Keresés

Részletes keresés

Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.03 0 0 19400

Lehet szimeringtől, de nekem volt ilyenem gyertyától is. Csere után hibátlanul indult melegen is .

Előzmény: kriszbon (19399)
kriszbon Creative Commons License 2011.11.03 0 0 19399

A kompresszió problémárol jutott eszembe, amiről Gypsy56 írt hogy, hozzám is hozott ismerős vizitre egy igazi román fajta szemét kaszát, ami melegen nem indul.

Na most én elsőre szimeringre gyanakszom, de mikor felmelegszik, és leállítás után pár perc múlva már nem tudom elindítani az istenért sem, akkor elég könnyedén lehet ráncigálni is, nem úgy mint amikor még hideg a motor.

 

Tehát előfordulhat hogy melegen már nincs megfelelő kompresszió (kopott henger+dugó+gyűrű) vagy ez a jelenség is lehet a szimering végett csak?

Ha teljesen hidegre visszahül akkor úgy indul ismét mint a többi kínai.

 

Vagy van még esetleg valami egyéb ötlete valakinek a kukázáson kívül? :-)) 

Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.03 0 0 19398

Próbáld meg, hogy gyertya ki, egy kupica benzint öntesz a hengerbe. Gyertya vissza, és szivató nélkül, teljes gázon indítod . Ha 2-3 rántásból beindul legalább egy pillanatra, karburátorhiba . Ha jól emlékszem, azt írtad, szikra van . Ha úgyse, akkor esélyed van komolyabb javításra, mert nincs meg a normális kompresszió .

Előzmény: JanikaS (19397)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.03 0 0 19397

Durranás.

 Utána nehezebben tudom rántani is.

Még semmi fejlemény, nem volt időm próbálkozni vele.

Előzmény: kriszbon (19373)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.02 0 0 19396

Na mik a fejlemények?

Előzmény: JanikaS (19367)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 19395

500-1000 Ft függően attól, hol veszed .

Előzmény: Konyec85 (19394)
Konyec85 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 19394

Igen, de egymás után többször felpörgette magát majd visszaállt alapjáratra. Ha a bovdennel lenne gond elvileg ugyan azon sebbességnél maradna vagy csak nagyon lassan állna vissza az alapjáratára szerintem. Én a benzinszűrő elhasználtságára tippelek inkább. Még ezen a héten megpróbálok venni egy újat és kiderül. Nézegettem neten, de sehol nem találtam árat róla. Nem tudjátok mennyi kb egy benzinszűrő ami jó a solomba?

Előzmény: Törölt nick (19391)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 19393

Elfogy a benzin, ez biztos. Vagy a szuszogó, vagy a szűrő. És gyorsan meg kell csinálni, mert megsütöd a motort .

Előzmény: Konyec85 (19389)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 19392

Na ja. :-)

Előzmény: forest240 (19390)
forest240 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 19390

Tudhattam volna, hogy a Solo mindig egy lépéssel a többiek előtt jár. Azok még csak a szakadék szélén botladoznak...

Előzmény: Gypsy56 (19386)
Konyec85 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 19389

Szerinted a bovden? De nem akad el vagy nem érzem, hogy nehezebben menne vagy elakadna. Arra célzól, hogy ki lehet sorjásodva?

Előzmény: Törölt nick (19388)
Konyec85 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 19387

Okés holnap akkor azt nézem meg!

Előzmény: Gypsy56 (19386)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 19386

Ennek nincs olyan. A karburátor mögött van egy kis csőcsonk, ami a tankból jön fel, a végén egy fehér szeleppel . Valóban, az is lehet kehes .

Előzmény: forest240 (19384)
Konyec85 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 19385

Okés holnap megnézem vagyis megkeresem rajta lyukat! És szájrátételel ellenőrzöm. Látjátok tök alap dolgok ezek, de nekem mégsem jutott eszembe!! :)

Előzmény: forest240 (19384)
forest240 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 19384

A másik, amit meg kell nézned az a takcsapda tanksapka szellőztetője, ha eldugul vákum lesz és nem bírja felszívni a benzint. Tűvel meg kell böködni a lukat, majd orálisan ellenőrizni, hogy átengedi-e a levegőt.

Előzmény: Konyec85 (19383)
Konyec85 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 19383

Még egy kérdés. A benzinszűrő egyméretben létezik? :) Van ennek van valami mérete vagy vigyem be az eredetit a Stihl-hez?

Előzmény: Gypsy56 (19381)
Konyec85 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 19382

Ja értem köszi a segitséget! Én nem értek hozzá. Csak megszoktam nézni, hogy nincs e rajta szennyeződés stb és amikor nem találtam rajta elkönyveltem, hogy az jó. :)

Előzmény: Gypsy56 (19381)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 19381

Pedig a benzinszűrő valószínűleg. A benne található filces gagyit hajítsd el, és tegyél bele egy műanyagos moshatót . Pl Husqvarna, vagy Stihl.

Előzmény: Konyec85 (19380)
Konyec85 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 19380

Sziasztok. Ha tudnátok pár tanácsot adni azt megköszönném. Solo 154-es fükaszám van. Ma volt egy hirtelen jött maszkeom vele, de szerintem idén az utolsó is. :) Ez a hiba már régebben is előjött amikor pár hétig nem használtam, de pár perc alatt megoldódott, de ma végig csinálta. Indításával semmi baj pöcre indult majd kb 5 perc után egyszer csak visszafulladt arra a szintre, hogy éppen hogy meg nem ált majd kb 1mp után visszatért a motor fordulatszáma arra a pontra ahol a gázkart húztam. Ilyeneket elég gyakran kb 2-3 percenként csinált, de a köztes időben tökéletesen működött majd a 4. tanknál teljesen meghülyült egyik pillanatban teljes gázon pörgött majd pár pm múlva visszaállt alapjáratra pedig a gázhoz hozzá sem nyúltam. Azonnal leállítottam, miután hazaért vele beindítottam és tökéletes működött! Kb 10 percig pöcögtetem neki a gázt majd alapjáraton hagytam hogy duruzsoljon, de a hiba nem jött elő. Természetesen lég és benzinszűrőre mindig figyeltem azzal gond nem lehet. Ötletek?

Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 19378

Nem olyan nagy gáz az. Vehettél volna Dolmart is . Bár az azért már erős lett volna .  :-DDD

Előzmény: Törölt nick (19377)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.02 0 0 19377

na  ja ,én pl vettem a Stihl-k mellé egy Demont .

Előzmény: kék1 (19376)
kék1 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19376

Nagyon monoton, semmi izgalom.

Előzmény: Jawa lovas (19370)
fehergabi Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19375

Hát igen, ahol besikerült az Unió és gazdagság van :)

Előzmény: Jawa lovas (19369)
apii Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19374

Van itt minden!Régi, új, kasza, fűrész!:-))

Előzmény: Jawa lovas (19369)
kriszbon Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19373

Nem is tudom, esetleg úgy nem próbáltad hogy, mikor "durran", utána leveszed a szivatót, és úgy indítod?

Ez a durranás valóban az, vagy csak úgy hangzik, és inkább hörren?

Előzmény: JanikaS (19340)
Jawa lovas Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19372

Köszönöm!

 

MS 362, 230, 180

FS 410C,350

 

Ebből eladnám a FS 350 mert veszek még egy FS 460C-E-t.

Előzmény: Törölt nick (19371)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19371

Szép gépek, Grat! 

 

 

Előzmény: Jawa lovas (19369)
Jawa lovas Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19370

Gyűjteményem!:)

Jawa lovas Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19369

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19368

Van amelyik gépen eltud mert nem fix a csavarrögzítés hanem hosszukás ovális  a tekercs átmneő furata a csavarok számára. 

 

Dee  azt tudom hogy a kínai fűrésznél fix, akkor ezek szerint a kaszánál is.

 

JÓÓ.  holnap próbáld ki 1:40-el meg nézd meg a kipuffit ha semmi javulás akkor simán beszarakodik a gyújtótekercs, kikell cserélni. 

 

Lehet rendelni postai küldéssel innét:

 

http://gepek-szerszamok.lapunk.hu/

 

Ők Szigetszentmiklósiak, korrektek. talán náluk legjobb áron kapol.

 

De kapható itt is ez drágább.

 

http://bulimoci.hu/index.php?act=prod&k=24&page=4

 

 

Nála is :

 

http://kinai.elivepage.com

 

 

 

Előzmény: JanikaS (19367)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!