Én most fóliáztattam a lámpáim kb. egy hónapja 1000ft/db
Neked rossz hír hogy a legvastagabb fóliát nem tudod felrakni mert a karc álló fólia nem hajlik, és a 307lámpája nem sík mint az enyém, talán valami vékonyabb fajta.
Az ilyen plexi bura két féleképpen mattul be. Az egyik a szerencsésebb mikor csak a felületkezelését leverik a kavicsok, összeveri a por kavics stb, ez a garázsos autókra jellemzőbb. A másik mikor be opálosodik, ilyenkor a plexi szerkezetében hajszál repedések jelennek meg rengeteg, ezt nem lehet kipolírozni, kukka.
3 éve vettem az autót és büszke voltam rá,hogy tetősín makulátlan gyári ezüst szinben pompázik. Tavaly meg mint egyik percről a másikra megjelent a feketeség(lekopott az ezüst)
CSAK AZT NEM TUDOM MITŐL! 2x ha voltam gépi mosóba,én mosom kézzel tiszta vízzel,semmi mosóser. Így marad a napsütés,és a lámpáért is ő a felelős.Szerintem.Más szerint?
Náluk a benzinkutasok krétát használnak. A nívó pálca egy részét bekrétázod és bedugod az olajba. Ez után már bizti, hogy látni fogod a színtet, mármint ha fel van töltve olajjal a motor természetesen.
A mai nap lecseréltem a olajat a kocsimban és gondoltam megnézem mit csinál leengedett olajnál, ha ráadom a gyújtást! Ráadtam és kiírta, hogy OIL OK! Gondoltam biztos nem érzékelte vagy nem tudom, ezért lehúztam az akksi sarut majd később vissza és ugyanaz: OIL OK! Természetesen beindítani nem akartam olaj nélkül, csak furcsa nekem! Ezek szerint rossz az érzékelőm vagy mi lehet? Na meg a központi kijelző sem írt semmit! Egyébként hol találhatő ez a bizonyos érzékelő, tudja valaki? Na meg amitől kész vagyok, hogy a nívó pálcáról én speciel nem tudom egyértelműen eldönteni, hogy meddig van az olajszint! 3 liternél is és a megfelelő mennyiség feltöltése után is hasonlóan olajos volt a pálca vége! Velem van a gond vagy tényleg ilyen fura az is?
Előre is köszönöm a válaszokat, mindenkinek kellemes pihenést...