Pénteken volt rá kis időm. 1ik furatba kis golyó, távtartó, nagyobb golyó, rugó,
záródugó behelyezése után olajfelöntés, majd második pumpálásra emelt és úgy is maradt a gém. Le engedtem és felemeltem vagy 25 x és még mindig jó.
Észrevettem hogy csöppen az olaj a zárócsavar alól, miközben hazaért a
gazdatársam fia. Profiként kitekertem a dugót levettem róla 2 alu alátétet (még maradt rajta 1), betekertem a csavar nyakát kenderkóccal (ideiglenesen) majd betekertem, +húztam kulccsal és büszkén mondom hogy kész a mű. Erre fel +int nem emel, csak hintázik. (:-((( A fiú, arcán a kaján vigyorral továbbment...
Na végre tudom hol a hiba ! Csavar ki, rugó ki, teleszkópos kis mágnessel nagy
golyó ki, távtartó pöcök ki, mágnes-dorni-kisgolyó nem ki (mint eddig). Dorni nélkül
mágnes be, majd beszorult a furatba. Mozgatás, feszegetés, teleszkóp kijött, a mágnes bennmaradt (kb 10 cm mélységben). Fél óra geresgélés idegen műhelyben,
végre +van a csipeszes fogó, nagy nehezen kijön a mágnes, a kis golyó beszorulva,
ki nem jön. Valamelyik nap folytatom (erős mágnes-dorni, cél a kis golyó kivétele.
Köszönöm a segítséget, tegnap én is későn értem haza úgy hogy csak az agyalás maradt. Ma + más itthoni dolgokat kellett elvégezni, de holnap a tettek mezejére lépek zsiráf ügyben. (:-)))
Kinézetre ugyan eléggé különbözik az általad felrakottól, de működési elve ugyan az mind 2-nek.
Ki van mosva az egész, kipiszkálva a furatok, majd kifúvatva levegővel. Szerintem hiányzik 1 golyó + 1 rugó belőle, de a komi szerint csak 4 golyó, 2 rugó, + 1 távtartó
Nem emlékszem,hogy kellett volna a környezetembe ilyet javítani. Ami nekem van arról lelopták a szivattyút és én tettem rá a román pótkocsi billentő szivattyúját kpl.-en.
Amivel én dolgoztam SzK-5-ös, azt tavaly aratás előtt kelt el. Mi építettünk rá 1 szecskázót is. A 4-es rizs változata viszont még + van most is, azt kellene nagyon +
menteni mert már vagy 4 éve nem dolgozott. 1 nyitott szín alatt van, de néha arrébb állnak vele mert útban van.
Üdvözlöm a Bistriczki Ferit, (még most sem tudom hogy kell pontosan leírni) és szeretnék veled találkozni a következő Szigetmikis börzén.
Mérnökferi barátunknak 5-se van!A mi Tsz-ünkbe is volt 3db SZK-6-os ..Az egyik motorjának az adagolója elromlott és egy T150-esét tettük rá. Másod vagy harmadik alkalommal lett gyanús,hogy miért veri szét a rosta szekrényt. Igen nagy volt a fordulata az "új adagolóval!
Szerencsére én nem találkoztam vele, de ritka nagy förmedvény volt.
Ismerősömet beszervezték garanciás szervizesnek, de nem sokat kellett neki otthon aludni, mert állandóan mentek mint a "bűrszödő zsidó". Gyárilag ramatyul voltak összerakva és kitalálva.
"A szovjet kombájnok közül is sokat vizsgáltak a hazai körülmények között. A legnagyobb port a DON-1500-as kombájn mezőgéptesztje kavarta , amikor lefulladt a magyar kukoricában, ennek ellenére a DON-1500B változat is itt mutatkozott be."
csak megtaláltam én is. azt a pörgő izét 1000 közül is felismerném.... talán valami ventillátor lapát lehetett rajt, de jellegzetes az tuti. a dominatoroknak tömör volt ugyan ez.
amire emlékszem, hogy itt a TSZ-be class Dominatorok voltak leginkább, meg valami pirosra festett nagy dögök, rokonomtól aki ott dolgozott sokáig mondta, hogy azok orosz gépek voltak, de hogy milyen típus pontosan, az passz.