Keresés

Részletes keresés

EKM-765 Creative Commons License 2009.04.15 0 0 53806
Esztergomban van egy hasonló eladó.
Előzmény: Irisbus (53800)
0225 Creative Commons License 2009.04.15 0 0 53805
Az E 91-est kapd el!
Előzmény: Irisbus (53804)
Irisbus Creative Commons License 2009.04.15 0 0 53804
Pénteken megyek Tiszaújba.... :P Él amúgy.
Előzmény: rally forever (53802)
rally forever Creative Commons License 2009.04.15 0 0 53803

Meg vagy dícsérve Kiscsávó! Szép mind!

 

(És hálistennek nekem is megvannak :o)))

 

R.

Előzmény: Irisbus (53771)
rally forever Creative Commons License 2009.04.15 0 0 53802

Erről nekem nem van képem! Él Ő még?

 

R.

Előzmény: Irisbus (53753)
rally forever Creative Commons License 2009.04.15 0 0 53801

Anno Szexárdon:

 

 

AAI-904

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

R.

Előzmény: colossal404 (53724)
Irisbus Creative Commons License 2009.04.15 0 0 53800
Faterom álma egy ilyen szekér! :) Fajaaaaaaa :)
Előzmény: Köny (53793)
EKM-765 Creative Commons License 2009.04.15 0 0 53799
Esztergomból is hiányzik nekem.Most már mindent elöntöttek ezek a fos Volvók.
Előzmény: ckg471 (53785)
0225 Creative Commons License 2009.04.15 0 0 53798
Igen az oroszok egy olcsóbb de modernebb buszt szerettek volna ez volt a célja a 438-nak a magas 283-as alvázon.A fényezése megegyezett a kassai kocsikéval.
Előzmény: E15.26 (53795)
boz-021 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53797
Hűűűűűűűűűűűűűű... Nem egyszerű. :) Ez igen.
Előzmény: Köny (53793)
Aron_son Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53796
Köszönöm.
Előzmény: BPO-023 (53794)
E15.26 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53795
Egyszerűbb és ismert műszaki kialakítást szerettek volna. A nagy moszkvai dömping után született. A gyártás alatt 483 típus jelzésel futott. De a 48. karakter mást takart és belekerült a 43. karakterbe, így lett 438. A fenékváz műszaki kivitele egy az egyben 283 MAN motoral. Voltunk vele orosz bemutató körúton, nagy jól fogadták a kocsit, de az orosz összeomlás utáni állapotban nem lett belőle üzlet.  Eredetileg fehér volt Zöld csíkokal. Hasonlóan vezetve az oldalán a csíkok a pozsonyi kocsikhoz. A kiállítási körút után a gyárban hánykodott, először P rendszámal BP-SZfehérvár belső járat, majd vizsga után saját járat és nemsokra Volán lett.
Előzmény: Dunstan (53780)
BPO-023 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53794
26.
Előzmény: Aron_son (53791)
Köny Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53793

Inkább gyárilag ilyen:

 

 

Előzmény: HáBé (53792)
HáBé Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53792
Előzmény: boz-021 (53790)
Aron_son Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53791
Valaki nem tudja, hogy a Volánbusznak hány db IK435-öse van?
boz-021 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53790
Arról meg én nem tudom pontosan, hogy milyen - de a hasonlat stimmel... :)
Előzmény: Köny (53789)
Köny Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53789

Oké, köszi!

 

Akkor Ő majdnem olyan, mint a Skoda Rapid 135 RiC kocsim. Ő is elég különleges.

Előzmény: boz-021 (53788)
boz-021 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53788

- Mert ex bemutatóbusz,

- mert ex Ikarus gyár,
- mert átélt 1-2 kalandot / átépítést,

- mert ez az egy van belőle,

- mert nem lesz több belőle...

Előzmény: Köny (53787)
Köny Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53787

Őkelme miért is olyan exkluzív?

Köszi.

Előzmény: ckg471 (53785)
HáBé Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53786

Pálinkásat!

 

Ik.438témájában: a minap láttam a Városkapunál, hát... küllemre elég leharcoltnak tűnt.

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg03014/html/kep259.htm

 

Nékem ez a kettő a kedvencem róla:

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg03013/html/kep217.htm

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg03013/html/kep218.htm

 

HB

Előzmény: E15.26 (53779)
ckg471 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53785
Bizony :-)
A régi szép idők, amikor minden reggel ott parkolt Visegrád-Újtelepen... :-)
Előzmény: bi-02 (53784)
bi-02 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53784
Ez volt zöld-fehér, mert csak egy van belőle. A Volánbusz festette át miután megvette.
Előzmény: Dunstan (53780)
Irisbus Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53783
Köszi! :)
Előzmény: pmobilTB (53782)
pmobilTB Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53782
Szia Irisbus!
Az az utolsó kép nagyon ott van! Szívem szerint kiraknám a falra. :D
üdv
Jani
Előzmény: Irisbus (53769)
pmobilTB Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53781
Hali!
Azt tudom, hogy a tatabányai Bosch műhely udvarán szerelgették nagyon sokáig.
üdv
Jani
Előzmény: Dunstan (53766)
Dunstan Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53780
Igen, elvileg az orosz piacra szánták, mivel a 435 túl drága volt a FÁK államoknak. Eredetileg 483-nak hívták volna, aztán végülis 438 lett a neve. Én úgy tudom, volt egy második példány is, egy zöld-fehér festésű, az általad belinkelt oldalon fenn is van a képe.
Előzmény: vt976 (53772)
E15.26 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53779
Az MAN motor beépítés miatt volt előre tolva a kettes ajtó. Mikor a pesti gyárból Central Kft lett egy ideig munkásjáratra volt beosztva. Akkor állt forgalomba. GOF-200al és a 435F-el. A kettes és a négyes ajtóba akkor lettek ideiglenesen beépítve ülőhelyek, hogy mindenki le tudjon ülni. A gyors ki és átszervezésnek köszönhetően a kocsik gyorsan elkerültek több más társaikal együtt. A kettes ajtót a Volánbusz szüntette meg a megvásárlása után. Jó kis kocsi ifjonc korában nagyon ment! Most nem tudom milyen állapotnak örvend!??
Előzmény: Törölt nick (53776)
Irisbus Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53778
Vácott találkoztam vele utoljára.
Előzmény: torqmatic (53777)
torqmatic Creative Commons License 2009.04.14 0 0 53777
Mostanában merre szokott előfordulni?
Előzmény: Irisbus (53774)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!