Tegnap csomagtérbe pakolás közben egyszercsak elindult minden ok nélkü a hátsó abalaktörlő. Folyamatosan mozgott, nem lehetett leállítani, hiába vettem le az akusarut, visszarakva folytatta, ezért ki kellett vennem a biztosítéká. Nem tudom miért bolondulhatott meg? Van esetleg valakinek ötlete?
E-mailben kerestek meg a web oldalunkon keresztül egy hölgy aki most vette meg élete kis oroszlánát. 2002. 10.havi 55 kw 307 1.4 5 ajtós-t
E-mail vágatlan verzióban:
"Kedves Róbert!
Először is grtaulálok, nagyon haszno és nagyon jó a web oldal! 1 hete vettem: 2002. 10.havi 55 kw 307 1.4 5 ajtós P.t! Beleszerettem, de szeretném egy rendes,megbízható szervízbe vinni átnnézetni, Tudsz esetleg ajánlani?A web oldalról a Frédiékhez nem viszem, a régi szerelő bácsim aki v otlmár nagyon ídős és nem is vállalja és nem tud ajánlani( előző kocsim VW polo volt) a fényszóró burája a jobb oldali nekem is kicsit mattde jók az 5letek :)-köszi kipróbálom a vezérműláncot -gondolom -126000 km nél alap ki kell cseréltenem +szűrő,olaj stb...alapok Budapest Zuglóban, ha tudsz ajánlani nagyon megköszönném hasznos infók vannak szóval csak Gratula!!!! Így tovább! Örömöt és balesetmentes éveket,napokat!kívánok! előre isk öszönöm a válaszod
Edith"
Van valakinek jó szerelő ismerőse ZUGLÓ környékén?
javasoltam a hölgynek, hogy csatlakozzon itt a forumon, majd meglátjuk, de addig is várom az ötleteket.
Ha meg már úgy is elmegyek a lámpát fóliáztatni arra gondoltam,hogy mi lenne ha az összes ezüst részt(felnik kivételével)kívül-belül valami karbon fóliával bevonatnám.
Nem tudom, 8 évesen vettem, nekem úgy tűnik, hogy egyszer kapott az eleje, a lámpatartó fülek, műanyagok az elejében töröttek. Az ezüstök is feketednek a tetején.
Köszönöm a választ! Továbbítom! Az autó Londonban van. A szerelők nem is akarnak javítgatni, egyből komplett cserét akarnak kihozni az egészből horror áron.
A nemrég az mennyi idő, mert talán még tudsz valamit kezdeni az adásvételivel, azaz megszorongatni az eladót száljon be a költségekbe vagy vegye vissz az autót, mert ez kemény lesz anyagilag 250-300ezer ft.
Keresni kell egy jó autómata váltóst, mert a márkaszervízben sem értenek hozzá, meg technológiájuk sincs hozzá, sajna autómata váltósban is sok a zsivány, meg a rossz hírű nehéz lesz nem lehúzós helyet találni.
Autómata váltónál ritka hogy csak egy mágnesszelep legyen a hiba vagy valami kis dolog. Sajna senki nem cseréli benne az olajat, mert "élettartam olaj van benne", persze az élettartam kitolható lenne az olaj és szűrő cseréjével de akkor miből él meg a szervíz.
Ha kidobja a 4.diket és vézüzemre áll, akkor szerintem handler/olajnyomás gond lesz.
Ha nem nagyon drága olaj megy bele (4-6000ft/liter) akkor megéri megpróbálni egy olajcserét, de előtte hiba olvasás mindenképp PPS-el.
Unokatestvérem 307-eséhez kérnék tőletek tanácsot. Nem rég vett egy automata váltós 307-est, azonban a napi első indulást követően a 4 fokozatból kidobja a sebességet és a kijelzőn "Gearbox fault" olvasható.
Mi okozhatja ezt? Milyen alkatrészt szükséges cserélni a hiba elhárításához? Nagyságrendileg mennyibe fájhat a javítás?
Erről sajna nem tudok nyilatkozni esetleg egy lakkozást ha felviszel rá vékonyan de nem tudom.
Én még előtte állok a folyamatnak várom azt az időt amikor meg tudom csinálni rendesen. Most még nincsen rá időm.
Más:
Elkészültem a kárpittakarítással gyönyörű lett, mintha új lenne. Kefés preventet használtam, szépern felújította és jó lett az illat is.
A klíma is kitakarítva, jó illat jön az utastérbe.
Délután elkezdem a kézi polírozást csak tűnjön el a nap a ház másik oldalán,és hűljön egy kicsit a kocsi is.Szépen nyugodtan elkezdem a tetővel ma csak annyit csinálok majd.
Más: Nekem a tetősín elekzdte ledobni a festéket. Kérdés: Lehet ezt újrafesteni vagy lakkozzam le ha lejön mindenhonnan a festék (műanyag bevonat).