3011 Zetor kormányösszekötő gömbfejekhez kellene egy beszerzési forrás. Mind a négy egyforma ezen egyébként? Nem netképes rokoné, én nem ismerem túlzottan a gépet, csak amennyire muszáj lesz megismernem a cseréhez. Nekem úgy tűnik hogy a tolórudak mögött a kormánygép is elég lötyögős, de gondolom ezen nem lenne egyszerű segíteni.
Kérdésem lenne a fórumozókhoz, hogy kép alapján megtudná-e valaki mondani mibe való az alábbi Hengerpersely+dugattyú szett, 120mm-es, ha jól emlékszem:
Nagyon ismerős a kialakítás de egyszerűen nem találom a hozzá tartozó motort és gyártót.
Minden ocsmányirodánál van 1-2 olyan személy akitől bármit is kérdezel tudja a helyes választ, vagy +kérdezi olyantól aki tudja. A többiek csak olyan "lökd ide-oda"
alkalmazottak, hogy ne legyen üres a szék, de nem is érdekli amit csinál. (:-(((
szép jó estét kivánok!élnézést kérek, véletlenül kerültem erre az oldalra. azután érdeklödnék hogy nincs-e valakinek, vagy nem-e tud véletlenül 1 eladó utb 650-es öninditót(román) elöre is köszönöm Sanyi
És ha nem volt... ? Gondolom akkor soha nem kaphat se műszakit se semmit.
Vicc, hogy ilyen jogszabályok vannak... legalább 40+ -os gépekre igazán eltekinthetnének attól, hogy bármilyen eredetiséget, származási lapot birtokoljon még az ember. Normális esetben egy idősebb traktor, autónál biztos, hogy több mint 3-4 tulajdonosa volt azalatt meg simán elkallódhat ilyen doksi.
…ha az előző tulajnál forgalomba lett volna, akkor írhattatok volna adásvételit és belehetne jelenteni hogy a papírok elvesztek, és át tudod íratni a nevedre…
Ha az előző tulajnál forgalomban volt, akkor adásvételit írtok. Ha ezenfelül semmilyen papír nem kerül elő akkor okmányirodában bejelenteni hogy elvesztek.
Érdeklődnék, hogy kinek milyen ötelete van arra az esetre, hogy örököltünk egy veteránkorú trakit amihez van egy gépkönyvünk az első tulajjal, adataival viszont ennél több nem igazán van meg hozzá. Voltunk a minap közeli okmányirodán, de ott csak néztek ránk bambán. Traktorra nem lehet tenni zöldrendszámot szerintük és piros rendszámhoz kötelező valamilyen behozatali igazolás.
Lehet le volt annak idején papírozva, de ezeket megtalálni, felkutatni ha van egyáltalán egy ilyen korú gépnél szerintem öngyilkossággal egyenlő. Az előző tulaj szerint ő volt a 2. gazdája a gépnek, tehát ha valami van akkor nála kell legyen de ha nincs akkor mit lehet tenni? Se zöld se piros rendszám? Nincs esetleg egy kiskapu ?!
Pénteken volt rá kis időm. 1ik furatba kis golyó, távtartó, nagyobb golyó, rugó,
záródugó behelyezése után olajfelöntés, majd második pumpálásra emelt és úgy is maradt a gém. Le engedtem és felemeltem vagy 25 x és még mindig jó.
Észrevettem hogy csöppen az olaj a zárócsavar alól, miközben hazaért a
gazdatársam fia. Profiként kitekertem a dugót levettem róla 2 alu alátétet (még maradt rajta 1), betekertem a csavar nyakát kenderkóccal (ideiglenesen) majd betekertem, +húztam kulccsal és büszkén mondom hogy kész a mű. Erre fel +int nem emel, csak hintázik. (:-((( A fiú, arcán a kaján vigyorral továbbment...
Na végre tudom hol a hiba ! Csavar ki, rugó ki, teleszkópos kis mágnessel nagy
golyó ki, távtartó pöcök ki, mágnes-dorni-kisgolyó nem ki (mint eddig). Dorni nélkül
mágnes be, majd beszorult a furatba. Mozgatás, feszegetés, teleszkóp kijött, a mágnes bennmaradt (kb 10 cm mélységben). Fél óra geresgélés idegen műhelyben,
végre +van a csipeszes fogó, nagy nehezen kijön a mágnes, a kis golyó beszorulva,
ki nem jön. Valamelyik nap folytatom (erős mágnes-dorni, cél a kis golyó kivétele.
Köszönöm a segítséget, tegnap én is későn értem haza úgy hogy csak az agyalás maradt. Ma + más itthoni dolgokat kellett elvégezni, de holnap a tettek mezejére lépek zsiráf ügyben. (:-)))
Kinézetre ugyan eléggé különbözik az általad felrakottól, de működési elve ugyan az mind 2-nek.
Ki van mosva az egész, kipiszkálva a furatok, majd kifúvatva levegővel. Szerintem hiányzik 1 golyó + 1 rugó belőle, de a komi szerint csak 4 golyó, 2 rugó, + 1 távtartó