Nincs mit, szivesen máskor is! Utóbb olvastam csak, hogy már született rá válasz, de akkor már elküldtem az én hozzászólásomat. Én kérek elnézést, hogy egy ilyen választ kihoztam belőled!
A kockalámpás 105/120-as Skodák sorozata előtt a 80-as évek elején szerintem ilyen lámpával szerelték a Skodákat (mégkorábban kör alakú lámpát kapott a 105/120 sorozat), valamint a Liaz teherautókat. A Wartburgokba tudtommal csak hazai gyártású, NDK-beli lámpák kerültek a ruhlai FER gyártól.
Az én kis korántsem tökéletes listám szerint az FKB-861-es rendszámot az ex-kaposos BRS-558 kapta.
Ez pedig -ha hihetünk a lökhárító firkájának-, akkor az AOA-222, amely 2009-es selejt az Albánál.
Lehet, hogy itt is cserélgetik egymás közt a rendszámokat?
Továbbá:
BOZ kollegának köszönöm a kiegészítést, kérem, a fotó-pultos kisasszonynál jelentkezzen, BPO Kollegával egyetemben, aki utóbbi még mindig nem tette meg, pedig a segedelemért "czégünk" nem lenne hálátlan.
Bezony-bezony! Épp emiatt a többire lennék kíváncsi. Más: Nógrád: FIS-008, 009, 010; Balaton: FIZ-298; Szabolcs: FKF-378. Eme kocsik előző rendszámáról tud valaki valamit? Mert a gúúgli sem :-(
Így első ránézésre ez a Csepel Midias nevű 7 m-es Csepel alvázas városi midibusz. A Csepel, Cummins motorral szerelt járóképes alvázai "saját lábon" mentek ki Görögországba és a felépítményt az ELBO Karosszériagyár készítette.