Az mienk 2007.11 havi 260 ezer km van benne chippelve van BXE es szamok jonnek utana,semmi baja (kop kop) !
Haver golfja BXE 2007 -es 320 ezer van benne semmi baja !
En amondo vagyok hogy ha ennyit kibirt nem bolygatom eddig jol osszenott ,minek belenyulni ami jo!
Nem torveny szeru hogy el fog torni ,volt ilyen eset mert volt sajnos ,de nem hiszem hogy aranyaban ez olyan sok lehet ,azokhoz az autokhoz kepest amikkel nem tortent meg!
Ezt neked kell eldonteni hogy kicserelteted e a csavarokat vagy nem ,volt mikor en is ezen porogtem ,de aztan ami jol mukodik azt minek megbontani ugy vagyok vele!
Regebben irt valaki hogy kicsereltette azt meg is eltort ,ha jol emlekszem!
Nekem is volt 12oe-ben, elejétől megcsippelt motornál. Képeket is tettem fel.
Vedd le az olajteknőt és legalább a hajtókarcsavarokat cseréld ki és nézesd meg a salnikat is. Nincs semmi előjele. De asszem a talpalástól van. 15e olajcserével, a motor olyan tiszta volt, hogy enni lehetett volna belőle, anyaghiba.
Eddig azt hittem, hogy a hajtókartörés csak urbanlegend.
Mindenki halott róla hogy előfordul, de senkinél nem volt még a saját autóján.
Azt meg tudod mondni, hogy milyen évjáratúak voltak az autók és mennyi km-nél jelentkezett a gond, illetve 15 vagy 30 ezres volt az olajcsere?(előjele a törésnek)
Ja és BXE A-B-C volt a motórkódjuk?
Az enyémben most van 194 ezer és csinálja a kis pamacsot indításnál, de semmi egyéb dolgot nem.
Köszi a válaszokat! Akkor inkább majd beugrom vele vmelyik nap az egyik komolyabb szervizbe, hátha többet szagolnak hozzá. Már, ha akarnak... :) Egyébként mondta a szerelő is, hogy ez a BXE eléggé kényes egy széria... Most olyan 182e körül van benne, de úgy kb. egyik hétről a másikra kezdte ezt. Most volt vezérműtengely is cserélve, nem örülnék egy újabb váratlan kiadásnak...
Talán még annyi, hogy az egyik kolléga kapott új blokkot 175e-nél a hajtókar törés miatt, és utána ugyanúgy füstpamaccsal indult az autója. Hengerfej és a többi maradt a régi.
Motortér mosását hogy szoktátok megoldani? Vagy ezzel bíbelődni otthon nem érdemes? Mert gondolom egy magasnyomásút nekivinni olyan lenne, mintha porcelánboltba vinném... :)
Meg még annyi, hogy mostanában hideg motorral kékes füstöt ereget a kocsi (1.9 pdtdi bxe) erősebb gázadásnál, szagra olyan, mint az elégetetlen gázolaj. De csak hideg, ilyen időben 10 km után teljesen elhagyja. Szerelőnek megmutattam, megnézte, megtaposgatta, azt mondta, hogy ne foglalkozzak vele, lehet, hogy kicsit több üzemanyagot adagol magának hidegen, az ő autója is ezt csinálja.
Vki vmi ötlet, vagy nyugodjak végre le a phisába, mert mindig találok valamit, ami miatt aggódtatom magam? :)
A mi autónknál is a tükörfűtés nem működik,nekem 20000ft-ot mondtak a tükörlapra,és 4000ft-ért rendeltem meg egy a VW-konszern autóira szakosodott autósboltban.
A csere sem tűnik bonyolultnak ahogy leírtad,de lehet hogy segítséget kérek majd Octi19-től.
Kecskemét mellett lakom,Pest messze van kicsit.
Nem akarom megbontani a műszerfalat amíg működik biztosan,meg hátha az az egy motor megy tönkre amit ki lehet cserélni műszerfal kiszerelés nélkül is.
Amúgy a cikkben több pontatlanság van, a legnagyobb tévedés talán az, amikor a szerző azt írja, hogy a defekttűrő abroncsok egyre inkább elterjedőben vannak. Valójában annyi a hátrányuk, és annyira kevés a valós előnyük, hogy a prémium autógyártók is kezdenek leszokni róluk első szerelésként.
Az enyém még nem képes ilyesmire. Az én autómban (MY2007) még csak időzítés van. A rádióra talán 1 óra... (de az említett esetnél már nem a gyári fej volt benne!) A beltér világításra kevesebb (már, ha manuálisan bekapcsolom), de a helyzetjelzőre szerintem biztonsági okokból nincs ilyesmi... és ha csak az izzók teljesítményét nézzük akkor is az 54W csak maga.
A te autódnál, ha kevesli az áramot nem állítja le automatikusan a fogyasztókat?
Mert az enyém (autótakarítás, szólt a zene + az összes ajtó nyitva) szól, hogy battery low és egy kellemetlen hang kíséretében automatán leállít mindent.
Többször is előfordult már ez, de mindig indult az autó ha ő kapcsolta le a fogyasztókat.
A tükörlap cseréjével várnék amíg kicsit melegebb nem lesz... Le kell venni a tükörborítást ami nem egy egyszerű dolog, pláne ilyenkor amikor a műanyagok törnek mint az üveg. Ha lent van, akkor látni fogod, hogy mi a teendő.
A borítás levétele címszavakban:
- a tükröt lefordítani ameddig a motorok engedik
- az alsó perem mentén meglazítani a borítást
- a hátsó oldalon (menetirány szerint az elsőn) kb.: közép tájon van egy fül ami a tükörházon lévő pöcökbe akad be. Azt kell valami vékony, de erős valamivel megnyomni befelé, hogy kiakadjon. Azért kell minél vékonyabb, mert amikor a két rész közé dugod akkor megfeszítheti a fület ha vastag (vagy be sem lehet dugni) és nem fog kiakadni. Egyébként is viszonylag hosszú fül és tövön kell feszíteni, tehát jól meg kell nyomni!
(jobb, ha hozzáértő csinálja! A magam részéről szívesen segítek ha Szolnok környékén laknál esetleg. Az alapbeállításban is tudok segíteni.)
Nekem, jó egy évig, vagy még talán tovább is csinálta azt a gyári (55Ah-s!!!) Accuma akkum, hogy amikor elkezdtem indítózni akkor az első tekerésnél elég lassan kezdte tekerni, azután magához tért. Azután egyszer egy kb fél/egy órás helyzetjelzős rádiós ácsorgás után nem volt benne annyi, hogy beinduljon. Akkor meghúztuk és másnap reggel már indult amikor elmentem a villanyászhoz, de a terheléses mérés után már megint csak nehezen, tehát ment a kukába. Akkor egy Topla márkájú akku ment bele, valami 7xAh kapacitással és 8xxA indítóárammal. Ennek júliusban volt 3 éve és eddig bírja...
Nekem ugyan MK5-ös Golfom van, de szorgalmasan olvasom ezt a fórumot (is)
Nekem is kellett tükörlapot cserélnem, mert nem működött a fűtése. Én a következő képen jártam el:
-gyári felejtős 25.000.- akartak kérni érte.
-után gyártott lett 3.500.- és az eladó 25 másodperc alatt ki is cserélte.
Nem bonyolult a dolog, már én is szedtem le. Óvatosan, de határozott mozdulattal kipattintod a tükörlapot.
Aztán az újat a helyére illeszted és szépen a helyére pattintod. Ha jól emlékszem körben négy patent tartja.
Szellőző motor téma: Nekem is folyamatosan kattog, kavirnyászik a szellőző motor a műszerfal mögött.
Szervízben azt mondták, hogy ez típusbetegség. Valóban be lehet állítani a végállásokat és akkor csöndben lesz valameddig. Aztán újra kezdi a kattogást.
Ezért nehogy műszerfalat bontass! Utána lenne csak igazán zörgés a rossz utakon. A pénzről már nem is beszélve.
Nézd meg a tempomatszereles.hu oldalát, ott egy ezresért beállítják neked ezt a dolgot.
Üdv! Két dologban szeretném a segítségeteket/tanácsotokat kérni Skoda Octavia 2 típusú autónkal kapcsolatban. Bal oldali tükörben tükörlapot kell cserélni,az alkatrészt már megrendeltem. A kérdésem mennyire bonyolult a tükörlap cseréje,le tudná írni valaki hogy kell csinálni,mire kell odafigyelni? A másik,a klíma,vagy szellőzés bekapcsolásakor alacsony ventilátor fokozaton néha halk kattogás hallható a müszerfal mögül. A szervízben azt mondták hogy 4 motor van a szellőzőrendszerben,azok közül rossz valamelyik. Mível 4-ből 3-at csak a műszerfal kiszerelésével lehet cserélni kaptam egy 110e-ft-os árajánlatot a cserére,de azt mondták használjam amíg működik. Erről mi a véleményetek? Olvastam itt régebben,hogy másnak is volt hasonló problémája,és a motorok műszeres "alaphelyzetbe" állítása megoldotta a hibát.
Ezek szerint várjak, amíg megpusztul az aksi és majd akkor megoldom valahogy? Más is így csinálja?
Nekem még egy akkum sem ment úgy tönkre, hogy ma szuper, holnap kuka. Ha van füled az autóhoz, akkor lehet hallani, amikor elkezd egy picit nehezebben forgatni, ilyenkor az is árulkodó, hogy hiába rakod töltőre, nagyon hamar "készen van", mert nem tud felvenni töltést. De az is jó megoldás, ha ha tél elején feltöltött állapotában elgurulsz egy akkushoz, ő tud adni egy gyorsdiagnózist, csodák nem történnek 3 hónap alatt, az akkut a használat mellett a kánikula nyírja ki, de a hidegben adja be a kulcsot - ha haldoklik, akkor már tél elején is szar lesz.
Én legutóbb azt csináltam, hogy az első jelnél megvettem a csereakkut, utána meg egy darabig jártam úgy, hogy bent volt a csomagtartóban a régi (bikakábel van) és majd ha lesz kedvem akkor kicserélem, aztán egyszer egy hétvégi reggelen ezt otthon megtettem.