Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53536
Bocsánat! Ezt kifejtenéd pontosabban?
Előzmény: piros 20-sa (53503)
stefipeti Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53535
Azt amelyik az MVK telepen áll? :|
Előzmény: ik630 (53534)
ik630 Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53534
A 620-as alvázát ott hagyták Budán. Hétfőn viszik a MÉH-be. Lesz belőle lópatkó.
Előzmény: stefipeti (53533)
stefipeti Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53533
Itt kerül felújításra, aztán később BKV-MVK közös használatú lesz.
Előzmény: dantetom (53529)
FAV 20 Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53532
Ha nem látom nem hiszem el!  Fantasztikus!
Előzmény: =D Doma (53525)
Mihál Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53531
Öröm, hogy kezdenek belendülni ezek a felújítások.

Megragadom az alkalmat, hogy most előre tudok szólni, és nem utólag, mint a 600 psz. troli és 45-31 rsz. busz esetében a helytelen számtípus miatt :
honlapomon a BUSZ-OLDALSZÁMOK, valamint (VILLAMOS- és) TROLIBUSZ-PÁLYASZÁMOK számos fajtájának méret-adatai megtalálhatók, melyekből a felfestéshez a szám KORHŰEN rekonstruálható.
mihal.extra.hu

pl. 95-16 Ik3 számtípusú (volt újkorában)
Kérdések publikus e-mailemre küldhetők.
Előzmény: IK60T (53516)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53530
Tényleg jó téma!

A 260.P2 a 280.P2-vel együtt volt kiállítva, talán az 1971-es BNV-n?
A 280.P1 ikerlámpás, volánsárga, fehér tengelyekkel.

A P3-asok a BKVállományába kerültek:
260.P3 - GA 95-86
280.P3 - GA 95-87
Előzmény: trlpx (53522)
dantetom Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53529
Sziasztok!

Egy kérdés ami nagyon izgatja a fantáziám:
A most Miskolcra kerül Ik620 az itt is marad, vagy visszakerül Pestre?
Lehet hülye kérdés, de kiváncsi vagyok rá.
Elöre is köszi.
colossal404 Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53528
vajon hogy rendezték be a jobboldali első ajtó helyét?
Előzmény: =D Doma (53525)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53527
Ő a "félmegoldás" 280.99. Ikarus 266-os is készült majdnem így.
Előzmény: =D Doma (53525)
vadász2 Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53526
Ha jól látom az oldalán, akkor Tanzániába ment...
Tanzán volán?
Előzmény: =D Doma (53525)
=D Doma Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53525

Na itt egy kis megtárgyalni való..

én még eddig nem láttam ilyet.. bal kormányos, bal ajtós Ik 280..

 

szépek a sárga ködlámpák is :)

vt976 Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53524
Köszönöm az infókat!
Az ablakok tetején valamiféle vászontakaró lehet vagy mi az?
Jobb oldalon vannak benne ülések?
Előzmény: Törölt nick (53520)
zsig Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53523
Az első BKV széria is virsliüvegekkel érkezett.
Előzmény: trlpx (53522)
trlpx Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53522
Na egy jó téma, ezt rendbe lehetne tenni.
Az első négy kocsi mindegyikén hosszabb virsliüvegek voltak. A K1-volt a fehér, kerekködlámpás, középső ajtó előtti jellegzetes ládaajtajával. A 260.P2 volt kiállítva a BNV-n?
A tárgyalt kocsi egyértelműen valamiféle melegégövi kivitel, én a P1 vagy P2-re tippelnék, de szerintem valamivel későbbi építés/átalakítás lehet.
Előzmény: Törölt nick (53520)
Onkel_kawirz Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53521

Erre az öröm hírre iszok egy sört.

Egészségetekre Ikarus-osok!

 

üdv kawirz

Előzmény: IK60T (53516)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53520
A legelső 260-asok egyike.
Talán a 260.K1 (K-260), ami a BKV-nál próbázott, vagy inkább a 260.P3, ami a BKV állományába került (GA 95-86)?
A 260.P2 a vajszínű kocsi, aminek első ráncajtaján hosszabb alsó üvegek vannak.
Előzmény: vt976 (53519)
vt976 Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53519
Az 1. és 2. képen a 260-as prototípusa látható? Vagy ez a járgány exportra készült valamelyik melegebb éghajlatú országba?
Az ablakok tetején valamiféle vászontakaró lehet?
És mintha jobb oldalon nem látnék benne üléseket...(???)
Előzmény: dantetom (52331)
Qttya Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53518
Igen, ez volt a BKV-és kocsi, sajnos ebből is csak ennyi maradt meg. Fődarabjai, egyéb leszerelt alkatrészei "állítólag" a kohóban végezték.
Előzmény: jázminapja (53511)
stefipeti Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53517
Ikarus roncs vagyok, ments ki innen :) Úgy látom, jó nagy forgalma eltt annaka  telepnek mostanában :)
Előzmény: IK60T (53516)
IK60T Creative Commons License 2009.03.27 0 0 53516

Akkor ezuton közölnék én is egy jó hírt!

Az amit látsz az már elviekben nincs ott és az egy IK60T 259 pályaszámmal.

A jó hír az, hogy Szeged felújítja korhű állapotra.

Szerzödés (adás-vétel) megírva, jármű az Ikarusban.

Előzmény: Onkel_kawirz (53509)
piros 20-sa Creative Commons License 2009.03.26 0 0 53515
Jó, részben a BKV is a hibás, de a garázs is egy kis mértékben.
Előzmény: reszelozsir (53508)
ik630 Creative Commons License 2009.03.26 0 0 53514
Mostani helyzetben nagyon szép dolog hogy bele vágtak egy busz épitésébe. Gratulálok Kertész Istvánnak.
Előzmény: stefipeti (53506)
MUV 3404 Creative Commons License 2009.03.26 0 0 53513
úristen ez eszméletlen:D
de a kerékkel kéne valamit még csinálni, dísztárcsa teszemazt:D
Előzmény: Törölt nick (53491)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.26 0 0 53512
Köszi!
Előzmény: Irisbus (53510)
jázminapja Creative Commons License 2009.03.26 0 0 53511
Jól tudom, hogy az egyetlen "megmaradt" ex-békávés 620-as?
Előzmény: Qttya (53493)
Irisbus Creative Commons License 2009.03.26 0 0 53510
.27
Előzmény: Törölt nick (53505)
Onkel_kawirz Creative Commons License 2009.03.26 0 0 53509

A háttérben látok egy IK60-as maradványt.

Azzal mi lesz?

 

üdv kawirz

Előzmény: trlpx (53497)
reszelozsir Creative Commons License 2009.03.26 0 0 53508
Ebben nem biztos, hogy egyet értünk.
Előzmény: piros 20-sa (53503)
stefipeti Creative Commons License 2009.03.26 0 0 53506

Ha olyan szép lesz, mint az Ikarus 31-es, akkor egy újabb gördülő csodával gazdagodhatunk :)

Ha midnen igaz a váltón kívül minden van már, viszont váltót még keresnek hozzá.

 

 :)
Előzmény: danika5654 (53502)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!