Keresés

Részletes keresés

MBman Creative Commons License 2014.08.29 0 0 19594

A hévizi pályudvarral az a baj, hogy szűkös a hely a lebonyolított buszforgalomhoz képest, de legalább fedett váró van. Télen, vagy esőben be lehet állni. Az utasok szempontjából jó helyen a belvárosban van.

 

A keszthelyinél ezzel szemben tágas a hely, elfér a sok induló és érkező kocsi. Közel van a telep, ami a volánnak jó, mert szinte nincs rezsimenet ha tankolni, vagy karbantartani kell. (Ellentétben egerszeggel) Az viszont az kritikán aluli, hogy egy ekkora buszforgalmat lebonyolító állomáson ne legyen egy fedett épület, ahol várni lehet. Arról meg már volt szó korábban itt a fórumon, hogy az utasok szempontjából nem a legjobb helyen van. Eléggé kiesik a belvárosból.

Előzmény: zmagix (19591)
MBman Creative Commons License 2014.08.29 0 0 19593

LYY-308 Mercedes Toursimo M 17RHD

MNN-396 Mercedes Toursimo M 17RHD

MNN-397 Mercedes Tourismo M 16RHD

MNN-398 Mercedes Tourismo M 16RHD

MRA-458 Mercedes Tourismo M 17RHD

Előzmény: 4MOTION: (19592)
4MOTION: Creative Commons License 2014.08.29 0 0 19592

MNN-397 és MNN-396. Azonos típusúak?

 

zmagix Creative Commons License 2014.08.29 0 0 19591

Valóban nem egy városhoz és főleg egy olyan városhoz mint méltó "buszmegálló" volt eddig. Szerintem igazából a hévízi is csak egy fokkal jobb (mert ugyebár fedett rész van). De ott is terveztek egy új és nem a központban lévő pályaudvart. Ezzel most mi a helyzet? 

Előzmény: kbn (19589)
kbn Creative Commons License 2014.08.29 0 0 19590

Köszi. Látom, közben a Volánbuszos vonallistás menetrendbe is bekerült.

Előzmény: htibor (19586)
kbn Creative Commons License 2014.08.29 0 0 19589

Ez komoly, hogy a Park utcában is van már ideiglenes megálló, vagy csak elírás? Az az utca szinte még autóval is szűk. :O

 

A cikk bevezetője meg kifejezetten tetszik:

 

"Végre Keszthelyen is lesz buszpályaudvar. A vasútállomás melletti megálló töltötte be eddig ezt a szerepet, nem igazán utasbarát színvonalon. Évtizedek óta csupán az aszfaltcsíkos szigetek, az esőbeálló és a kihelyezett menetrend árulkodott csupán arról, hogy egy tömegközlekedést bonyolító helyszínen van az arra járó."

 

Az öntudatos helyiek mindig is szerették lebuszpályaudvarozni azt a valamit, végre le merte írni valaki, hogy valójában mi is volt az. :P

Előzmény: kamant (19588)
kamant Creative Commons License 2014.08.29 0 0 19588
M62,306 Creative Commons License 2014.08.28 0 0 19587

A HRE-730 szerintem gelsei.

Előzmény: mark0905 (19584)
htibor Creative Commons License 2014.08.28 0 0 19586
Előzmény: kbn (19577)
zmagix Creative Commons License 2014.08.27 0 0 19585
Előzmény: kbn (19557)
mark0905 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 19584

CLY meg a két DUD tartalék HRE komári az IKE letenyei telephelyes.

 

Előzmény: BENczúr utca (19583)
BENczúr utca Creative Commons License 2014.08.25 0 0 19583

Sziasztok!

 

Az alábbi buszokra mennyire aktuálisak még ezek az információk?

 

CLY-144: Kanizsáról kimegy 13:25-kor, utána Bánokszentgyörgy-Várfölde környékén jár.

DUD-022: Kanizsa-Letenye 16:45-kor.

DUD-582: Zeg-Kanizsa 13:15-kor.

HRE-730: Nagykanizsa-Zalakomár (időpont?).

IKE-256: Nagykanizsa-Letenye (időpont?).

MBman Creative Commons License 2014.08.25 0 0 19582

Egy héten egyszer belefér. A lövői forda is ment annyit kb, amikor lejárt Szekesfehérvárra.

Előzmény: M62,306 (19581)
M62,306 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 19581

Ha minden szabályt betartasz, Kanizsáról elég neccesen fér bele egy veszprémi expressz.

Előzmény: kbn (19575)
4MOTION: Creative Commons License 2014.08.24 0 0 19580
pepe83 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 19579

A Balatonnak nem hiszem,hogy lenne rá plusz kocsija, főleg nem péntek délután. Ráadásul úgy, hogy kölcsön kocsikkal távolságiznak. pl Vasis Man Szolnokra vagy Szegedre.

Előzmény: kbn (19577)
MBman Creative Commons License 2014.08.24 0 0 19578

A lövői forda még mindig lemegy Székesfehérvárig a 13:45-ös mellett?

kbn Creative Commons License 2014.08.24 0 0 19577

"Meglepődnék, ha most újra elkezdenék közlekedtetni, csak pepitában. A Volánbusznak lenne ideális, ha van rá szabad kapacitásuk."

 

Az is lehet, hogy csak Várpalotáig fog járni - ez esetben tényleg felesleges meghirdetni.

 

A Volánbusszal nem hiszem, hogy meghirdetés nélkül közösködne a Zala. Ha másik cég adja majd a másodrészt, én inkább a Balaton Volánt tartom valószínűnek.

Előzmény: MBman (19574)
kbn Creative Commons License 2014.08.24 0 0 19576

Szerintem egyértelmű, hogy 14:15-kor másodrésszel - akár hasonlóan begyorsítva - pótolva lesz a kieső kapacitás.

Előzmény: Hnorbert (19573)
kbn Creative Commons License 2014.08.24 0 0 19575

Keszthelyi üzemnek a járatpár megtartása plusz kocsi lett volna: az új 11:00-s járatuk ugyebár vissza tud jönni Hévízről az esti járatra (ha ezt a JWC-vel adják ki, bónuszként még a hébe-hóba, de általában feleslegesen felküldött esti ötödrész is elhagyható lesz - kérdés, elég lesz-e 14:15-kor két rövid Veszprémig, majd onnan egy rövid Kapolcsig).

 

A kanizsai üzemnek viszont házon belül is kiadható lenne a veszpérmi kanyar, mert többnyire van este harmadrészük. Ha ők fogják járni, nagy kár volt a 16:20-as Veszprém-Budapest expresszt eltörölni, elég sokan használták, és valószínűleg kedvelték is, mert villánygyorsan felért.

Előzmény: MBman (19574)
MBman Creative Commons License 2014.08.23 0 0 19574

"Nyilván nem meghirdetett másodrész ettől még lesz, de annál érdekesebb, ki fogja végezni: leginkább a kanizsai üzem vagy társcég jöhet szóba..."

 

Gondolom a Zala Volán azért adta át ezt a járatot, mert macerás volt fordaszervezés szempontjából. Meglepődnék, ha most újra elkezdenék közlekedtetni, csak pepitában. A Volánbusznak lenne ideális, ha van rá szabad kapacitásuk.

Előzmény: kbn (19568)
Hnorbert Creative Commons License 2014.08.23 0 0 19573

Na ezért nagy kár, bőven volt kihasználtsága, Veszprém felé biztosan. Az igaz, hogy a tarthatatlan menetrend miatt panaszkodott rá utas, sofőr, mindenki, de mégis 20-25 perccel korábban Veszprémben volt, mint az utána 5 perccel induló másik. Arra ráadásul rá fog szakadni még 40-50 ember.

Előzmény: kbn (19568)
Komlósfecskés Creative Commons License 2014.08.23 0 0 19572

Köszi. Csak azért kérdeztem, mert máshol 1990-esnek írják, de akkor az gondolom az első forgalomba helyezés lehetett.

Előzmény: M62,306 (19563)
zmagix Creative Commons License 2014.08.23 0 0 19571

Lehet inkább arra gondoltak Bruckba és onnan átszállással Bécsbe, illetve Pozsonyba is.

Előzmény: kbn (19567)
v46012 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 19570

Köszi az infókat!

Előzmény: trizs77 (19560)
qwerty528491 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 19569

[59] a hetek első iskolai előadási napját megelőző napon

 

18:00 Lenti - Győr

Előzmény: kbn (19567)
kbn Creative Commons License 2014.08.22 0 0 19568

Egyéb változás:

 

Az iskolapénteki 14:10 Budapest - Veszprém - Budapest kanyar szeptember 1-től egyszerűen kikerült a menetrendből.

 

Nyilván nem meghirdetett másodrész ettől még lesz, de annál érdekesebb, ki fogja végezni: leginkább a kanizsai üzem vagy társcég jöhet szóba...

Előzmény: kbn (19567)
kbn Creative Commons License 2014.08.22 0 0 19567

http://www.zalavolan.hu/node/1143

 

Tudja valaki, ez micsoda?

 

"A hetek első iskolai előadási napját megelőző napon közlekedő emeltszintű országos járat vasúti csatlakozás biztosítása céljából 15 perccel korábban közlekedik: Zalaegerszeg [59]19.00, Győr [59]21.45"

 

Bécs felé 32 helyett lesz 47 perc, Sopronba pedig a közelben sincs vonat.

4MOTION: Creative Commons License 2014.08.20 0 0 19566

A link meg lemaradt.

4MOTION: Creative Commons License 2014.08.20 0 0 19565

Buszos fotóim. Folyamatosan frissítem majd.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!