itt az indexen ez a 4. hozzászólásod.Azaz kérdésed 4 különböző helyről,és arra sem vetted a fáradságot hogy megköszönd,vagy a hozzád tett kérdésre válaszolj!!
Csak nem palacsintát keresel benne.
Kb 10 darabot most én is el tudnék rejteni benne,igy vacsi után, ha gondolod átnézheyed az én orodzlánomat is :-):-):-)
Segítséget kérnék. Az autóm (2.0 HDI 107LE 2003-as évj) kiírta, hogy eldugult a részecskeszűrője és vészüzemre váltott. Ha van valakinek tapasztalata ez ügyben pl: tisztítással kapcsolatban esetleg a teljes szűrő eltávolitásával kapcsolatban mert azt hallottam ha kiszerelték és az ECU-ból kiütötték utána már nem lehet visszatenni.
Nekem a hűtő nem játszik, mert ha mozog az autó nem melegszik, viszont klima nélkül is el kellene indulni, még 110 előtt szerintem. A com2000-be szívesen belebújnék, mert kezdek küzdeni az indexel, és nem a sajátom kisérleteznék.
Tavaly a nagy melegekben, autópályázásnál nekem is felment 100 fokra a víz akkor azt mondták el van koszolódva a hűtő.. el is volt, most ki lett tisztítva, de még ebben a 28 fokokban is simán belenyal a 95 fokba.. elvileg az első fokozat állandóan megy klímánál, második meg olyan 110-nél kapcsol, de javítsatok ki, ha tévedek..
A következő gyanúsítottam a hőmérséklet jeladó, de előbb rá akarok majd nézni PPS-el hogy ugyanazt mutatja-e a mutató..
Ha az se nyert akkor meg termosztát? tanácstalan vagyok..
Más: kicseréltettem a COM2000-et újra (egy álom az új, kattanást szinte nem is hallani, az indexelés meg szerencsére picit hangosabb), ha valakit érdekel a régi, mert megszerelné és haszonnal eladná, az jelezze..
Dieseles kollegákhoz, fordulnék előszőr. Tudja e vki, hogy a hűtő ventillátor, mikor kapcsolja az első, ill a második fokozatot? Lévén 100 fok fölött jártam épp az imént, és nem hogy a nagy, de még a light fokozat sem indult el, ha ez megint a márkaszeriz műve, én olyat teszek amit tuti nem bánok meg!!!!
Régebben hibás olajszintmérőt építettek be az autókba, olyan 2005 körül én kétszer cseréltettem ki garanciában. Akkor azt mutatta, hogy nincs olaj az autóban, holott volt, és persze az olajszint tökéletes volt.
Emlékszem Üllőn cseréltettem, mert másik szervizek nem is nagyon vállalták be, ugyanis a benyásnál le kell építeni a kipufogó endszert. A dízelbe még bonyolultabb a csere. Szerencsére a második türhetően mutatta az olajszintet.
2004-es 1.6 benzines SW-m van. Használtan vettem, most jött elő az Antipollution Fault hiba. Ahogy visszaolvastam, láttam, hogy ahány hozzászóló, annyi lehetséges ok és esetleges megoldás létezik, így valószínűnek tartom, hogy a szerencsén múlik, a szervízben megtalálják-e a hiba forrását. Én a gyújtásra gyanakszom, ebben szeretném kérni a véleményeteket. Ha hosszabban áll az autó, pl egy hétig, (de van, hogy egy nap után is előfordult) az első indításkor egyszerűen lefullad. Aztán ha másodjára is ráindítok, akkor már elkapja és nincs gond. Ezzel úgy voltam, hogy majd a legközelebbi szervíznél szólok, hogy nézzék meg. Tegnap azonban miután megmostam az autót (nem tudom ennek bármi köze van-e hozzá) előjött a rettegett hiba. Utána mentünk egy hosszabb útra, de menet közben nem írta, csak indítás után és a narancssárga jelzőlámpa végig égett. Ettől függetlenül a szokásosan viselkedett, de nagyon zavar, nehogy ott hagyjon minket valahol. Eddig kb 5-6 alkalommal indítottam el, mindig írta a hibát. Mit gondoltok, valóban a gyújtással lehet összefüggésben?
A másik kérdésem, hogy mióta nálunk van, most viszem majd először szevízbe. Én a 11. kerületi Peugeot Fábiánt néztem ki, mivel az van a legközelebb. Mi a tapasztalatotok vele kapcsolatban? Megbízhatóak, vagy vannak negatív tapasztalatok?
Sziasztok! Én még csak tegnap cseréltem a téligumit (Húsvérkor még majdhogynem hóláncot szereltünk :D) és észrevettem, hogy a jobb hátsó lengéscsillapító elengendte az olajat. Melyik márkát ajánljátok? Gondolom párban kéne cserélni. Közlekednei lehet vele azért?
Jahhh....az index, meg ez az egész fórumos megoldás egy rakás kaki!!! "Hozzászólása nem tartlamaz szöveget." Pfff....a faxom hogy máshol meg tudják oldani, csak itt szív az ember. Bocs :)
Nah igen de ha jól emlékezem nem láncos hanem szíjas és 120 nál csere mindenképp, ha meg nem cserélték még akkor SOS ben mert tud ám rendetrakni egy szakadt vezműszíj a mociban... én már csak tudom....
Akkor valószínűleg a szintmérő szonda mehetett tönkre!?
Egyébként valaki más tapasztalt már ilyet? Mármint, hogy nem érzékel semmit. Tudom a ráncosnál, még ilyen kis négyszögletes szimbólumok voltak vagy éppen vízszintesek és azok sem működtek 100%-osan jól, de az újabbaknál meg csak annyi van, hogy OIL OK vagy OIL....
"A mai nap lecseréltem a olajat a kocsimban és gondoltam megnézem mit csinál leengedett olajnál, ha ráadom a gyújtást! Ráadtam és kiírta, hogy OIL OK! Gondoltam biztos nem érzékelte vagy nem tudom, ezért lehúztam az akksi sarut majd később vissza és ugyanaz: OIL OK! Természetesen beindítani nem akartam olaj nélkül, csak furcsa nekem! Ezek szerint rossz az érzékelőm vagy mi lehet? Na meg a központi kijelző sem írt semmit! Egyébként hol találhatő ez a bizonyos érzékelő, tudja valaki? Na meg amitől kész vagyok, hogy a nívó pálcáról én speciel nem tudom egyértelműen eldönteni, hogy meddig van az olajszint! 3 liternél is és a megfelelő mennyiség feltöltése után is hasonlóan olajos volt a pálca vége! Velem van a gond vagy tényleg ilyen fura az is?
Előre is köszönöm a válaszokat, mindenkinek kellemes pihenést..."