Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

no_holy_shit Creative Commons License 2012.04.14 0 0 62639

(a konkret esettel szerencsere még soha nem volt dolgom, tehat biztos igazad van, de :-) )

 

TIS... remelem nem olyan mint az EPC. Kellett nekem mar olyan alkatresz C Corsaba, ami nincs az opel EPC-jeben... egyik C Corsahoz sem hozza, de mindegyikbe bele van epitve... Meghozza a az a kozosito lemezdarab a kezifekboden vegen (amivel osszeakasztod a hosszu bowdent, azzal a roviddel ami bemegy a dobba)

 

(együtt neztük a csergoenel az alkatreszes emberrel az EPC-ben alvazszam alapjan, majd lementunk egy CorsaC-hez a muhelybe. majd miutan meglett a cikkszam visszakereste es hozta Zafirahoz, G astrahoz, de C corsa egyik tipusahoz sem :-) )

 

2, Fiat ePer: vettem egy baloldali hutotartobakot/konzol. kepen jol volt, leirasban jol volt. Csak eppen a cikkszam volt a jobb es baloldal felcserelve :-) ott is neztük alaposan a hegyalja-ban az ePret :-)

 

(3, az hogy a bardinal megadott cikkszamra szinte napi szinten mas alkatreszt kapsz, azt mar nem is emlitem. van hogy a dobozban van mas, de van hogy csak a rossz dobozon vagy a vonalkod... de ez mar nagyon mas teszta)

Előzmény: diagnet (62638)
diagnet Creative Commons License 2012.04.14 0 0 62638

Nem kell hinni, elég megnézni TIS-ben :)

Előzmény: no_holy_shit (62637)
no_holy_shit Creative Commons License 2012.04.14 0 0 62637

miota lattam, hogy a z12xe bosch me1.5.5 vezelo egyetlen testelese a motorvezerlo hazara csavarozott kabel, azota en mar semmiben nem hiszek. (trafot szerencsere kozelrol meg nem kellett neznem)

Előzmény: diagnet (62623)
no_holy_shit Creative Commons License 2012.04.14 0 0 62636

"Egyszer még az egyik henger is leállt, aztán következő indításnál ment megint."

 

ha tul sok egeskimaradas van egy adott idon belul (tehat sikertelen es sikeres munkautemek szama tullep egy szintet), akkor lekapcoslja az adott henger befecskendezeset a motorvezerlo (hogy ne keruljon tul sok elegetlen uzem a katalizatorba). majd kovetkezo inditasnal ujbol megy.

 

"Kicseréltük a gyertyákat, a 3as hengernél lévő tök fekete volt. A gyertyacsere után 1 hétig jó volt, aztán megint rendetlenkedett,"

valoszunleg 1 het kellett neki, hogy ujbol olyan szep fekete legyen :-)

Előzmény: sondorr (62619)
no_holy_shit Creative Commons License 2012.04.14 0 0 62635

egeskimaradas. csak a forditas rossz... mivel nem tudja diagolni. hogy miert nem eg... tehat lehet gyujtasoldali, keverekkepzesi vagy mechanikai (kompreszio) hiba.

 

 

Előzmény: sondorr (62634)
sondorr Creative Commons License 2012.04.14 0 0 62634

OP-COM szoftverrel olvastam ki a hibát ami a következő volt:

 

A hibakódok száma: 1
P0303 - 3. henger gyújtáshiba érzékelt 

(00) - Nincs jelen

Előzmény: 409 (62632)
átaludtammindent Creative Commons License 2012.04.14 0 0 62633

csak vicc volt

Előzmény: 409 (62631)
409 Creative Commons License 2012.04.14 0 0 62632

"Amúgy a 3 as hengernél jelzett gyújtáshibát legutóbb."

 

Gyújtáshibát ez a rendszer nem tud diagnosztizálni!!

Előzmény: sondorr (62624)
409 Creative Commons License 2012.04.14 0 0 62631

1.7óra lesz számlázva. Annyi a normaideje.

Előzmény: átaludtammindent (62628)
409 Creative Commons License 2012.04.14 0 0 62630

Keveritek a dolgokat! Ez a cikk egészen másról szól.

Előzmény: bomo (62625)
no_holy_shit Creative Commons License 2012.04.13 0 0 62629

1, kocsi mar fent van az emelon. (ugye kerult fel oda, vagy azt szabadidejeben emelte fel vki?)

2, rugoosszehuzo mar a satuban

3, toronycsapagyat legkulccsal lazitja le... kozben jol megpörög a gatlo szara, csak a szimerunget nem erre talaltak ott ki...

4, osszerakasnal tenyleg mindent legkulcsal tep meg...

 

sajnos tul sok ilyen szerelest nem bir ki egy auto

Előzmény: pipástóni (62626)
átaludtammindent Creative Commons License 2012.04.13 0 0 62628

lehet, hogy a számlán meglesz az a három óra:)

Előzmény: pipástóni (62626)
Nick_X14XE Creative Commons License 2012.04.13 0 0 62627

Háát, gyors tényleg, de pl. nem nyomatékra húzza a kerékcsavarokat (meg semmit), csak jól megtépi légkulccsal...

Előzmény: pipástóni (62626)
pipástóni Creative Commons License 2012.04.13 0 0 62626

 

Jól keni neki a " verseny szerelő "  , más 3 óra akatt csinálná meg ))))

bomo Creative Commons License 2012.04.13 0 0 62625

Szia!

Itt egy link, érdemes elolvasni.

Hogyan ne bízz az utángyártottban. És a gyáriban se

A márkaszervizben visszahőköltek a bedöglött motorú, cserébe vészesen vijjogó és a tetejét fenyegetően nyitogató, beteg Astra kabrió láttán. Hozzám került. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

Üdv. bomo

Előzmény: sondorr (62624)
sondorr Creative Commons License 2012.04.13 0 0 62624

Örülök neki ha pontosítunk. Akkor mi volt az a csatlakozó amiről én beszéltem? Ez a trafót leszorító csavarok közül a jobb szélsőhöz csatlakozott (illetve sztem nem csatlakozott rendesen mert nagyon koszos volt). Mi ez pontosan és milyen hibát okozhat ha ezen nem megy jel, vagy csak néha? Ha babonás lennék lekopognám, de azóta sem volt gyújtáshiba. Vagy te mire tippelnél, mitől szórakozott a gyújtás? Ha rossz valamelyik trafó akkor az mindig rossz és állandóan kéne jelentkeznie a problémának nem? Amúgy a 3 as hengernél jelzett gyújtáshibát legutóbb.

Előzmény: diagnet (62623)
diagnet Creative Commons License 2012.04.12 0 0 62623

Pontosítsunk: Egyik opel gyújtótrafót sem kell csavarral letestelni. Z14XE-n az "E" lábon kap testet.

Valamelyik önjelölt grafomán tudós írt valami cikket és azóta az összes G astra tulaj ezt a hülyeséget fújja.

Motor vagy/és trafó hibát nem fogja a zavarszűrő kondenzátor testelése megoldani....

Előzmény: BeeTm (62620)
kertesz.ferenc7 Creative Commons License 2012.04.12 0 0 62622

Sziasztok srácok!

 

Segítsetek nekem légyszíves ha tudtok!!!

Vásároltam egy 1989-es évjáratu Opel kadettot, főtengely csapágyas motorral.

Hegerürtartalma 1297 cc és Teljesítménye 44 kW

 

Itt a helyi bontóban van egy ugyanilyen kinézetű kadett ami 1986-os évjárat köbcentire

megegyezik azaz 1297 cc de 55 kW-os, és még karburátoros.

Tudja-e valaki, hogy ez az 1986-os motor egy az egyben beletehető-e a 1989-es kadettba? továbbá hogy ha szívósort átrakom rá a 89-es ről akkor megfelelően fog-e működni? Csinált-e már valaki ilyent, egyáltalán kivitelezhető-e?

sondorr Creative Commons License 2012.04.11 0 0 62621

Hú hát akkor remélem megúsztam ennyivel. Azóta szerencsére minden oké vele, kíváncsi leszek így is marad-e. Azért tanulságos dolog az ilyesmi, mert szerintem szervizben elsőre cserélték volna a trafót. Aztán gondolom a szutykos érintkező miatt ugyanúgy járt volna az új is. 

Előzmény: BeeTm (62620)
BeeTm Creative Commons License 2012.04.11 0 0 62620

Z14XE Z16SE motoroknál komputer szokott elhalálozni,de ha csak a trafó testelése volt a hiba akkor megúsztad ennyivel.

Általában a trafó rossz testelése szokta kinyírni az ECU-t,úgyhogy vallásos tisztelettel ellenőrizd a kontaktot a trafónál. :)

 

Ugyanezt a hibát csinálta most nálam egy SEAT ibiza 1.4 16V,mire rájöttem,hogy a trafó testelése fellazult és hol érintkezett,hol nem.

Mentél vele és ötletszerűen leállt a motor.

Majd járó motornál megrángattam a kábelköteget,ekkor derült ki hogy laza a testkábel,ugyanis azonnal leállt.

Előzmény: sondorr (62619)
sondorr Creative Commons License 2012.04.10 0 0 62619

Sziasztok!

 

A véleményetekre lennék kíváncsi. Van egy 2003-as G Astrám (Z14XE). Pár hete rendetlenkedett a gyújtás. Egyszer még az egyik henger is leállt, aztán következő indításnál ment megint. Kicseréltük a gyertyákat, a 3as hengernél lévő tök fekete volt. A gyertyacsere után 1 hétig jó volt, aztán megint rendetlenkedett, hibalámpa is villogott egyszer-kétszer, aztán megint semmi. Hibakód kiolvasás szerint: gyújtáshiba. Ezt kétszer is megcsinálta, de hibakód törlése után megint jó volt. Aztán kb 1 hete megtisztítottam a gyújtótrafó jobb oldalán lévő csatlakozót, úgy tudom ez egy jeladó, vagy testelés vagy hasonló. A trafót leszorító csavarhoz csatlakozik. Ez elég koszos volt, elég esélyes hogy emiatt rendetlenkedett. Megcsiszolgattam és szép tiszta lett, így már biztosan érinkezik. Azóta egyébként megint minden okés. A kérdésem az lenne hogy szerintetek lehet-e a koszos, korrodált csatlakozófelülettől az ilyen hiba. Mert arra gondolok, hogy ha a trafó rossz lenne, akkor az nem ilyen esetlegesen fordulna elő, ha pedig a motornak lenne baja akkor az megintcsak állandóan jelenzkezne nem csak időszakosan.

Egyébként még azt is észrevettem, hogy mielőtt megtisztítottam azt a csatlakozót, több víz csöpögött a kipufogóból, most pedig alig nedves a vége. Szerintetek?

Igazi Szőke Creative Commons License 2012.04.09 0 0 62618

Kedves Mantec!

 

Köszönöm szépen az értékes információkat.

 

Bevallom, eléggé felszívtam magam a szakszerviz dezinformációkkal telt, nem igazán segítőkész hozzáállásától.

 

Előzmény: mantec (62615)
B.GY Creative Commons License 2012.04.08 0 0 62617

Csak visszanéztem kiváncsiságból.

Előzmény: B.GY (62616)
B.GY Creative Commons License 2012.04.08 0 0 62616

Az már nagyon régen volt:)Nem tudtam,hogy ez ilyen régi probléma.

Előzmény: mantec (62612)
mantec Creative Commons License 2012.04.08 0 0 62615

T Igazi Szőke!

Katalizátor előtti szonda:

Bosch:
0 258 005 235:
Alvázszámig
-> 12999999
-> 15999999
-> 16999999
-> 18999999

0 258 005 291
Alvázszámtól
22000001 ->
25000001 ->
26000001 ->
28000001 ->

Kapható:
unixauto.hu, bardiauto.hu, langauto.hu



Előzmény: Igazi Szőke (62614)
Igazi Szőke Creative Commons License 2012.04.08 0 0 62614

Köszönöm.

 

Z16XE. A "szak"szerviz szerint csak a gyári jó bele, minden más rossz, vagy mégrosszabb és tönkremegy pár nap alatt (?). Szerintük a katalizátor elötti szonda rossz. A kérdésem, hogy van-e olyan olcsóbb, mint amit ők akarnak rám sózni, de nem kell barkácsolni a csatlakozóját?

Előzmény: mantec (62610)
ja-ja Creative Commons License 2012.04.08 0 0 62613

szia kitudsegiteni ? vagy szerviz jön ,F Asztra C16NZ alapjáratom néha felpörög cseréltetek alapjárati motort gyujtokábelt gyertnákat motor nem eszi az olajat 93 évjárat köszönetel( hanzi ).

mantec Creative Commons License 2012.04.08 0 0 62612

T B.GY!

 

Lásd: 56099 hsz.

Előzmény: B.GY (62611)
B.GY Creative Commons License 2012.04.07 0 0 62611

Na meg ugye ott a többi motor az 1.6-oson kívül:)

Előzmény: mantec (62610)
mantec Creative Commons License 2012.04.07 0 0 62610

T Igazi Szőke!

A GM (Opel) nem gyártja ezt az alkatrész.
A GM értékesítési hálózatában (márkaszerviz) kapható GM feliratos alkatrészt is valamelyik gyári beszállító gyártotta. Az egyik ilyen a Bosch. (Hans-Pries, Magnet Marelli, NGK, VDO, Pierburg)

Ha elárulod, milyen motor van az autóban, megmondom az alkatrész cikkszámát.
Lehetőségek: X16SZR, X16XEL, Z16SE, Z16XE, Z16XEP.

Előzmény: Igazi Szőke (62607)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!