értem én, viszont egyetlen alkatrész miatt szétdobni egy motort, az azt is jelenti hogy közvetve valakit megfosztunk attól hogy megvegye élete első motorját.
Kelsza: ezzel a főtengővel már így is úgy is besz*ptam, már nem számít :D (de legalább jó tudni és erre külön figyelni ha főtengőt vesz az ember a kezébe)
Nem baj, ez a teleszkóp úgyis ritka mint a fehér holló. Én is azért veszem inkább Babettával együtt, mert így legalább lesz tartalék alkatrészem is későbbre, meg ezeket a német mocikat nem szívesen bontják meg a gazdái. Csak tenni nem tudom hová, ezért is dolgozom a műhely feletti padlásom megerősítésén. Remélem jövő hétvégére elkészülök és telerámolhatom a kacatjaimmal :)
Én fogom jól megtömöm Lenhossék utcai brúgóval, méretes tüskét bele. Majd kalapáccsal két jó suhintás, megint tömés, ütés és kinn a csapágy. Közben ha mondod, hogy: "Kelj fel Lázár!" Akkor jobb a hatásfok, mert erre ugrani kell még a halottnak is!
Az ne zavarjon, hogy a csapágy nem zárt az majdnem irreleváns.
Ja,jut eszembe,a kosár miatt én a szerszámos táskát leraktam a kosárra,mert biztonsági okokból az ülés tengelyére tettem egy elemes bicikli lámpát is,s a kettő zavarta volna egymást./a plusz lámpa még nem volt meg a fényképezés idején/
Szia a szerszámos az ülés alatt lógott,ott a helye a két kis fül,a pumpa meg a csomagtartó alján lévő egymással szembe lévő kampó között volt berakva..
A másik kérdésem,amivel zaklatnálak benneteket,hogy amint mustráltam ma a donor Babettámat,azt láttam,hogy ezen nem az a fajta láncfeszítő van hátul,mint a sárgán.Ezen gyárilag nincs az a félkőr alakú 6-os csavaros/anyás feszítésű megoldás,hanem simán ahol a láncnak vége,utána nincs semmi!!!!
Ennek ellenére tegyem át az egészet kerekestől, agyastól,mindenestől,ha lehet,vagy milyen megoldást javasoltok????
Nekem ugye excentricitási gondjaim vannak,tehát 1 kőr pedáltekerésen belül a láncfeszesség 0,5-5 centi közt mozog.Elég esetleg a lánckerék átrakása?
A dübelek 8, 10, 12es méretben vannak általánosan, ezért irtam hogy nem tudom tutira a 207es csapágy belső átmérőjét hogy jók e hozzá.
Ahogy én használtam(nem babettánál használtam)
Beleteszed a tiplit egy menetesszárral ugy hogy legyen közel 2 összekontrázott anya, de hosszabb csavarral is lehet csinálni akár Na itt jön a legfontosabb rész hogy mennyire tudod meghúzni a csavart mert a dübel teteje is kör alakú. Akár fogóval is megfoghatod erősen hisz a dübelek ára filléres tétel. Vagy megköszörülöd egy picit 2 oldalról hogy legyen 2 lapos oldala így megint könnyebb elforgást biztosítani (legjobb lenne Co-val egy szárat csinálni mert akkor meg tudod rendesen húzni a csavart. Én a fogósat csináltam mert van itthon tiplim több így nem számít ha fogyó eszköz :) de nem lett baja
Ha ezzel meg vagy akkor hogy hosszú csavar vagy menetesszár van benne a végét is le kell biztostanod(csavar esetén nem kell). A 2-2 kontraanya(+alátét) közé keresel valami "súlyt" és ezzel "kalapálod" ki Tehát lesz egy súlykalapácsunk Ezután vízszintbe rakod a blokkfelet 2 fára és közötte használhatod is. :)
A legjobb az lenne ha a végén lenne egy válla de nem mindegyik csapágynál lehet használni mert van ugy hogy közel van a házhoz, így csak a szorítósat lehet. Persze ha nagy a "húzása" a csapágynak akkor kicsúszhat főleg ha nem tudod rendesen meghúzni a csavart a tipliben (persze meleg blokkfélben használod)
Sajnos most nincs előttem rendesen a 207es blokk, így nem tudom hogy mennyi hely van a tipli ellenfogásában, mondjuk szerintem megoldható)
Fotókon láttam már Solo mopedet és egy kósza gondolat erejéig a vásárlás is felötlött bennem. Aztán eszembe ötlött hogy a valamivel fiatalabb Multimot kertigép családhoz sem lehet már szinte semmit beszerezni, hiába él és virul a Solo gyár, így elhessegettem a gondolatot. Maradok én a Babettáknál.