Nah igen de ha jól emlékezem nem láncos hanem szíjas és 120 nál csere mindenképp, ha meg nem cserélték még akkor SOS ben mert tud ám rendetrakni egy szakadt vezműszíj a mociban... én már csak tudom....
Akkor valószínűleg a szintmérő szonda mehetett tönkre!?
Egyébként valaki más tapasztalt már ilyet? Mármint, hogy nem érzékel semmit. Tudom a ráncosnál, még ilyen kis négyszögletes szimbólumok voltak vagy éppen vízszintesek és azok sem működtek 100%-osan jól, de az újabbaknál meg csak annyi van, hogy OIL OK vagy OIL....
"A mai nap lecseréltem a olajat a kocsimban és gondoltam megnézem mit csinál leengedett olajnál, ha ráadom a gyújtást! Ráadtam és kiírta, hogy OIL OK! Gondoltam biztos nem érzékelte vagy nem tudom, ezért lehúztam az akksi sarut majd később vissza és ugyanaz: OIL OK! Természetesen beindítani nem akartam olaj nélkül, csak furcsa nekem! Ezek szerint rossz az érzékelőm vagy mi lehet? Na meg a központi kijelző sem írt semmit! Egyébként hol találhatő ez a bizonyos érzékelő, tudja valaki? Na meg amitől kész vagyok, hogy a nívó pálcáról én speciel nem tudom egyértelműen eldönteni, hogy meddig van az olajszint! 3 liternél is és a megfelelő mennyiség feltöltése után is hasonlóan olajos volt a pálca vége! Velem van a gond vagy tényleg ilyen fura az is?
Előre is köszönöm a válaszokat, mindenkinek kellemes pihenést..."
Tegnap csomagtérbe pakolás közben egyszercsak elindult minden ok nélkü a hátsó abalaktörlő. Folyamatosan mozgott, nem lehetett leállítani, hiába vettem le az akusarut, visszarakva folytatta, ezért ki kellett vennem a biztosítéká. Nem tudom miért bolondulhatott meg? Van esetleg valakinek ötlete?
E-mailben kerestek meg a web oldalunkon keresztül egy hölgy aki most vette meg élete kis oroszlánát. 2002. 10.havi 55 kw 307 1.4 5 ajtós-t
E-mail vágatlan verzióban:
"Kedves Róbert!
Először is grtaulálok, nagyon haszno és nagyon jó a web oldal! 1 hete vettem: 2002. 10.havi 55 kw 307 1.4 5 ajtós P.t! Beleszerettem, de szeretném egy rendes,megbízható szervízbe vinni átnnézetni, Tudsz esetleg ajánlani?A web oldalról a Frédiékhez nem viszem, a régi szerelő bácsim aki v otlmár nagyon ídős és nem is vállalja és nem tud ajánlani( előző kocsim VW polo volt) a fényszóró burája a jobb oldali nekem is kicsit mattde jók az 5letek :)-köszi kipróbálom a vezérműláncot -gondolom -126000 km nél alap ki kell cseréltenem +szűrő,olaj stb...alapok Budapest Zuglóban, ha tudsz ajánlani nagyon megköszönném hasznos infók vannak szóval csak Gratula!!!! Így tovább! Örömöt és balesetmentes éveket,napokat!kívánok! előre isk öszönöm a válaszod
Edith"
Van valakinek jó szerelő ismerőse ZUGLÓ környékén?
javasoltam a hölgynek, hogy csatlakozzon itt a forumon, majd meglátjuk, de addig is várom az ötleteket.
Ha meg már úgy is elmegyek a lámpát fóliáztatni arra gondoltam,hogy mi lenne ha az összes ezüst részt(felnik kivételével)kívül-belül valami karbon fóliával bevonatnám.
Nem tudom, 8 évesen vettem, nekem úgy tűnik, hogy egyszer kapott az eleje, a lámpatartó fülek, műanyagok az elejében töröttek. Az ezüstök is feketednek a tetején.
Köszönöm a választ! Továbbítom! Az autó Londonban van. A szerelők nem is akarnak javítgatni, egyből komplett cserét akarnak kihozni az egészből horror áron.
A nemrég az mennyi idő, mert talán még tudsz valamit kezdeni az adásvételivel, azaz megszorongatni az eladót száljon be a költségekbe vagy vegye vissz az autót, mert ez kemény lesz anyagilag 250-300ezer ft.
Keresni kell egy jó autómata váltóst, mert a márkaszervízben sem értenek hozzá, meg technológiájuk sincs hozzá, sajna autómata váltósban is sok a zsivány, meg a rossz hírű nehéz lesz nem lehúzós helyet találni.
Autómata váltónál ritka hogy csak egy mágnesszelep legyen a hiba vagy valami kis dolog. Sajna senki nem cseréli benne az olajat, mert "élettartam olaj van benne", persze az élettartam kitolható lenne az olaj és szűrő cseréjével de akkor miből él meg a szervíz.
Ha kidobja a 4.diket és vézüzemre áll, akkor szerintem handler/olajnyomás gond lesz.
Ha nem nagyon drága olaj megy bele (4-6000ft/liter) akkor megéri megpróbálni egy olajcserét, de előtte hiba olvasás mindenképp PPS-el.
Unokatestvérem 307-eséhez kérnék tőletek tanácsot. Nem rég vett egy automata váltós 307-est, azonban a napi első indulást követően a 4 fokozatból kidobja a sebességet és a kijelzőn "Gearbox fault" olvasható.
Mi okozhatja ezt? Milyen alkatrészt szükséges cserélni a hiba elhárításához? Nagyságrendileg mennyibe fájhat a javítás?