Király az oldal! :o) Jópár előző rendszámot megtudtam, és kiderült hogy van róla fotóm :o)
Viszont Maszekoknál a FIS-068, FIS-071 (Utóbbinál az előbbi képe lett linkelve! Tehát a 71-re kattintva is a 68-at dobja ki) mint eredet: Ikarus munkásjáratok voltak. A 71-esen még ott is a felirat.
Nekem konkrétan két másikról (FIS-066, 072) van fotóm még a mátyásföldi Ikarus előtt.
Többieknek: Volt még ezen kívűl ilyen 250/256-osa az Ikarusnak?
Igen, és a 259 is annak indult. A 259.00, a 259.50 és a 259.00-K3 önhordó. Aztán ezzel az utóbbival elkezdődött az "ADA" projekt és a 259 ennek a gyűjtőtípusa lett annak ellenére, hogy a többi alvázas.
Akkor Kaposvár tisztára olyan, mint Pécs. Szomorú :-( A PK-sok valami hasonló viselkedést mutattak be, míg a Pannon Volán dolgozói nagyon segítőkészek voltak velünk.
Ketten voltunk lent a barátommal,nem tudott sokat okoskodni de észrevettük a Kapos Volán és a KT rt közötti óriási különbséget a hozzáállásban mind a vezetők és a járművezetőkre levetítve.
A KT Rt-s forgalmista nem akarta rádhívni a rendőrséget? Engem elég barátságtalanul fogadtak, pedig csak üres buszokat fotóztam, és mindvégig azon lovagolt, hogy csak a Kapos Volános pályaudvarra van engedélyem, és külön le kellett volna előre írásban engedélyeztetni, hogy a KT Rt-s pályaudvaron is fotózhassak...
Csak kár,hogy telephelyen nem fotózhatók a fafej CS J vezérizgató miatt,nem tudom mi szégyelni való van rajtuk,én büszke lennék rájuk igazi IKARUS paradicsom.A bosszantó csak az volt,hogy még a buszpályaudvaron is könyörögni kellett ezért a pár képért no meg,hogy este eső után megtalált bennünket az E94.08-as amit egész nap nem láttunk.
Na ja, azért vannak a kivételek, hogy erősítsék a szabályokat. :-) A vezérelv akkor is az volt, amit írtam, más kérdés, hogy mi valósult meg belőle: egyrészt berakták a midiket az 500-asok elejére, a régi típusok is néha belekeveredtek (556, 557, 601, 602, stb.) ezekbe a mezőkbe, és bizony maradt alvázas kocsi a 200-asok között is.