Hát ha a helyedben lennék és tudnék még rááldozni a kocsira egy kis extra cash-t, akkor a 136 lovas HDI-t venném 6-os váltóval, a 107essel sincs igazából semmi probléma, de hiányzik belőle a 6-os váltó és sajnos utólag se lehet felokosítani..
Arra viszont fel kell készülni egy kis extra pénzmaggal, hogy tudjál költeni rá megvétel után. Gondolok itt a kettős tömegű lendkerékre.. ha gány gázolajat tankolt, akkor porlasztócsúcsokra, részecskeszűrő..
Én a helyedben a 136 lovas 6-os váltósat venném, vagy ha elég a 110 ló akkor az 1.6 hdi-t. Mindkettő sokkal kevesebbet eszik, és újabb konstrukció. Miét akarod a 2.0 107-et? Nem írtad hogy 5 ajtós vagy SW, de remélem SW. :)
Sokkal jobb lett, szerintem érzésre sokkal jobban adagolható lett, nagyon szépen, hangtalanul áll le.. rázkódás van, de az szerintem a gumibakok hibája.
Most tervezek venni 307-est. Így első blikkre a 2 literes turbodízelre gondoltam, abból is a 107 lóerős kivitelre. Mik az általános véleledések róla? (Elnézést így előre is, hogy nem olvasom végig a fórumot biztos volt már róla szó) Nézegettem őket használtautón, de nem akarom elkapkodni hátha itt is tudtok valamit ajánlani. Esetleg az 1.6-os benzines verziótól se vagyok túlzottan elzárkózva csak az amit olvasgattam róla szeret fogyasztani. Mi a véleményetek?
Talira eljössz? Vagy valaki akinek csipszes az autója? Az 1.6HDI lenne az igazi, ki szeretném próbálni milyen is egy "optimalizált" motor. Erőssen hajlok felé, de még nincs meg a kellő motíváció. :)
Nekem is ugyanaz a gépem van mint neked, chipes, faptalanított RHS és belerakattam az egytömegű kiváltót.. szerintem ég és föld a régihez képest. Arra nem emlékszem hogy a csomagban benne volt-e maga a kuplungszerkezet is, de minden cserélve lett..
80-100 - de inkább 100-ért felújítják a kettőstömegűt. Náluk az a mondás járja, hogy mindent szét lehet szedni és össze lehet rakni, és mindenhez lehet alkatrészt szerezni. Én lehet majd bepróbálom, ha már nagy a szar - bár mostanában már nem csak koppan meg nyiknyiknyikkel a kettősöm, hanem vmikor a koppanást már szőnyegbombázásnak hallani
1 év garit megér sztem -> bár van aki azt mondja valóban, hogy nem tanácsos szétbarkácsolni, meg azt, hogy nem véletlenül van kitalálva, különben szétrázza a kocsit... Igaz, vannak akik meg azt mondják, hogy működik a kiváltó szett minden további nélkül. Nem tudom van-e ilyen itt köztünk, aki erről hitelesen be tudna számolni.
ebben a katalógusban lévő árak szorozva 0,6.al ezek az én áraim :)
keresgess de tudni kellene, vagyis kikeresni a service boxból vagy megmérni a tárcsa méretét hogy 266 vagy 283, meg akkor már érdemes lenne betétestől komplett, vagy nézd meg a vezérlés árakat és akár az egész anyagszükségletet komplett, akkor meg már belefér a megtakarítésba egy 1050ft os posta.
Elvileg a listában lévő árak 40-45% kedvezményűek. Nem értem te hogy tudsz ettől 25%-al olcsóbbat!? Igazából nem is érdekel. Talira tudnál hozni 2 pár tárcsát? Az árát átutalnám.
A ferodo tárcsa nekem is bevált szinte egyszerre raktunk be 4 egyforma garnitúrát 4passatba és nincs vele gond, nekem kevés de nekem maga a fék mérete kevés, sajnos a lovakhoz a féket is fentebb kell húzni, én elégettem a tárcsákat, de ezt nem róhatom fel a ferodonak, viszont a betéttel oda kell figyelni, mert a ferodonak 3 besorolása van vagyis 3 általános, a SL azaz service line, a premier és a thermo Q, és az SL az sípol rendesen az a legolcsóbb, én rászánnám a TQ ra a plusz pénzt, vagyis hátra én már olyat tettem, igaz én nagyon jó áron jutok a ferodo cuccokhoz.
Motorolajat természetesen a Totalt, mert jó áron van és az a gyárija akkor minek mást,
vezérlés SKF vagy contitec, most nem jut eszembe hogy a dajco vagy a gatest utálom e nagyon, de nyilván a dajco-t, így conitec a favoritom.
Üzemanyagszűrő kizárólag bosch a többi mindegy, meg a szilentek is mindegy egy szar az összes.
A ferodo premier tárcsa a NEM ESP-s 266mm-es ár felénk kb. 14.000ft/pár,
az ESP-s 283mm-es akkor az már húzósabb, az 22ezer/pár