Öröm, hogy kezdenek belendülni ezek a felújítások.
Megragadom az alkalmat, hogy most előre tudok szólni, és nem utólag, mint a 600 psz. troli és 45-31 rsz. busz esetében a helytelen számtípus miatt : honlapomon a BUSZ-OLDALSZÁMOK, valamint (VILLAMOS- és) TROLIBUSZ-PÁLYASZÁMOK számos fajtájának méret-adatai megtalálhatók, melyekből a felfestéshez a szám KORHŰEN rekonstruálható. mihal.extra.hu
pl. 95-16 Ik3 számtípusú (volt újkorában) Kérdések publikus e-mailemre küldhetők.
Egy kérdés ami nagyon izgatja a fantáziám: A most Miskolcra kerül Ik620 az itt is marad, vagy visszakerül Pestre? Lehet hülye kérdés, de kiváncsi vagyok rá. Elöre is köszi.
Na egy jó téma, ezt rendbe lehetne tenni. Az első négy kocsi mindegyikén hosszabb virsliüvegek voltak. A K1-volt a fehér, kerekködlámpás, középső ajtó előtti jellegzetes ládaajtajával. A 260.P2 volt kiállítva a BNV-n? A tárgyalt kocsi egyértelműen valamiféle melegégövi kivitel, én a P1 vagy P2-re tippelnék, de szerintem valamivel későbbi építés/átalakítás lehet.
A legelső 260-asok egyike. Talán a 260.K1 (K-260), ami a BKV-nál próbázott, vagy inkább a 260.P3, ami a BKV állományába került (GA 95-86)? A 260.P2 a vajszínű kocsi, aminek első ráncajtaján hosszabb alsó üvegek vannak.
Az 1. és 2. képen a 260-as prototípusa látható? Vagy ez a járgány exportra készült valamelyik melegebb éghajlatú országba? Az ablakok tetején valamiféle vászontakaró lehet? És mintha jobb oldalon nem látnék benne üléseket...(???)