ez az a hiba, amit soha, senkinek nem sikerült megfejteni. Engem annyira zavart, hogy el is adtam az autómat miatta. (2002/2l benya). Mondjuk nálam már olyat is csinált a kezdeti "semmi" után, hogy esős évszakban bacott beindulni az egyik henger, volt, hogy Bp-Wien 3 hengerrel ment, vissza már beindult. A hiba persze mindig olyankor jött elő, amikor vagy nagy út előtt álltunk, vagy épp messze jártunk és esély sem volt kiüttetni. Mert bíz magától el nem múlt. Skubiztam a sárga piktogrammot és kurvaanyáztam Frédiéket és az összes PUG szervizt, mert nem tudták megoldani.
Hát ezért nem kapsz választ. Ha a keresőt ilyenkor valaki használja, regényt olvashat erről. Ha nem használja, az scmittel.
Régi PUG-os haver a'szonta, hogy iktassuk ki a picsuba a visszajezőt, mert car benyától kezdve szondákig, érzékelőkig, EGR-ig, sortrafóig, befecsiig, gyertyáig - a teljesség igénye nélkül - és mindenig kiírhatja. Megoldás, hogy szerzel egy cuccost és magadnak irtod a vírust. Úri muri ez, de házilag tudod megoldani és nem kell koslatni szervizbe. Vagy kigyopálod ezt a visszajelzőt, ami korábbi autókban sem volt és észre sem veszed, hogy valaha ilyen hibaüzi volt, van, vagy lesz. Mert ez is ige:-)
Szóval nyomtam az igét, szabad a választás.
Ps.: Kihagytam, hogy üldözheted Pesten-Budán át Zolyt, és ha beéred - ami nem biztos -, akkor kiüti neked grátisz. Először. De ne higyj neki, mert ez beetetés, legközelebb palacsintáért fogja, utána pedig több paliért. A végén erre megy el a gatyás, vehetsz fel CHF hitelt és elnyeri a házad, kocsid, csajod. Mer' ilyen ez a Zoly.
Ok, igazatok van! Viszont "E" jel a biciklitől a körhintán keresztül a szép piros traktorig mindenen van. :D Nem gondolom hogy bárki nekiesne az út szélén azt a nyamvadt betűt keresni egy lámpán, tehát tök mindegy hogy van, vagy nincs. Csak ezért csillagászati összegeket fizetni nem kicsit hülyeség.
megérdezném még 1x hátha válaszoltok rá :) ha AF hiba van, de a kocsi megy nem rángat, nem tilt, de a hibát nem engedi kitörölni, mit lehet tenni??? Első lamdaszonda túlfesz hibát ír ki! 2004 1.4 16V KFU!
A nappali menetjelző lámpára vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
55/A. § (1) A gépkocsit fel szabad szerelni két, menetirányban fényt kibocsátó nappali menetjelző lámpával.
(2) A nappali menetjelző lámpa csak színtelen (fehér) fényt bocsáthat ki.
A nappali menetjelző lámpára vonatkozó további műszaki feltételek
55/B. § (1) A gépkocsira csak jóváhagyási jellel ellátott nappali menetjelző lámpát szabad felszerelni.
(2) A nappali menetjelző lámpákat a gépkocsin a következőképpen kell elhelyezni:
a) az átvilágított felület alsó széle az úttest szintjéhez 0,25 méternél közelebb és attól 1,50 méternél távolabb nem lehet;
b) az átvilágított felület külső széle a gépkocsi legszélső pontjától 0,40 méternél távolabb, a különböző oldalon lévő lámpák átvilágított felületének belső szélei egymáshoz 0,60 méternél közelebb nem lehetnek, azonban az olyan gépkocsin, amelynek a teljes szélessége nem éri el az 1,3 métert, a belső szélek közötti legkisebb távolság 0,40 méterre csökkenthető.
(3) A nappali menetjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy a lámpa automatikusan bekapcsolódjon, ha a motorindító kapcsoló a motor indítására kész állapotában van, de - kivéve a 42. § (5) bekezdése szerinti esetet - automatikusan kapcsolódjanak ki, amikor a fényszórókat bekapcsolják.
Há' válámi C ódarra mennyé komám, oszt lökjed a frankót, hogy hány keríkkel kell, milyen színnye legyen, meg milyen fuxokat akarsz rája: szinyesfímbül csengettyűt, dudát, légkondit alamínyiumbúl, milyen rendcámot akarol, meg bűrbül legyen-e az üllllés. Eszem a húsodat szerezek én neked annyijé amilllyet csak akarol ajándék útjelzőtáblával, megy csicskát is adok melléje, hogy ganajozza, há mocskos.
3 kijelzőt néztem eddig meg és rá kell jönni hogy sajnos semmit nem lehet javítani rajtuk. Ugyanis maga az LCD kijelző lap az ami a melegedés hatására hülyül meg. Sem az elektronika sem a fóliakábel nem rossz.. Ergo csak az új vagy a bontott - de kérdés az is meddig...-.
Tudom miről beszélsz. Olyan mint régi M7-es! Azért mert abban az időben készült,ua a szisztéma. Brno-Prága 200 km zakatolás. heti 2-szer megjárom,(4x 200 km)igaz én 6 lérugón utazva,de így is szörnyű!