A polgári kocsit én is ismerem, sőt kb. 10 km-re polgártól Újtikos főútcáján középtájon jobb kézre is van 1, az kékszinű, körbe van pakolva lommal, nem használják, biztos nem tip-top, de eléggé egyben van.
Ezt a képet Düsseldorf előtt lőttem egy autópálya kiállóban, lehidaltam, ketten voltak, és nagyon hosszúak:
Itt pedig néhány kép a készülő Ve-Tre-Ska -ról, vettem hozzá új motort, fülkét Plzenben és Korponán, a kettő együtt nem sokkal haladta meg az "1 kilót", szóval ha valakinek ilyen gondolata támad vágjon bele nyugodtan, én sokáig nem tudtam, hogy kilóra mérik az alkatrészt a gép "hazájában" így jó sok időt elvesztegettem.
Kicsit át van alakítva a vas, motorikusan és egyébként is, de a jellegét megőríztem, remélem nem botránkoztok meg rajta nagyon:)
Akkor tényleg jó helyen van. Ennyire egyben levő D452-est nem sokat látni. Tesója az 51-esen, Szalkszentmártonnál van, de az elég hiányos, -igaz, apróságok inkább a hiányzók.-
Ezzel a láthatóan rossz csapágyakal ment,de a főtengely győnyörű ritkán kell hozányulni mivel agip15-40 olajat szűrővel 5000e-ként cserélem kibír 4évet meg 400e Km-ert.Utánna megcsapágyazom aztán mehet tovább.Ezt mondjuk azért kelett enyire megbontani mert ezt vettük utoljára és csak most nyultunk a motorjához.Hát igen a régi szépidők mikor még volt alkatrész hozzá,énis megraknám most a kocsimat ha lenne.
Dugattyúkifűzéssel kisgenerál??? Igen csupasz blokknak néztem... Hja, a régi szép idők, amikor a Ford Escort csomagtartójából bányásztuk ki a Kamaz blokkot...meg a VW Jettám fullra tele volt Kamaz fékkamrával....vagy 70db volt benne:-)
Egy kedves ismerősöm felhívta a figyelmemet a következőkre. Vasárnap 13 óra 30-kor kezdődik egy műsor az M1-es tévécsatornán. Ebben szó lesz a FÖTAXI és elődjeik történetéről.