Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Biluxzsolt Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71723

itt az indexen ez a 4. hozzászólásod.Azaz kérdésed 4 különböző helyről,és arra sem vetted a fáradságot hogy megköszönd,vagy a hozzád tett kérdésre válaszolj!!

Előzmény: mhszferi77 (71721)
balazs.robert Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71722
Csak nem palacsintát keresel benne.
Kb 10 darabot most én is el tudnék rejteni benne,igy vacsi után, ha gondolod átnézheyed az én orodzlánomat is :-):-):-)
Előzmény: Zolysys (71713)
mhszferi77 Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71721

Sziasztok!

Segítséget kérnék. Az autóm (2.0 HDI 107LE 2003-as évj) kiírta, hogy eldugult a részecskeszűrője és vészüzemre váltott. Ha van valakinek tapasztalata ez ügyben pl: tisztítással kapcsolatban esetleg a teljes szűrő eltávolitásával kapcsolatban mert azt hallottam ha kiszerelték és az ECU-ból kiütötték utána már nem lehet visszatenni.

Előre is köszi!

soryton Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71720

...lehet csak a gáz "lépett le"...  :-))  meg kellene nézetni....

Előzmény: lantibutor (71718)
K Nándor Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71719

A ventilátor kapcsol, amikor bekapcsolod a klímát? Lehet a klímagáz is kevés és valahol szivárog.

Előzmény: lantibutor (71718)
lantibutor Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71718

Baj van, nem megy a klímám. kétzónás automata 1.6hdi 2006.

Úgy csinál, mintha bekapcsolna, de nem hűt.

Kinek van ötlete?

zsolesz 307 Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71717

nekem csak a jobb karra lenne szükségem, másra nem. ha nyomógombos a vége.

Mennyiért sikerült újat venni?

 

Előzmény: Druu (71714)
zsolesz 307 Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71716

Én máris jelentkeznék rá

 

hol mikor hogyan tudom átvenni tőled?

Előzmény: Druu (71714)
Krila00 Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71715

Nekem a hűtő nem játszik, mert ha mozog az autó nem melegszik, viszont klima nélkül is el kellene indulni, még 110 előtt szerintem. A com2000-be szívesen belebújnék, mert kezdek küzdeni az indexel, és nem a sajátom kisérleteznék.

Előzmény: Druu (71714)
Druu Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71714

Tavaly a nagy melegekben, autópályázásnál nekem is felment 100 fokra a víz akkor azt mondták el van koszolódva a hűtő.. el is volt, most ki lett tisztítva, de még ebben a 28 fokokban is simán belenyal a 95 fokba.. elvileg az első fokozat állandóan megy klímánál, második meg olyan 110-nél kapcsol, de javítsatok ki, ha tévedek..

A következő gyanúsítottam a hőmérséklet jeladó, de előbb rá akarok majd nézni PPS-el hogy ugyanazt mutatja-e a mutató..

Ha az se nyert akkor meg termosztát? tanácstalan vagyok..

 

Más: kicseréltettem a COM2000-et újra (egy álom az új, kattanást szinte nem is hallani, az indexelés meg szerencsére picit hangosabb), ha valakit érdekel a régi, mert megszerelné és haszonnal eladná, az jelezze..

Előzmény: Krila00 (71711)
Zolysys Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71713

csörögj rmépp nyakig vagyok a zoroszlányban :)

Előzmény: Krila00 (71712)
Krila00 Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71712

Zolysys tuti nem volt fars infó a legutóbbi diag eredménye ami bent ragadt. Csak tudnám merre induljak vele.?

Krila00 Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71711

Dieseles kollegákhoz, fordulnék előszőr. Tudja e vki, hogy a hűtő ventillátor, mikor kapcsolja az első, ill a második fokozatot? Lévén 100 fok fölött jártam épp az imént, és nem hogy a nagy, de még a light fokozat sem indult el, ha ez megint a márkaszeriz műve, én olyat teszek amit tuti nem bánok meg!!!!

Krila00 Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71710

Kivételesen olvassa, mert éppen ráér. Mire kell cifrát mondani? Csak nem pug fabian?

Előzmény: Zolysys (71706)
Joeman Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71709

Régebben hibás olajszintmérőt építettek be az autókba, olyan 2005 körül én kétszer cseréltettem ki garanciában. Akkor azt mutatta, hogy nincs olaj az autóban, holott volt, és persze az olajszint tökéletes volt.

Emlékszem Üllőn cseréltettem, mert másik szervizek nem is nagyon vállalták be, ugyanis a benyásnál le kell építeni a kipufogó endszert. A dízelbe még bonyolultabb a csere. Szerencsére a második türhetően mutatta az olajszintet.

Előzmény: bambipug (71698)
balazs.robert Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71708

Küldtem neki e-mail a számoddal, remélem majd keres

 

Előzmény: Zolysys (71703)
jatom Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71707

Hello, köszi a választ. Email: jatom@freemail.hu

Előzmény: Zolysys (71706)
Zolysys Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71706

Ha krilla olvasná akkor mondana pár cifrát rájuk....

PPS el ki kéne olvastatni. Ha gondolod írj emilt adok telszámot és megoldjuk.

Előzmény: jatom (71705)
jatom Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71705

Sziasztok!

 

2004-es 1.6 benzines SW-m van. Használtan vettem, most jött elő az Antipollution Fault hiba. Ahogy visszaolvastam, láttam, hogy ahány hozzászóló, annyi lehetséges ok és esetleges megoldás létezik, így valószínűnek tartom, hogy a szerencsén múlik, a szervízben megtalálják-e a hiba forrását. Én a gyújtásra gyanakszom, ebben szeretném kérni a véleményeteket. Ha hosszabban áll az autó, pl egy hétig, (de van, hogy egy nap után is előfordult) az első indításkor egyszerűen lefullad. Aztán ha másodjára is ráindítok, akkor már elkapja és nincs gond. Ezzel úgy voltam, hogy majd a legközelebbi szervíznél szólok, hogy nézzék meg. Tegnap azonban miután megmostam az autót (nem tudom ennek bármi köze van-e hozzá) előjött a rettegett hiba. Utána mentünk egy hosszabb útra, de menet közben nem írta, csak indítás után és a narancssárga jelzőlámpa végig égett. Ettől függetlenül a szokásosan viselkedett, de nagyon zavar, nehogy ott hagyjon minket valahol. Eddig kb 5-6 alkalommal indítottam el, mindig írta a hibát. Mit gondoltok, valóban a gyújtással lehet összefüggésben?

 

A másik kérdésem, hogy mióta nálunk van, most viszem majd először szevízbe. Én a 11. kerületi Peugeot Fábiánt néztem ki, mivel az van a legközelebb. Mi a tapasztalatotok vele kapcsolatban? Megbízhatóak, vagy vannak negatív tapasztalatok?

 

Előre is köszi a tanácsokat.

tisvol Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71704

Sziasztok! Én még csak tegnap cseréltem a téligumit (Húsvérkor még majdhogynem hóláncot szereltünk :D) és észrevettem, hogy a jobb hátsó lengéscsillapító elengendte az olajat. Melyik márkát ajánljátok? Gondolom párban kéne cserélni. Közlekednei lehet vele azért?

Jahhh....az index, meg ez az egész fórumos megoldás egy rakás kaki!!! "Hozzászólása nem tartlamaz szöveget." Pfff....a faxom hogy máshol meg tudják oldani, csak itt szív az ember. Bocs :)

Zolysys Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71703

Szerelőt tudok de nem Zuglóban.. ha más nem dobd át a telszámomat neki :)

Előzmény: Zolysys (71702)
Zolysys Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71702

Nah igen de ha jól emlékezem nem láncos hanem szíjas és 120 nál csere mindenképp, ha meg nem cserélték még akkor SOS ben mert tud ám rendetrakni egy szakadt vezműszíj a mociban... én már csak tudom....

Előzmény: balazs.robert (71690)
Zolysys Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71701

Ok majd jöhetsz hozzám gyakorolni, meg talán Gf-ékhoz is majd :D

Előzmény: balazs.robert (71691)
Zolysys Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71700

Mindenképp :):):):):)

Előzmény: balazs.robert (71689)
Zolysys Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71699

Akkor megadtad magadnak a választ...

Azenyém sem 100 % os .. már lassan 10 éve de mindegy.

Olajat nem eszik, szintet ib 2 havonat megnézem oszt ennyi :)

Előzmény: bambipug (71698)
bambipug Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71698

Köszönöm.

 

Akkor valószínűleg a szintmérő szonda mehetett tönkre!?

Egyébként valaki más tapasztalt már ilyet? Mármint, hogy nem érzékel semmit. Tudom a ráncosnál, még ilyen kis négyszögletes szimbólumok voltak vagy éppen vízszintesek és azok sem működtek 100%-osan jól, de az újabbaknál meg csak annyi van, hogy OIL OK vagy OIL....

Előzmény: Zolysys (71697)
Zolysys Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71697

Remélem segít:)

Előzmény: bambipug (71696)
bambipug Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71696

Sziasztok!

 

Erre tudnátok tanácsot adni?

 

 

"A mai nap lecseréltem a olajat a kocsimban és gondoltam megnézem mit csinál leengedett olajnál, ha ráadom a gyújtást! Ráadtam és kiírta, hogy OIL OK! Gondoltam biztos nem érzékelte vagy nem tudom, ezért lehúztam az akksi sarut majd később vissza és ugyanaz: OIL OK! Természetesen beindítani nem akartam olaj nélkül, csak furcsa nekem! Ezek szerint rossz az érzékelőm vagy mi lehet? Na meg a központi kijelző sem írt semmit! Egyébként hol találhatő ez a bizonyos érzékelő, tudja valaki? Na meg amitől kész vagyok, hogy a nívó pálcáról én speciel nem tudom egyértelműen eldönteni, hogy meddig van az olajszint! 3 liternél is és a megfelelő mennyiség feltöltése után is hasonlóan olajos volt a pálca vége! Velem van a gond vagy tényleg ilyen fura az is?

Előre is köszönöm a válaszokat, mindenkinek kellemes pihenést..."

 

Üdv.

balazs.robert Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71695

Esetleg a kapcsolo oxidálodott el.

A javításhoz itt találsz segítséget.

Valamint a Francia változatot is megnézheted itt.

Sok sikert, ha nekifogsz, javaslok egy fényképező gép társaságába tedd, így tudsz majd kiegészítést is írni. :)

Előzmény: rómailaci (71693)
K Nándor Creative Commons License 2012.04.30 0 0 71694

306-nál nekem a lecsapódott ráfolyt a csatlakozóra és ezért csinált ilyet. Szedd le a csomagtérajtó burkolatát, hátha többet látsz.

Előzmény: rómailaci (71693)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!