A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Második résszel nagyon egyet tudok érteni. Sőt elég lett volna egy kvázi "E" járat is, reggel 8 és este 8 között, ami a főbb csomópontoknál állt volna csak meg (Batthyány tér-Margit híd-Kolosy tér, majd a Katinyi parktól mindenhol, a sok kerületi megemlékező miatt.) 218B-re pedig akkor elég lett volna a szóló, ahogy az alap 160/260-ra is.
A következő 280-asoknak mikor jár le a vizsgájuk? 17-75, 19-73, 19-75, 19-78, 19-91, 00-29, 08-06.
Ők ugyanis az elmúlt években nem kaptak nagyobb felújítást. Kíváncsi vagyok jövő ilyenkor hány lesz belőlük utcán. A 08-42-t elvileg vizsgáztatják, úgyhogy ő valószínűleg igen.
1; tudom, a Kápolna utca felújítása okán helyezték hátrébb, a Körösi Csoma Sándor útra a 95-ös és a 195-ös buszok "Kápolna utca" megállóját (F01644) a "Felsőcsatári köz" felé, de szerintem most jobb helyen van, mint eredetileg volt.
2; Legalább a temetői időszakban meghosszabbíthatták volna a 160-as, 260-as és 260A buszokat a Batthyány térig, ezzel is elősegítve az idősebbek könnyebb temető megközelítését.
Ózdon és Pápán is van néhány 280-as 260-as ami pár éven belül OT rendszámot érdemel! Az is csoda, hogy jbudapesten nincs már helyi járatos ráncajtós 280 és 260-as busz!
10(?, ha jól számolom ennyi csuklós volt a Mercik előtt amik akkor tűntek el)-ből 6 az több mint a 4. (Abban meg nem vagyok olyan biztos, hogy el vannak azok bontva. Ki tudja miket rejt a telep mélye.)
Vajon miért ellenzi ennyire az új buszokat a kormány a bkv részére miközben azt hazudják az országban dübörög a gazdaság!
---------------------
ellenzik ők mindenkinek.
Vidék pártja ?
Nézd meg a vidéki városaink (vagy 70 város) autóbuszparkját.
Veszprémben vagy Salgótarján mindjárt valamennyi busz OT rendszámot kap, már annyira öregek.
De ellenzik a vidékieknek szánt helyközi buszok beszerzését.
Ez ügy a kormányfő súgója Putnok-Ózd szépe.
Ő meg könnyebben elviselné ha mezítelenül kellene a Parlamentbe sétálnia lakásáról, mint azt, hogy Budapestnek, BKK-nak, BKV-nak, Volánoknak, új buszokat vegyenek.
Akkor még csak most próbálják a FUTÁR izéit benne. Te pont egy reálisnak tűnő beosztásnál fogtad meg. De hogy példát is mondjak: jelenleg az NWB-354 "van" a 169E-n, az Örsön.
3 ajtós csuklós a 282/284E-re lenne a legalkalmasabb, ahol a peronok szóló buszokra vannak tervezve, így a 4. ajtó folyamatosan túllóg, az utasoknak a földre kell leszállniuk.