Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19355

Légszűrő tiszta? Nem túlságosan olajos? 

Előzmény: JanikaS (19352)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19354

Mennyi idős a gép, milyen 2T olajat használsz és milyen arányban kevered a benyát?

Előzmény: JanikaS (19352)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19353

Az övé meg ráadásul 90 napos.  Azt tudtam hogy az egy hónapos még jó most legalább tudom hogy az egy hónaposnál idősebb már nem nyerő. 

 

 

Előzmény: Törölt nick (19351)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19352

kicseréltem a benzint frissre, kijárattam a hengerből is, de nem történt változás.

Ugyanúgy puffanás a vége.

Nem tudom mi lehet...

Előzmény: Törölt nick (19351)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19350

Hát, minden esetre próbáld meg friss keverékkel az állottat meg töltsd ki valamibe, a pumpedlivel pumpáld ki a karbiból is, a gyertyát vedd ki, és párszor járasd meg a dugót a berántóval hogy kicsit kiszellőzzőn a henger, majd gyertya vissza, friss keveréket a tankba és szerintem röffenni fog mint a vásári disznó. :-DDD

Előzmény: JanikaS (19349)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19349

Gyári kínai gyertya nincs már meg. Az üzemanyag mondjuk nem friss. Nem évek óta áll, de egy ideje nem ment(kb 3 hónap).

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19348

Üzemanyag friss vagy állott ?

Előzmény: JanikaS (19346)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19347

Nem baj, a gyári kínai gyertyája meg van még? Rakd be és próbáld azzal. Ha  avval is ugyanez a helyzet akkor tovább nyomozunk. 

Előzmény: JanikaS (19343)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19346

Szikra van, minden rántásnál, folyamatosan.

Előzmény: Gypsy56 (19345)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19345

Szikra van ?

Előzmény: JanikaS (19344)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19344

Próbáltam melegíteni, meg is tisztult tőle szépen, de nem lett jobb a helyzet.

Előzmény: JanikaS (19343)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19343

Most NGK BM6A van benne, ezzel eddig működött aránylag rendesen.

 

Előzmény: Gypsy56 (19342)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19342

Szerintem elsőre rakj bele egy normális gyertyát .

Előzmény: JanikaS (19340)
pintérjani Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19341

Értem.Tehát az indítási művelet rendben.

Ezek szerint valami gyújtásprobléma lesz.Majd jönnek a szakértő topiktársak és megmondják ,hogy mi lehet a gondja.

Előzmény: JanikaS (19340)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19340

Kínai gép.

Anno ezt mondták, itt a topikon-így indult is szépen:

Gyújtáskapcsoló be, pumpálok, szivatót rá, gázt fél állásba, rántom, indul, szivatót vissza.

Most is így próbálom, 5-6 rántás után durran, füst jön vissza a légszűrőn.

 

Előzmény: pintérjani (19339)
pintérjani Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19339

Szerintem gyújtásprobléma.

De kezdjük az elején:

-milyen gép

-hogy indítasz?gyújtás kapcsoló "start" állásba,szívató ráad,rángat?ilyenkor röffen és leáll?

Előzmény: JanikaS (19338)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19338

Sziasztok!

 

A problémám a következő:

Mikor berántanám a gépet, nem indul, 5-6ik rántásnál durran egyet.

Szikra van, szerintem benzin is, mert van némi füstje rángatásnál.

Szerintetek?

Előre is köszönöm.

Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19337

Valamint a Dolmar, Castrol, Repsol, stb olajjal is. A szempont ez: API-TC .

Előzmény: Törölt nick (19336)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19335

Mert a 40 osztható 8-cal .  :-)))))))))))))

Egyébként meg ahogy a kicsi Rigó megírta. Direkt jót tesz némi plussz olaj .

Előzmény: Törölt nick (19333)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.31 0 0 19334

Mármint minél? Az 1:50-nél meg az 1:35/1:33-nál?  Hát szerintem ez az a keverék arány amibe belefér az hogy jobb kenést biztosítanak a mai jobb minőségű olajak mint a 15-20 évvel ezelőttiek, de nem túl híg és nem túl sűrű keverék, van még benne egy kis biztonsági rátartás. Sokan ezzel érvelnek lehet benne valami. 

 

A 2T gépeknek az jó ha nem túl sűrű a keverék mert annak kokszosodás a vége viszont a túl híg keverék se jó mert akármilyen csoda kenőképességű, de ha túl vékony az olajfilm réteg akkor már nem fog tudni kenni.

 

Szerintem az 1:40 egyfajta ,,arany középút.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (19333)
apii Creative Commons License 2011.10.31 0 0 19332

Idei hibák az fs-400-okon.Nem lesz nehéz összeszedni, mert egy gázbovden szakadáson kívül nem kellett állni egy gépnek sem.Ez a negyedik, és az ötödik szezonjuk.Azért az idő dolgozik, és jönnek elő a használtból adódó kopások. Legnagyobb gond a gépekkel az,hogy elkezdtek rázni.Gondolom a hajtó szár görbült, vagy a műanyag kopott a belsejükbe.Másik hiba a rezgésmentesítők kinyúlása, elhasználódása.Az én 450-em lassan másfél centit mozog a tank, elkoptak a gumibakok, és megette a benzin nagy részét.Még olyan problémát találtam fele gépnél, hogy igen emberesen lehet csak húzni a gázt.Ez mindenképp a bovden hibája.Az elképzelhető hogy régebben kaptak a bovdenek egy kis feszegetést, törést, és most ez megbosszulja magát.

sasa0955 Creative Commons License 2011.10.31 0 0 19331
fehergabi Creative Commons License 2011.10.30 0 0 19328

Köszönöm ezt a kisebb tájékoztatást :) Egyébként a minimális céljaimra remélem is, hogy megfelel ez a gép. Egyébként az MTD után már most azt mondhatom, hogy ég és föld, Istenem, mi lenne, ha egy komolyabb stihlel vághatnék :D

Előzmény: Törölt nick (19325)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.30 0 0 19327

Mondjuk az igaz hogy egyre divatosabb hogy gyárilag, sűrűre van állítva a gépek karburátorának a keverékképzpése a beállító csavarokkal, így alacsonyabb végfordulat kissebb teljesítmény és sűrűbb, olajos benzinben gazdagabb porlasztott gázkeverék adagolódik a motorban, vagyis bevan kalkulálva a bejáratás,ez esetben valóban elegendő az 1:40. Én egyébként üzemszerűen 1:40-et használok nem csak bejáratáskor.

 

De ha az új gép, első beüzemeléskor érezhetően nyélgázra felsűvít, akkor azért nem árthat pár tank 1:35, és utána 1:40. De ez csak az én álláspontom. 

 

Előzmény: Törölt nick (19326)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.30 0 0 19325

Szerintem ha nem gyárihibás és rendesen gondozod akkor nem lesz gond vele. 

 

Jó minőségű fél vagy ha egy mód van rá inkább fullszintetikus 2T olaj bele, jó a prakis outdoor accessories 2T olaj is, a Husi gyártja ilyen 2500 szokott lenni lityója de van ahol akciósan csak 1500. 

 

1:35 ös keverékkel bejáratni annyi hogy nem ész nélkül nyél gázzal szaladsz a legnagyobb gaztengernek hanem picivel alatta kb ilyen 3/4 gázzal lágyabb fűvel kezdel aztán szépen fokozatosan adagolod neki a  terhelést elején gyakrabban pihentetgeted kicsit aztán mehet neki nyélel is később. Damilra ügyelj figyeld mindig hogy ne túl rövid damillal bőgicséljen, eccerű a  trükje, mikor már túl rövid a damil, akkor eléggé pörög, és nincs az a jellemgzete surrogó hang gázadásra amit a damil produkál ilyenkor kis gázfröccsel lekoppintod a damilfejet ha koppintós, gondolom az és ha sikerült a dolog megjön a surrogás, esetleg ha túlsikerült akkor levágja a szórásvédőn lévő damilvágó a fölös részt.

 

Néha figyelni kell a szöghajtást biztos írja a használatija is, nem kell sűrűn tömni zsírral, és nem kell bele túl sok zsírt tenni, csak pár milit. Az új szimmering ami a szöghatjás alján a damildob menetes tengelyének a tövénél van nem engedheti ki  a zsírt, nyílván nem is engedi elvileg még új, amíg nem engedi a zsírt túlságosan vagy semennyire addig csak nagyon nagyon ritkán kell zsírt adni neki. Azért kukkants be még üzem előtt a zsírzó csavar kitekerésével ha látsz benn zsírt akkor nem is kell bántani, csavar vissza és jóccakát.

 

Persze mindez csak tavasszal fog aktualizálódni gondolom addig még tonnányi tanácsot kapsz majd csak gondoltam nem árt ha már valaki most is említi.

 

 

Sok sikert a műszerhez addig is.  ;-))

 

 

Előzmény: fehergabi (19323)
apii Creative Commons License 2011.10.30 0 0 19324

Az a biztos ha leáztatod, akkor könnyen lejön.

Előzmény: Törölt nick (19320)
fehergabi Creative Commons License 2011.10.30 0 0 19323

A kisebbik, 4125! Figyelj, én úgy vagyok vele, mint ahogy mondtad, elfogadható áron volt, a nem sokkal mellette lévő praktikerben meg 45 ezer lett volna, de ott szerencsémre nem volt, így mentem át a bau ba :) Ami pedig a kínais dolgot illeti, hát majd kiderül. Szervíz van, már akkor autóba fogom csapni, ha csak rosszul kezd el lélegezni :) majd meglátjuk!

Előzmény: Törölt nick (19321)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.30 0 0 19322

Nem hiba. Inkább pozitívum. 

Előzmény: fehergabi (19318)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.30 0 0 19321

Az én kínai kaszámnak is van ilyesmije, ne ilyedj meg rezgéscsillapítás. 

 

A 39 az még kb elfogadható ár, egyébként ez is kínai, de németben vagy valameik Eu-s országban szerelve, vizsgálva.  Melyik típus 4125 vagy 4135?  

Előzmény: fehergabi (19313)
apii Creative Commons License 2011.10.29 0 0 19319

Szerintem nem hiba.Így látatlanba!:-))

 

Előzmény: fehergabi (19318)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!