No, megmozdult az USA csomagom. Arról ugyan fogalmam sincs, hogy az Oakland-ba küldendő csomagom a New York-i becsekkolás után mit keres Jamaicában? Mert jelenleg a tracking szerint ott van.
Mert ha not as described, akkor arrol szerintuk kizarolag te tehetsz.
Magyarul ha a mokus azt mondja, hogy o 32-es nadragot hord, es te eladsz neki egy 32-es nadragot, ami nem megy ra, mert ezt eppen nem ugy szamoztak, akkor reklamal a gyoker, es neki fognak igazat adni, mert biztosan te hibaztal.
Es ezzel nagyon csunyan vissza lehet elni. A vevovedelem lenyegeben eladokizsakmanyolas lett. Az eladokat semmi sem vedi.
Vevőként én is vásároltam olyan cuccot amit vissza kellett küldenem, de akkor a postát nekem kellett fizetnem...
...na ez már nem így van!...itt egy how to egy másik fórumról...
"PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítésének módja
Sok embernek gondot okoz, ha valamilyen gondja van a megvásárolt termékkel, költséges a vissza-küldése és ezért inkább lemond róla. Ha vissza kell küldenünk az eladónak a terméket (és PayPal-el fizettünk), lehetőségünk van a visszapostázás díját a PayPal-n keresztül visszaigényelni: Az aktiválástól számított naptári évben 12 alkalommal van lehetőség rá, alkalmanként maximum 9300 Ft-ig visszaigényelni postaköltséget. Magát a postaköltség visszatérítést a feladástól számított 30 napon belül kell kérni. Ha elfogadják 5 napon belül PayPal egyenlegen jóváírják az összeget. Ez a promóció 2016. december 1-től vehető igénybe."
Bocsánat ezt benéztem:)) Nem akartam álmatlan éjszakát okozni.
9.2.4. Nemzetközi EMS gyorsposta küldeményekre vállalt felelősség mértékea)Értéknyilvánítás többletszolgáltatássalfeladott nemzetközi EMS gyorsposta küldemény megsemmisülése, teljes vagy részleges elveszése, illetve sérülése esetén a kártérítés összege a hiány, vagy a sérülés mértékével arányos, de legfeljebb az értéknyilvánítás összegével megegyező.b)A feladó által értéknyilvánítási összeg meghatározása nélkül feladott nemzetközi EMS gyorsposta küldemény megsemmisül,teljesenvagy részlegesen elvész, illetve megsérül,a Posta kártérítést fizet. A nemzetközi EMS gyorsposta küldemény ba) megsemmisülése vagy teljes elveszése esetén a fizetendő kártérítésösszege a feladó által igazolt tényleges kár összege,legfeljebb azonban Print (dokumentum tartalmú) küldemények esetén 20.000 forint, illetve Pack (árutartalmú) küldemény esetén 50.000 forint;
Az oroszokkal valóban több a gond mint kéne, de az utódállamaikkal, nekem kimondottan jók a tapasztalataim, legalábbis akikkel eddig dolgom volt. Ezek közül az északi, mint Litván, Lettországok kiemelkedően korrektek és probléma mentesek.
Az odáig rendben van, hogy visszaküldi a cuccot, akkor visszafizetem az árut és plusz az eredeti szállítás díját de az ő visszaküldésből keletkező postaköltségét az ebay rám terhelheti és ha igen, mire hivatkozva és milyen összeghatárig?
Vevőként én is vásároltam olyan cuccot amit vissza kellett küldenem, de akkor a postát nekem kellett fizetnem...
" Értéknyilvánítás többletszolgáltatással feladott elsőbbségi és nem elsőbbségi nemzetközi postacsomag és Európa+ csomag megsemmisülése vagy teljes elveszése esetén fizetendő kártérítés összege az értéknyilvánításban megjelölt érték összege, részleges elveszése vagy megsérülése esetén a fizetendő kártérítés összege úgy aránylik az értéknyilvánításban megjelölt érték összegéhez, ahogyan a keletkezett kár
Sőt! Tovább gondolva az egészet: Feladom a cuccot mondjuk 200 ezer értékre biztosítva. A posta dolgozója tudja ezek után, hogy a doboz 200 ezret ér, ahogyan azt is, hogy 50 ezret fizetnek a feladónak. 150 ezer tiszta haszon. Kilépek a postáról, ő meg elteszi a csomagomat. Szóval valami itt nem kóser, ha igaz amit írsz.
Rendben:) Egyre inkább azt érzem, hogy nem sok értelme van ebayezni. Itt pár hónapon belül ráállnak erre , nem sok jövőt jósolok a nagy értékű cuccok eladásának.
Ezt én is szeretném tudni. Így nincs is értelme a terméklapon a return policyban leírt feltételeknek. Próbálj megegyezni a vevővel, hogy ő fizeti a return díjat.
Nem tudok cimkét küldeni neki és nem is óhajtom fizetni a visszapostázás díját....akkor ebben az esetben mi van?
"
Your next step is to send a return shipping label to 31pov31 by Feb 23, 2017. If you've already purchased a label, upload the label for the buyer or add tracking details, so we can follow the package in case it gets lost.
If the buyer doesn't receive a label by Feb 23, 2017, they can ask us to step in and help.
Egy orosz megvette egyik cuccomat, ami szerinte hibás. Mondtam, hogy küldje vissza, visszaadom a pénzét.
Nost nyitott egy return started-et.
Az ebay miért erölködik azzl, hogy nekem kéne fizetnem a visszapostázás díját, amikor az item descriptionban világosan le van, írva, hogy a vevőt terheli a visszapostázás költsége?
Vagy most ilyenkor mi van?
"Contact the buyer to arrange return postageYou should reimburse the buyer for any return postage costs.Be sure to upload an image that shows proof you reimbursed the buyer. For example, this could be an image of a receipt or an email confirmation.Wait until you've received the item back before you issue a refund."