Keresés

Részletes keresés

kék1 Creative Commons License 2011.11.09 0 0 19484

Ez nagyon alapos leírás, köszönöm.

Előzmény: Törölt nick (19482)
kék1 Creative Commons License 2011.11.09 0 0 19483

Név:CastelGarden XB 425 HD (HONDA MOTOR) fűkaszaGarancia: 2 évGyártó: Castelgarden124 900 Ft

Akciós bruttó ár:
99 990 Ft

Ajánlatkérés

Leírás:
4 ütemű Honda 1,2 Le mot Damilfejjel, Vágótárcsával Hevederrel Motor:
A Honda GX 25, 1-hengeres 4-ütemű OHC

Teljesítmény:
1,1 LE / 0,81 kW teljesítményű

Hengertérfogat:
25 cm ³ -

Damiladagolás:
Érintsük & Go

Gyújtás:
Elektronikus

Üzemanyagtank:
0,55 l -

Motorolaj mennyisége:
0,08 l -

Hajtószár átmérője:
26 mm -

Súlya:
6,1 kg -

 

Ez jó gép, kiváló  Honda motorral, ennél  jobb a 435-ös.

 

De!

 

Fűkaszának a pörgősebb, 2 ütemű gépek terjedtek el, nem véletlenül.

Előzmény: JanikaS (19481)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.09 0 0 19482

Hát nem fényképeztem, nem gondoltam hogy érdekel valakit is.

 

Na de akkor elmondom. Ez ugye szétszedhetős szárú, középen oldható a csatlakozás.

 

Az alsó részről lekellett vegyem a szöghajtást, először a nagyobbik imbusz kulccsal kihajtottam a szöghajtásból a biztosító csavart, ez biztosítja a szárat a szöghajtásból a kicsúszástól. majd van két szorítócsavar alul és felül. Ezekhez a kissebb imbuszkulcs való. Meglazítottam a felsőt, az alsó egyúttal a szórásvédő tartójának egyik csavarja is a másik végén hatlapfejű anya van ezért ellenkell fogni egy 8-as kulccsal hogy ne tudjon elforogni, majd azt is meglazítom.

 

Ezután a szöghajtás egyszerűen lehúzható, de óvatosan mert egyben van a szórásvédő tartójával nem érdemes leszerelni róla, esetleg meglehet lazítani a szorásvédő tartójának a szorítócsavarjait is amik a száron lévő műanyag hüvelyen vannak. 

 

Ezután az acélrúd alul kihúzható a szárból. Lekenjük finoman diszkréten de azért egyenletesen zsírral, majd szépen lassan visszatoljuk a szárba esetleg közben kicsit forgatgatjuk mikor már benne van.  Majd óvatosan behelyezzük a szárat a szórásvédő tartójának műanyaghüvehyébe a szár alsóvégét majd továbbtoljuk a szöghatjásba, ekkor nézzük a szöghajtás biztosító csavarjának lukját hogy mikor kerül egy állásba vele a száron lévő menetes furat. Ekkor finoman elkezdjük becsavarni a biztosító csavart, amelynek szépen bekell mennie jelentős szorulás, akadás nélkül ezért fontos hogy a szár menetes furata pontosan egy állásban legyen a szőghajtáséval. Ezután a szöghajtás szorító csavarjait meghúzzúk az acéltengelyt  a szár felső végen beigazítjuk, visszacsusztattjuk a szöghatjásba. Ekkor hajtására forog a damilfej lenn.   Ekkor végeztünk az alsószárral.

 

 

A felsőszárnál, az összekötő egységet kell levenni, ennek egy biztosító csavarja van azt kell kitekerni, meg egy szorítóanyája azt lelazítani, lejön az egység, az acéltengely (rúd) ütögetésre kijön a szárból, ezt is bezsírozzuk, visszatesszük. visszaszereljük az összekötő egységet itt is ügyelünk a biztosító anya lukaira a száron és az egységen hogy pontosan egybevágjanak. Ha ez kész, meghúztuk a csavarokat határozottan de érzéssel, 

akkor összecsatlakoztatjuk a két szárat és kész vagyunk.

 

 

Az egybeszárasoknál gondolom alul lekell szerelni a szöghajtást, majd kijön a hajtórúd egyben. Azt is bekenni, visszatolni, szöghatjást visszarak és kész. Gondolom én,

 

Hát görögdinnyehéjban ennyi lenne. :-))

 

Előzmény: kék1 (19479)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.09 0 0 19481

Ez rövid volt:)

Partner vagy 4 ütem felejtős?

Előzmény: kék1 (19480)
kék1 Creative Commons License 2011.11.09 0 0 19480

Erősen felejtős...

Előzmény: JanikaS (19478)
kék1 Creative Commons License 2011.11.09 0 0 19479

Képek?

 

Könnyen ment? Hogyan csináltad?

Előzmény: Törölt nick (19468)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.09 0 0 19478

Partner 4 ütemű motorral milyen lehet szerintetek?

kriszbon Creative Commons License 2011.11.09 0 0 19477

Na ja ez így van, engem is el akartak hajtani mint a legyet mikor az MTD fűrész megmakkant év elején.

Mondjuk az speciel a szervíz volt nem az üzlet, mert már 1 éves volt.

Na de én meg rövid úton megkerestem a gyártót/forgalmazót, akinek felvázoltam mindent.

A válasz az volt hogy, vigyem csak be nyugodtan a szervízbe, és majd ott megnézik hogy mitől is makkant meg (nem rendeltetésszerű használat stb.).

 

A gépet megvártam amíg ott széthúzzák, a későbbi viták elkerülése végett a hibát illetően. :-)

A szervíz még akkor is rugdalózott nem akart cserét írni a gyári hibáról, és felhívta a gyártót.

Azok meg bekérték vizsgálatra, majd nemsokára visszaküldték javítva papír szerint, de egy új gépet küldtek.

Nem így kellett volna csinálniuk, de már nem variáltam velük mert még így is maradt közel 1 év garim.

 

Szerencsés voltam, na meg elég kitartó is. :-)

Előzmény: Törölt nick (19476)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.09 0 0 19475

nekem van mindkettő . FS 36 Stihl és Demon RQX520 bátran mondthatom a Demon sokkal erősebb.  azt ,hogy mennyit bír majd a demon, nem tudom megmondani hiszen új .

az FS 36 tíz éves, és még megy .

Előzmény: kriszbon (19470)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.08 0 0 19474

Így van ez valahogy.  ;-))  

Előzmény: Törölt nick (19471)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.08 0 0 19473

Bízom benne.  :-)) 

Előzmény: Gypsy56 (19469)
kriszbon Creative Commons License 2011.11.08 0 0 19470

Persze jó az a kicsi kasza, arra amire tervezték.

Felénk is kínoznak pár hasonló szúnyogot nagy gazban(kicsi FS kaszákat is), hordják is sűrűn javittatni őket jópénzért. :-)

 

Azért annyira nem sok az a 43 ccm de az igaz hogy lomha, lomhább mint mondjuk a Stihl.

Van azért még más nevesebb gyártmány ami szintén lomhább mint az.

 

A kínaimnál a szár sem bírna többet mint max 7500 fordulatot, a lehajtás meg ha jól tudom 1:1.29-hez van, tehát a fej sem pörög sokat(elég kár érte).

 

Részemre az a kis pöcs kasza lenne használhatatlan, hacsak nem akarnám napokig/1 hétig vágni a 2 telkünket (kb.4500 m2).

Na meg azzal érdekes lenne eljárkálni derékig érő nagy erős gazt kaszálni. :-))

 

Hogy mennyit fog menni azt nem tudom, pár ismerősnek van már hasonló, és a 2-3. szezont is átvészeltek, szintén nem kicsi területekkel.

 

Azt már írtam, ha az a 128R annyit kapna mint ez kapott/kapni fog, akkor rövid úton elhalálozna, akármilyen jó is.

Na meg azt is írtam hogy, senkit nem szeretnék rábeszélni ezekre, csak saját felelősségére próbálkozzon bárki is vele. :-D

 

Ja, az AL-KO annyira nem vonzó, mert egyrészt gyenge, másrészt döglenek annyira mint a másikakból az ellenőrzöttebbek.

Az üzletek meg jobban kibújnak a gari alól, mint a kiskereskedők. :-(

Előzmény: fefe73 (19465)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.08 0 0 19469

Na látod, ezt jól tetted ! :-))

Előzmény: Törölt nick (19468)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.08 0 0 19468

Olvasva az itteni okosságokat, ma délután széjjel kaptam az átkos Atika kínai kaszám szárát, és megkentem a két acélrúdat Mol Liton2-es kenőzsírral, majd szépen összeraktam.

 

Igaz még csak 8-9 óra van benne, de legjobb a megelőzés.  :-))

 

Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.08 0 0 19466

Hülyéskedsz ?????? Van az a izé ... na ... hogyishijják ... na mindegy. 5,5 LE !!!!!!!!! Az neked gyenge ? :-DDDDDDDDD

Előzmény: fefe73 (19465)
fefe73 Creative Commons License 2011.11.08 0 0 19465

Jóval erősebb az a kínai gép,hiszen sokkal nagyobb köbcentis,de hogy nem kéne a 128R helyett az biztos.Nehéz batár lomha nem pörög és a köbcentijéhez képest hurka a teljesítménye.

A 128 r 6-800 üzemórára van tervezve.Nem tudom a kinai mennyit megy el,de vannak sejtéseim.....:-))))

Előzmény: kriszbon (19462)
fefe73 Creative Commons License 2011.11.08 0 0 19464

Ez ritka lágyszárú.Próbáld elhanyagolt szálfűben.

Előzmény: Törölt nick (19454)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.07 0 0 19463

3 év garival nagy baj nem lehet.  Már ha tudod érvényesíteni .

Előzmény: JanikaS (19461)
kriszbon Creative Commons License 2011.11.07 0 0 19462

Őőő úgy kb. talán igen, mert ha megmakkanni készülne, eladom féláron(mert megveszik úgy is), és veszek egy újat, így fillérekért használtam pár évet. :-)

A köztes időt meg valahogy csak kihúzom az FS 200-al. :-D

De ha az a kis pöcs szúnyog levág akkora és annyi gizgazt meg némi bozótot mint ez vágott és fog vágni, akkor szerintem abból sem marad semmi, cirka 2-3 éven belül. :-)

 

Persze ez csak az én véleményem, és ezzel nem azt mondom hogy, más is bepróbálkozzon mindenáron a kelet kincseivel. :-)

 

Nekem ez a széria bejött, és kellemessen csalódtam benne.

Előzmény: Gypsy56 (19457)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.07 0 0 19461

1 év jótállás a Güdére, AL_KOra 3. bizonytalan vagyok.

Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.07 0 0 19460

Tulajdonképpen azok kínai gépek, bárhol vehetsz baromi olcsó alkatrészt. A Güde valamivel több. Nem sokkal, viszont minőségileg ellenőrzött . .

Előzmény: JanikaS (19459)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.07 0 0 19459

Arany, vagy elfogadható árban kapni?

Előzmény: Gypsy56 (19458)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.07 0 0 19458

Van. És szervíz is, ráadásul rendesek .

Előzmény: JanikaS (19456)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.07 0 0 19457

Aztán hogy ezt így gondolod-e 5 év múlva ...   :-)

Előzmény: kriszbon (19455)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.07 0 0 19456

Güde alkatrész ügyileg hogy áll?

kriszbon Creative Commons License 2011.11.07 0 0 19455

Hmm ahogy nézem elég ritkás lágyszárú a gaz amit vág, és azért észrevenni néha a gyengeséget a masinánál. :-) 

 

A következőn amit mutatok nem annyira magas, de jóval dúsabbnak mondható.

Így azt mondanám hogy, 100x inkább a kelet kincse mint az. :-DD

 

http://www.youtube.com/watch?v=0s7pP-idfc4&feature=feedu

Előzmény: Törölt nick (19454)
fefe73 Creative Commons License 2011.11.07 0 0 19453

Nekem van mindkettő és én is ugyanezt tudom mondani.De azért a 128R nagyon gyengécske kaszálásra.Szegélyezni,árokpartot vágni,nem túl nagy területre tökéletes.A hajtása bowdenes,az ütőkés felejtős.

Sokkal kezesebb,sokkal használhatóbb gép mint az istenített sparta 25,és sokkal könnyebb is.Próbáltam azt is,nagyon böszme egy szerkezet volt ehhez képest,egyszerűen nem tudtam úgy használni,hogy kényelmes legyen.Talán annyiban jobb egyedül,hogy merev tengelyes.

Előzmény: Törölt nick (19452)
fefe73 Creative Commons License 2011.11.07 0 0 19451

Oké,köszi!

Előzmény: Gypsy56 (19450)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.06 0 0 19450

Az elég. A perselyek belsejébe kell vmi kenőanyag .

Előzmény: fefe73 (19449)
fefe73 Creative Commons License 2011.11.06 0 0 19449

Értem.Hogy lehet zsírozni-olajozni azokat a csapágyakat szerinted?Finoman lekentem szöghajtászsírral a szárat aztán összeraktam...

Előzmény: Gypsy56 (19448)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!