Polírozással kapcsolatban lenne szükségem egy kis segítségre. Egy '93-as autóról
szeretném eltávolítani a rárakódott szutykot. A fényezés jó állapotban van,
nincs bemattulva. Tavaly egy vöröses színű pasztával csináltam, csakhogy a
kőfelverődések javításánál a szemcsék belerakódtak a javítások széleibe és igen
ocsmány lett a végeredmény. Szóval az ilyen javításokat tartalmazó felületre mit
javasolnátok, ami lehozza a szennyeződést, de nem rondítja el ezeknek a javításoknak
a környékét.
Másik: a motortérben az időnkénti motortérmosáson kívül szoktatok alkalmazni valami
egyéb kezelést (valamivel lefújni, bekenni). Vagyis hogyan kell egy ilyen motortér
tisztítást csinálni.
Eccer én is elvittem Ôrmezôre egy "hirtelen" full kozmetikára a kocsit, az is elkészült 1-2 óra alatt, de hetekig cuppogtam a szilikonban, és mivel az elsô ablakok alsó gumiprofiljait is jól eláztatták, az üvegek még fél évig szilikonosak lettek, akárhányszor letekertem ôket...
Nekem eddig elég volt, hogy csak beestem, nem tudom, Neked elég lesz-e :-)))
(Minden bizonnyal, bár nem ártana, ha néhány éve ismernéd. Keresd a "lakatos Gabit", 16 évesnek kinézô, harmincas srác...)
Én nem mondtam, hogy ők gányolnak! Egyébként a 2 nap az komoly? Mert akkor az tényleg nem semmi! :o))
2 éve el kellett vinnem két autót ilyen kivűl-belül tip-top tisztításra: kb fél óra alatt végeztek (kb 6-an). Ja és persze mindezt éjszaka. A Rózsakertbe vittem az 1iket de ők csak éjfélig (?) voltak nyitva, a másikat már nem is emléxem, de azt is valamelyik bevközpontba.
7K körül fizettem.
Az is hozzátartozik az igazsághoz, mindkét verda vadi új volt, belül zacsi a bőrön, csak lábon jöttek el Görögországból és tisztának kellett lenniük a reklámfilmhez.
Holnap reggel akarom vinni szélvédőshöz. Már van két címem, de köszönöm hogy szóltál.
Pontosan hol van, és ki ő? Be kell jelentkezni, vagy csak beesek az utcáról?
2 napja csináltam 1 ilyet anyámnak, el kellett volna kérnem tőle vagy 15 rugót? :o))
Vazze, 20k-ért én is megcsinálom bárkinek!!
És nem lesz gányolva, 10 éve minden autónkat én tisztítom, nem viszem hulladék gépkocsi smirglis mosóba.
Az összes haverom idejár hozzám :o)) persze ingyen.
A full kozmetika (motortér mint a Salamon töke, polír, külsô gumi- és műanyagápolás, belül vizes kárpittisztítás, bôrápolás, műanyagápolás, szóval minden) azt hiszem 24 vagy 28k netto...
A teljes belsô kozmetika, bôrápolással 8k netto volt kb. egy hónapja...
Az utrol felkenodott trutyikat (katrany, bitumen, stb) tokeletesen leszedi a gyogyszertari 100%-os alkohol. Sajat tapasztalat, par masodperc, a fenyezesnek ideje sincs mattulni :)
A XI. kerületben, a Kártya utcában, a Volvo Ivanics telephelyén dolgozik egy kis független autókozmetikus cég, mindent korrekten megcsinálnak, a motor kozmetikájától a bôrápoláson át a felnipucolásig...
Na, írásodon felbuzdulva vettem ma egy ilyen Prevent W&W-t. Next time kipróbálom. Van valami, amire _kimondottan_ figyelni kell? (Mármint olyasmi, amire normál ("wukettős") mosásnál nem...)
sziasztok.
új vagyok a terepen és a segítségeteket kérem - hátha van ötletetek.
mikor lementem a kocsihoz, láttam, hogy a szélvédő jobboldali részét a madarak a háromnapos ünnep alatt vastagon beguanózták. reggel mentem úgyis tankolni, és megkértem a kutast, mossa le. meg is tette.
mikor elindultam a kocsival, akkor láttam, hogy ahol "megvakargatta", sűrűn karcos az üveg. nagy, mély csíkok vannak a szélvédőmön. (Shell)
most - azon kívül, hogy a benzinkutast anyázom - mit tehetek? van olyan technológia, ami ezt eltünteti?
ja, és egyébként fél éves az autóm, 4000 km van benne.
HELP!!!!
Amikor nekem csinálta az embör akkor 1 kis miniatűr csiszolóval ki tágította a repedést, úgy mint ahogy a fogorvosok csinálják, akkor nem mind1, hogy volt-e benne trutyi??
Amúgy tényleg vigyázni kell ezekkel a rohadt kőfelverődésekkel, mert az 1ik ótonk szélvédője keresztben végig repedt télen amikor az a borzalmas hideg volt :o((
Gôzborotvával elôször egy melegvizes-mosószeres kört nyomok, majd hidegvízzel leöblítem a kocsit, aztán vödörbe hideg vizet teszek, abba egy fél decit a Preventbôl, átsamponozom vele a kocsit bô vízzel-habbal, majd hidegvízzel leöblítem, és hagyom megszáradni...
Igen, ezt annak idején én is olvastam a Totalcaron. Ezért is ragasztottam le itthon egyből a helyét. Szerencsére az üveg alsó széléhez közel van, az ablaktörlő alatt.
A kőfelverődés javításának technológiája mindenütt ugyanaz, szerintem mindegy hol foltoztatod. A lényeg, hogy lehetőleg az eset után AZONNAL, mielőtt belemegy a trutyi, mert akkor a műgyanta nem tudja kitölteni a vékony repedéseket és összefogni az anyagot. Ugyanis valami efféle a lényege, nem pedig az, hogy nyomtalanul eltünjön a sérülés, mivel az nem fog. De ha időben mgcsinálják, akkor nem fog a külső réteg a feszültség hatására tovább repedni.