a leömlő a katalizátor felett és a motorblokk előtt (rajta) található, bele van csavarva egy lambdaszonda rajta 4-6 csavarral rögzítve egy hővédő lemez. Ha a lemezt leveszed, akkor körbetudod nézni a leömlőt, esetleg tükörrel könyebb de neked valszeg nem ez lesz a hibája.
bátyám volt kollegájának hasonló kasztnis 307 volt és 2006-ban mikor utaztam velük akkor az az autó tudta :/ hmmm, írtam már 2 kereskedésnek is, hogy mondjanak egy árat rá, ha pitiáner összeg lett volna bevittem volna, de csak annyit írtak, hogy menjek be és megoldják!
Közben néztem az évjáratodat, lehet, hogy épp ott van a választó volnal. Bár én meg mernék esküdni, hogy tudta a 2002-es várdám is ezt, de sokak szerint ez hamis eskü lenne. Ha nem megy hosszú gombnyomásra, akkor bízz benne, hogy esetleg szoftveresen be lehet aktiválni. A felvarrottak menüjében már ezt látni lehet.
A tiéd tudja ezt a funkciót egyáltalán? Mert állítólag csak bizonyos évtől van benne ez a ficsőr...
(Rablásgátláshoz: van olyan riasztó, amelyik "rablásgátló" funkcióval van felvértezve. Kártya zsebben, ha kikapnak a kocsiból és elspuriznak vele, x Km, vagy sec után leáll a verda.)
Jó 5letnek tűnik szerintem, Spurit nyomnék helyedben. Abból is van 2 fajta, az már zsozsó kérdése, hogy a drasztikussal küldöd-e meg, vagy a "lájtosabb" verzióval. A pillangószeleped meg legalább tiszta lett, nem ártott hidd el:-))
Anno nekem úgy tanították,hogy ha benyomott pedálnál zörög az a kinyomócsapágy,mert ugye akkor forog,nyugalmi helyzetben(nincs benyomva a pedál)pedig áll,mert nem érhet a kinyomóvillához.
Ha viszont nyugalmi helyzetben zörög és benyomásra elhallat,az a nyelestengely csapága.
Igaz ez rég volt,de a cocialista autókra érvényes volt.
húzd le az ablakokat fullra és 3-4 másodpercig nyomd a gombot, majd teljesen fel és ott is.
ezután ha nem megy akkor a következő:
kulcsot beteszed csak 1-es állásba elfordítod (nem gyújtásra) majd miután elfordítottad nyomd a kulcson a lezárógombot vagy 5-10 másodpercig. ezután kulcs ki, és próba
nekem azért rángatott a benzines gépem, mert a leömlőm repedt volt (kollegám szerint hülyeséget mért a lambdaszonda alacsony fordulatszámon), a jelenség hidegen szörnyű volt, bemelegedve kevésbé volt érezhető. nagyobb fordulatszámon sem volt probléma.
Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy lezáráskor a gomb folyamatos nyomásakor az anyósülés oldali ablakot nem húzza fel a kütyü,másik 3-at igen!Volt-e már valakinek hasonló jellegű problémája?Ha igen megköszönném, ha megosztaná velem az esetleges probléma okát és megoldását...
igen pps-ben valahol megtaláltam egy olyat, hogy féklámpa v. másodlagos féklámpa állapota benyomott, holott hozzá sem értem, ha az e kettő lehet a probléma akkor mi a megoldás? Az lehet esetleg probléma, hogy nekem 2 eres a féklámpa kapcsoló és nem vittem még egy vezetéket az ECU-hoz E4 pontra?
amúgy, hogy tudok ebben a topicban keresni, konkrétan a tempomat/limiter utólag rész érdekelne (beszereltem PPS-ben 2 helyen is engedélyeztem) kar működik annyira, hogy a korlátozó műkszik csak néha olyan mintha kikapcsolna a tempomat az nem akar, csak villog a 0 ha beakarom a sebességet állítani + a rablásgátlóra van valakinek vmi tipje, hogy tudom beüzemelni (nyomjam sokáig a központizár gombját nem segít)
közben megosztom hogy sikerült megcsinálnom a következő problémát
"A vízhőmérséklet és benzintank mutatóim gyújtásráadáskor a minimumnál rángatóznak, majd visszaesnek a semmibe, és ez menetközben sem áll helyre. ( sokszor meg minden ok, és rendeben működik )"
műszerrel kiderült hogy nem a jeladó a rossz hanem az óránál van bibi....
A hiba az volt hogy a nyákhoz forrasztott tekercsek lábai elengedték a gyári forrasztást. (spóroltak az ónnal) A francia nyelvű ledcserés doksi sokat segített a szétszedésben, bár a mutatók tekercseinél levő fogaskerekes dolgokról semmi sem volt, ígyhát magad uram, neki láttam és nem valami bonyolult szerkezet a fogaskerekeken pici lukak jelzik a gyári pozíciókat, tehát nem volt bonyolult, csak kicsit pepecselős. 3 pici forrasztás és azóta minden tökéletes.
Ha valakinek kell ilyen jellegű témában segítség , szívesen segítek, készítek róla doksit.