Közben néztem az évjáratodat, lehet, hogy épp ott van a választó volnal. Bár én meg mernék esküdni, hogy tudta a 2002-es várdám is ezt, de sokak szerint ez hamis eskü lenne. Ha nem megy hosszú gombnyomásra, akkor bízz benne, hogy esetleg szoftveresen be lehet aktiválni. A felvarrottak menüjében már ezt látni lehet.
A tiéd tudja ezt a funkciót egyáltalán? Mert állítólag csak bizonyos évtől van benne ez a ficsőr...
(Rablásgátláshoz: van olyan riasztó, amelyik "rablásgátló" funkcióval van felvértezve. Kártya zsebben, ha kikapnak a kocsiból és elspuriznak vele, x Km, vagy sec után leáll a verda.)
Jó 5letnek tűnik szerintem, Spurit nyomnék helyedben. Abból is van 2 fajta, az már zsozsó kérdése, hogy a drasztikussal küldöd-e meg, vagy a "lájtosabb" verzióval. A pillangószeleped meg legalább tiszta lett, nem ártott hidd el:-))
Anno nekem úgy tanították,hogy ha benyomott pedálnál zörög az a kinyomócsapágy,mert ugye akkor forog,nyugalmi helyzetben(nincs benyomva a pedál)pedig áll,mert nem érhet a kinyomóvillához.
Ha viszont nyugalmi helyzetben zörög és benyomásra elhallat,az a nyelestengely csapága.
Igaz ez rég volt,de a cocialista autókra érvényes volt.
húzd le az ablakokat fullra és 3-4 másodpercig nyomd a gombot, majd teljesen fel és ott is.
ezután ha nem megy akkor a következő:
kulcsot beteszed csak 1-es állásba elfordítod (nem gyújtásra) majd miután elfordítottad nyomd a kulcson a lezárógombot vagy 5-10 másodpercig. ezután kulcs ki, és próba
nekem azért rángatott a benzines gépem, mert a leömlőm repedt volt (kollegám szerint hülyeséget mért a lambdaszonda alacsony fordulatszámon), a jelenség hidegen szörnyű volt, bemelegedve kevésbé volt érezhető. nagyobb fordulatszámon sem volt probléma.
Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy lezáráskor a gomb folyamatos nyomásakor az anyósülés oldali ablakot nem húzza fel a kütyü,másik 3-at igen!Volt-e már valakinek hasonló jellegű problémája?Ha igen megköszönném, ha megosztaná velem az esetleges probléma okát és megoldását...
igen pps-ben valahol megtaláltam egy olyat, hogy féklámpa v. másodlagos féklámpa állapota benyomott, holott hozzá sem értem, ha az e kettő lehet a probléma akkor mi a megoldás? Az lehet esetleg probléma, hogy nekem 2 eres a féklámpa kapcsoló és nem vittem még egy vezetéket az ECU-hoz E4 pontra?
amúgy, hogy tudok ebben a topicban keresni, konkrétan a tempomat/limiter utólag rész érdekelne (beszereltem PPS-ben 2 helyen is engedélyeztem) kar működik annyira, hogy a korlátozó műkszik csak néha olyan mintha kikapcsolna a tempomat az nem akar, csak villog a 0 ha beakarom a sebességet állítani + a rablásgátlóra van valakinek vmi tipje, hogy tudom beüzemelni (nyomjam sokáig a központizár gombját nem segít)
közben megosztom hogy sikerült megcsinálnom a következő problémát
"A vízhőmérséklet és benzintank mutatóim gyújtásráadáskor a minimumnál rángatóznak, majd visszaesnek a semmibe, és ez menetközben sem áll helyre. ( sokszor meg minden ok, és rendeben működik )"
műszerrel kiderült hogy nem a jeladó a rossz hanem az óránál van bibi....
A hiba az volt hogy a nyákhoz forrasztott tekercsek lábai elengedték a gyári forrasztást. (spóroltak az ónnal) A francia nyelvű ledcserés doksi sokat segített a szétszedésben, bár a mutatók tekercseinél levő fogaskerekes dolgokról semmi sem volt, ígyhát magad uram, neki láttam és nem valami bonyolult szerkezet a fogaskerekeken pici lukak jelzik a gyári pozíciókat, tehát nem volt bonyolult, csak kicsit pepecselős. 3 pici forrasztás és azóta minden tökéletes.
Ha valakinek kell ilyen jellegű témában segítség , szívesen segítek, készítek róla doksit.
a vicces az az egészben, hogy a volt munkahelyem, mert ott autószervizeléssel is foglalkoznak (bosch szerviz) és nem kértem volna számlát szóval a 27% áfát is elhagyhatták volna, igen rosszul írtam szettre mondtak annyit már 50e-t csak az a baj, hogy én nem tudom hol kicserélni se emelőm nincs :) sem akna hogy megtudnám csinálni, és így autószerelőként megvagyok lőve :D
igen pugnál, ha lejön a váltó, kell olaj, mert ezeknél meg az olaszoknál, meg az opelnál is divat hogy a féltengelynél van közvetlen a szimering, és mivel a féltengelyt le kell bontani a váltó kivételéhez így kijön az olaj, de még így a 2 szimering is kell, Olajat csak olyat amit könyve ír hozzá, szimeringet is leginkább a gyárit.
viszont valaki tudna benne segíteni hogy nekem milyen kuplung szettet kellene vennem ? valeo/luk vagy más ? mi a gyári, mi való az enyémbe 2001/11 1.6 b