Igen, elég macerás :) nekem se működik rendesen a klíma hideglevegő van, csak kb. fél percig megy a klíma, ha nagyon bemelegszik az utastér, és 1 percig pihen, szóval ki-bekapcsolgat! Azt mondták, hogy az utastér hőmérséklet érzékelő lehet a gond, azt próbáltam elérni, hát... de ha megtudom, hogy hol van a klíma hűtője akkor azt próbálom majd kimosni a koszt belőle, ez is lehet a probléma!
Klíma. Nekiáltam kiszedni a kesztyűtartót, hogy hozzá férjek a motorhoz, mert arra jutottunk, hogy a motornál lévő műanyag fogaskerék a kopottés ezért nem jut be a hideg levegő az utastérba. Sajnos nem.Minden fogaskerék szépen mozog végig. Klíma még mindig nem működik. Egyébként az alsó motor vezérli a hőmérsékletet. A leírást még Zolysys-től kaptam mégegyszer köszönet neki. A kesztyűtartó kiszerelés egy kicsit macerás volt, de roncsolás nélkül sikerült kiszedni. Hát indulás a klímásokhoz.
csak a szerkezetet 50-ért ?, pahh kegyetlen lehúzás, annyiért egész szetet kapsz lendkerék nélkül.
én nem szívesen megyek szervízbe... oda csak akkor ha gyári kell, mert gyári a jó.
persze azért az árakról mindig informálódok náluk is, hátha egszer használhatom a főnix kártyám :)
középső és hátsó dobot 85 ért adták volna, + a munkadíj. Na ehelyett 26 ba megállt nekem walkerből gumitartókkal, meg egy doboz cinkspray-el (ami rá lett fújva).
az szép :) szval akkor még mehetek vele, komolyabb következmény nélkül ?
mondjuk nem akarok sokat csak kell még 1 hét fizetésig, meg valakit kell találni aki kuplungozott, mert nagyon nem terveztem be ezt a plussz költséget.
lehet hülyeséget kérdezek, ha a váltó le, akkor abba is kell olaj, vagy nem ? ha igen vegyek gyárit a pug szervízben, vagy valaki tudja mi a gyári?
Sziasztok, én még lenni új itt :D na jó szép magyarosan folytatom!
Nekem egy PUG307 1.6 HDi van a kuplungnál nekem kis lemezcsikorgás szerű van van, mint amikor a motor remeg és valahol egy lemez egy másik fémhez hozzá ér, voltam nem szakszervizben vele, ahol azt mondták, hogy kuplung szerkezet lesz, de kérdéses, hogy a lendkereket is cserélni kell-e, és erre olyan 5,5 órát mondtak, hogy annyi a normaidő. Tudtak volna kedvezményesen szerkezetet 50 körül + 35 a munkadíj kb.-ra!
Én múlt héten cseréltem le... felülről hővédőlemez nélkül csak repedés látszódott, ahol kifújt aztán levétel után láttuk hogy egy darab hiányzik belőle. 1-2 óra alatt megvan.
Kérésre létrehoztam egy mikrónyi fórumot a web oldalunkon, ahol csak 1-1 kiemelt témában lehet beszélgetni.
Első ilyen téma az "ECU". Ennek az egységnek a cseréjét esetleges javítását hogyan lehet megoldani. Mik kellenek hozzá, illetve javasolt szervizek, sufnituning személyek elérhetőségeit lehetne megveszélni egymásközött
Kérek minden hozzászólot, hogy csak a témával kapcsolatos gondolatokat írátok le, ne OFF-oljatok
ha esetleg van valakinek még ötlete a kiemelt témákkal kapcsolatban szóljon.
Ja hogy újra kell kalibrálni a szögadót. Mert egyébként semmit nem kell csinálni cserekor. Citromon is cseréltem már, 307-en is, de semmihez nem kellett nyúlni, mégis minden ment flottul.