Amit hírdetnek az tényleg a GMX. Semmi nem utal arra, hogy az FKB lenne, csak a színe. Az Ikarus logó se, az ablaktörlők se, műszerfal nem fehér az eladó példányban szóval szerintem is a GMX amit árulnak.
Nem ismeri esetleg valaki AKD-562 és/vagy AKD-737 tulaját? Illetve valaki tudja mi lett a sorsa és kinél van az old-ikaruson lévő 1000. 280as a BU-86-67? Avagy ha már belelendültem a hoffner albert utcai központi tanpályánál lévő BPO-103as tulajáról tud valaki valamit? Nagyon szívesen megismerkednék a kollégákkal, segítenék nekik, érdeklődnék, csak elérhetőséget nem tudok keríteni sehonnan :( Ha valaki tudna valamit, magánba vagy ide kérem írja meg. Próbáltam nézni a fórumot, de ha itt elhangzott, elnézést kérek nem vagyok teljesen képben az 50e hozzászólással és a tagokkal sem, na meg ismereteim is igen csekélyek a témában még sajnos. A segítséget előre is hálásan köszönöm!
Most néztem, hogy az Alba 2008-ban törölte az állományból, jó hamar megszabadul tőle az új tulaj, lehet valami rejtett hibája előjött ami miatt nem éri meg üzemeltetni. Vagy a válság miatt nincs megrendelés.:-(
Igen, Ikarus 212. Nyugat-Európába készült modell volt, idehaza kevés példány futott, ha jól tudom egy dán kontingens maradt itthon, azokat osztották szét.
Itt találtam az oldal linkjét és tegnap találtam rajta pár említésre méltó új gazdára váró járgányt:
http://www.hasznaltauto.hu/2942748_ikarus_415_1984 Ez nem az a pécsi GMX lenne? Egy gyűjtőnek kéne megvennie. Szerintem érdemes, elég jó állapotban van így a fotók alapján. Talán nem rég fényezték újra.
OFF: Ojró függő az ár,de legutóbbi tételnél ennek a nagytükörnek (van kisebb is ),párja 100 ezer HUF körül alakult.Persze ez függ attól,hogy mást is vesz -e a dolgozó.(dísztárcsa,lámpa,bizt öv,mosókefe,lehuzó,stb) ON.
Meg az EAG-ot se írták oda:-). De hogy is írhatták volna oda, ha a buszon nincs semmi fölirat. És gondolom, arrafelé nem annyira ismert ez az Ikarus EAG típus...