem enged állítani. Ez mitől lehet?
Itt találtok egy hasznos szoftvert,amivel leméérhető az autó teljesítménye. Nem olyan pontos,mint a pad,de előtte-utánna mérésre jó. Csak OBD2 -vel ellátott típusokhoz. Bővebb infók az OBD - ről
Érdeklödnék ha meg chipelem a vw passat 1.9pdtdi tiptronik /131Lo/ kb:30-40Lo akkor vajon nem fogja az automatát hazavágni egy bizonyos idö eltelte után? vagy azt is hozzá kell igazitani?
Lehet, de nincs értelme. (Csak turbóst esetleg, de felteszem, nem az.) Minimális változás lenn túl sok pénzért. Tedd félre a következő kocsira, hogy erősebb motorral vehesd meg!
Többször javasoltam már ezt, és aki nem fogadta meg, később mondta, hogy igazam lett. :)
Sziasztok! Úgy látom nem nagy élet van itt, én azért kérdeznék. Mindenek előtt tudom, hogy ez bután hangzik de 1000 cm3 alatt is lehet tuningolni? Ahhoz képest hogy kicsi a motor, túl sokat eszik. Köszi
Hello!! Lenne egy kérdésünk. Mégane 1 1.6-os 16V motorba milyen csipet lenne szerintetek érdemes rakni? A célunk a fogyasztás csökkentése és a teljesítménynövelés alacsony fordulatszámon köszi szépen.
Szeretném a figyelmetekbe ajánlani a 2004 június 25-27 között, Győr -Pér Repülőtéren tartandó Tuning&Stereo Fesztivált! A legnagyobb tuning és autóhifi kiállítás és vásár, tuning, amerikai autós találkozók, gyorsulás, streetfighter show, Lowrider, dragster és jet car bemutató és persze hatalmas buli... bővebben:
www.show.tuning-stereo.hu
Várjuk azon autósklubok jelentkezését, akik ebben a "benzingőzős" környezetben szeretnének találkozót rendezni! Részükre programokat, színvonalas környezetet, médiatámogatást és kedvezményt biztosítunk a belépőből!érdeklődni: tuning@tuning-stereo.hu címen lehet!
Üdv
Aztan miert ne lehetne kicsit tobbet kihozni belole? Nehany dolgot azert lehet am varialni a chipben.
A fordulatszam leszabalyozast meg tok felesleges kivenni, ha valaki latott mar nyomatek- es teljesitmenygorbet akkor tudja hogy miert...
Szerintem gépmunka nélkül egy szívó benzines motorból semmi + nem lehet kihozni chiptuninggal. Max. a fordulatszám leszabályzást, esetleg a CO határ közelébe engedik az üzemanyagellátást.
Sziasztok!
Ismertek olyan műhelyt, ahol komolyabban foglkalkoznak Mitsubishikkel (engem speciel egy Colt felhúzása érdekelne)? Hiába keresgélek, ittthon alig találok Mitsubishiket átalakító céget. Azt sem tudom, hogy egyáltalán mit tudnának kezdeni egy 1,6-os (90LE) 97-es Colttal.
Köszi a segítséget!