Futómű felújításhoz rendelem az alkatrészeket. A gömbfejeim és lengéscsillapítóim szarok, ezekből tuti rendelek. Mit érdemes még kicserélni, ha már megbontom a futóművet?
Nekem is nagyon tetszenek ezek az autók, de szintén azt olvastam, hogy valami mindig rossz rajta. 745i eszi az olajat, illetve temérdek elektronikus problémáról hallani. Egy biztos, én gyári akksit teszek bele, hátha kevesebbet rakoncátlankodik az elektronika. :)
Szerintetek van értelme még BMW 7 E65/66 autót vásárolni. A F01/02 nekem nem jön be, főleg a turbós motorkínálat miatt. Csak benzinesben gondolkodom, mindenképpen top állapotban lévőt keresek. Nemrég beszéltem olyan szerelővel akinek már volt ilyennel dolga. Elmesélte milyen hibái vannak ennek a szériának, hát hosszú a lista az biztos, de ezt már eddig is tudtam. Igazából senki sem ajánlja, de így voltam a jelenlegi autómmal is 2009 VW Touareg 3.6 V6 FSI. A Touareg-be beleraktam már több mint 200 ezer kilométert, karbantartottam, bírtam a költségeket mondhatni gondos gazdája voltam. Most nemrég próbáltam egy 730d-t, és igazán megtetszett a BMW beltere, luxusa többet nyújt mint egy Touareg szvsz. Kerestem is a neten eladót, egyenlőre ezekben gondolkodom: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-750li-hildesheim/220469587.html?origin=PARK#
Jelentkeztem a wallisnal arra a magyarositasos frissitesre 10k-ert ahol azt mondtak, hogy 2009tol fiatalabb autokkal foglalkoznak csak. Kerdesem az lenne, hogy valakinek csinaltamar meg az e38at? Az enyem 2001es igy sajna a wallis nem tudja megcsinalni...
24 vagy 27 euró az volt tavaly, hogy levették a nyári és felrakták a téli kerekeket a kesztyűben tankolós X5re. Tehát semmi szerelés, semmi centrírozás, csak autó fel, 20 csavar kicsavar, 4 kerék le, 4 kerék fel, 20 csavar becsavar, autó le. Máskor ezt nyilván magam csinálom, de most nem volt időm, és sürgősen kellett.
Nekem 96ért rakták fel tavaly a nyárit (20 coll). Ezért (is) veszek most külön felnit a nyári gumiknak (eddig mindig 8 kerék járt minden autómhoz), 6 év alatt behozza az árát!;-)
Az, hogy az X5nek ha jól emlékszem 14es kerékcsavarjai vannak, nem 12-es, az felni szempontjából nem gond? Úgyértem, bármilyen BMW felni (kivéve E39) felmegy X5re?
Most nézem a Michelin oldalán előre 245/45, hátulra 275/40 abroncsot ír. Mindjárt megnézem az autón is. Mi van, ha egy méretet teszek fel előre-hátra? A téli is egy méret.
Nekem 275/40 és 315/35 9,5 és 10,5 x 20 gyárilag. Úgy vettem az autót, hogy új téli gumik vannak ebben a méretben a gyári felnin, és kaptam hozzá egy garnitúra nyárit felni nélkül. Viszont nincs kedvem évente 2x átszereltetni. Úgyhogy veszek alá dögös kereket.
Ilyen lesz, még vacillálok, hogy matt fekete, vagy matt szürke (gunmetal), utóbbi felé tendálok.
Felesleges. Nekem ugyanannyit fogyaszt a magyar-osztrák-horvát üzemanyagból a kocsim. 90%-ban autópályás menet alapján tudom mondani. Ugyanezt SABC V8-asa is igazolta. A 2.8-as 9,1-et oda-vissza a tengerpartra, 9,3-at télen a sípályákra, , a V8 11l-rel ugyanezt tudja.
a melk-i OMV-n, Németben ARAL prémiumot ( reggel van, nem jut eszembe a neve), nálunk meg többnyire V-Power Dieselt, néha OMV-t ( de ez sem közelíti meg a kinti minőséget, nevetni fogsz, most, csütörtökön délben német Shellen tankoltam V-Powert, szerintem halkabb volt az autó, mint a hajnal 4-kor beletankolt magyar V-Powerrel. Persze, lehet, hogy csak bemagyarázom magamnak)
Esküszöm megcsinálok egy tesztet. Kíváncsi vagyok, hogy tényleg van-e különbség a fogyasztásban különböző üzemanyagok között (szerintem nincs). Egyenként 2x tankolni kell MOL, OMV, Shell kutakon és a rátankolás (ugyanannál a kútnál) és megtett km alapján mérni a fogyasztást.
A feleségem autójával csinálom majd, mert ő a hét 5 napján ugyanazt az útvonalat járja.
És még kellene 100 liter osztrák gázolaj is, mert attól állítólag szinte már termelik az autó a naftát : )
Az a baj, hogy ahol lakom, onnan 40 km a legközelebbi OMV kút... Pedig sok helyről hallottam, hogy a Maxx Motion a legjobb diesel... MOL-hoz meg van kártyám fixen -12 Ft/liter kedvezménnyel, meg ugye két kút is van a városban.
Érdekes dolgot figyeltem ma meg, OMV-nél kellett tankolnom (egyébként 99%-ban MOL EVO Dieselt tankolok), kipróbáltam a Maxx Motiont, szerencsére pont ugyanúgy pályán közlekedtem, mint előtte, hasonló tempóban, és a fedélzeti szerint 1 literrel lett kevesebb az átlag...
Fűtéscsap megjavul ha maxratolom a hőmérsékletet? kábeleket most ugye szétszedésnél megpiszkáltam ki tudja mi lesz :DD A vezérlőegységen én is gondolkoztam, de h tesztelem le? :((( Konkrét ötlet esetleg h mivel deríthetném ki?
Olyan problémába ütköztem, hogy azt csinálja az autó, hogy már üzem meleg 90 fokon áll a hőmérő. Megy a fűtés a jobb oldalon meleget nyom a bal oldalon full hideget. Ha feljebb teszem 1-2 fokkal nem történik semmi, ha feltolom 32 fokra elkezdi tolni a meleget. Mi lehet a gebasz? Jó lenne megoldani ezt a komoly problémát mert elég idegesítő tud lenni sajnos :(
Az autód gyári állapotában nem tudja ezt a funkciót.
Két lehetőség van rá:
1. Upgrade LCM4-re,azt fel lehet kódolni komfortblinker-re. (talán állítani is lehet, hogy 3-at vagy 5-öt villanjon)
2. Utólagos I-Bus-os modul,amit bekötsz mondjuk a CD tár csatijába(talán mert ott a legegyszerűbb I-Bus-t találni)
Ilyet korábban vettünk többet is,Alibiman vagy Oberkellner intézte. De nekem sosem működött tökéletesen,bezavart a műszerfal világítás fényerő szabályzásába.
Amíg kap az összes tápot és testet és a data szálon élőnek látja a vezérlő mind a 8db-ot, addig nem "szól" hogy gond van.
(nem villog a led és működik a rendszer)
Csakhogy úgy is elromlik fej sunyin,hogy nem lát semmit. A két első középsőt pl sosem veszed észre,hacsak nem közölsz be egy vékony fát középre a rendszámhoz.
Aminek passzolni kell: Be-Elmenő csövek bekötéseinek helye, felfogatások (2db) helye, és a szíjtárcsa pozicíója. Én szívtam, minden stimmelt, csak a szíjtárcsa előrébb volt mint a régin, így persze a szíjat nem lehet rátenni.
Sziasztok Lenne egy kérdésem. Van egy 725 tds 1997 es évjáratú BMW és szeretnék hozzá egy klímakompresszort vásárolni. Találtam is egyet ami közel lenne és árban is jó. Az eladó azt mondta, hogy egy 525 tds ről lett leszerelve és az jó az én autómhoz is. Igaza van? Nagyon köszönöm a segítségeteket!!!
És a gyárilag sötétítettel mit csinálnak? Csak mert anno hiába magyaráztam az NKH vizsgabiztosnak, hogy ez nem fólia, hanem így jött ki a gyárból, közölte, hogy az kizárt, olyan nincs, merőjobbantuggya.
jan. 1- töl nem eleg a mübizonylat, 1700 ft- ert be kell menni az Nkh- hoz, es szemlezik, majd meghetsz az okmänyirodaba 6e- ert forgalmi cserere, ott bele irjak a forgalmiba.
Ma a fóliásnál megint ráült a hátsó kerekeire, de a motort beindítva visszaszintezi magát. Érdekes, itthon a garázsban 10 óra alatt sem ereszt egy centit se. :)
Amúgy egy normál fólia a B oszloptól hátra nagyon sokat dobott rajta (gyárilag nincs sötétítés), és holnap már tényleg teszek fel képet. :)
Volt már egy pár autóm, de ebből akaródzik eddig a legkevésbé kiszállni. :)
Köszönöm, gyárit nem szeretnék! ;-) Sajnos az most nem fér bele a keretbe, így futómű, fékek és klíma teljes felújítása után...meg a teljes belső cseréje közbe. :-)
Amikor eladtam, a kis kormány volt benne, de elkérte a négyküllőst is. Egyébként, már írtam róla korábban, a négyküllős kényelmesebb. Ma már nem cserélném le háromküllősre.
Jól tudom, hogy a kerámia féket alaposan fel kell melegíteni, hogy rendesen működjön? Egyébként primitív emberek mindenhol vannak. Sőt, nekem van egy teóriám. A gusztustalanul meggazdagodás legfontosabb "kelléke" a gátlástalanság. Enélkül egyszerűen nem megy. Aki gátlástalan, az az én szememben primitív is egyben. Szerintem.
Ez egy nagyonis érthető, már-már racionális álláspont. De valamikor valóban megvitathatjuk!
Az M760lit nem azok fogják venni, akik 3assal kezdődőt akarnak gyorsulni, hanem akinek fontos, hogy a golfklubban ne kelljen szégyenkezni, hogy valaki másnak színesebb a tolla. Mindig az az anyuka jut eszembe itt a falunkban, aki kerámia fékes Cayenne Turbo S-el hordta a gyerekeket strandra meg oviba.
>de ennek ellenére mégis új 7est kéne vennem, én is a csúcsot venném
Na ezt én másképp gondolom. Mint ahogy azok is másképp gondolják, akik kis / közepes motorral veszik meg a hetest, pedig valszeg futná a nagy motorosra is, csak úgy vannak vele; minek??? És szemernyi hiányérzetük nincs, inkább elégedettek, hogy pont azt vették, ami kell. Ez is egyfajta felfogás, életszemlélet. :-)
Másképp megközelítve a hetes nem sportolásra való, arra más kell, és ha van lóvé bőven, pont nem vennék brutális hetest. Brutális hetest talán az vesz, akinek muszáj kompromisszumot kötnie. Amúgy sem elegáns egy limóval sportolni. Ez csak a filmeken néz ki jól, egyébként meg nevetséges. Egy fele-harmad olyan erős kis spiderrel körbeautózza az ember ezeket a bálnákat, és több élményt is ad.
Kifejtem, ha én abba a helyzetbe kerülnék, hogy bármit megvehetek, és pl. vennék egy hetest (ami ma már nem biztos, de maradjunk ON) akkor vennék egy olyat, ami pont elég, és egyébként meg teleraknám a hangárt minden egyéb olyan autóval ami arra jó, amire építették. Tehát vennék egy jó Porschét, talán (de nem biztos) egy Ferrarit, bár inkább egy Maserati QP-t. Vennék egy G Mergát, de azt, amelyik nem csak papír-terepjáró, lenne egy Skoda kombim is, amivel a Tescoba járnék (Két homeless beszélget, mit kívánnál a jó tündértől, ha lehetne egy kívánságod? Kérdi az egyik. Hát tegyen minden padra egy párnát, hogy nem nyomjon alvás közben, mondja a másik).
Azt is megbeszéltük már párszor, hogy minden gyorsulás megszokható. Aki egy 1.2-es szívóval járt eddig, az úgy érzi, leszakad a feje a 10 mp 100-ra gyorsulástól, de aztán nem csak azt, hanem a 3 alatt százra gyorsulást is meg lehet szokni, innentől kezdve már nehéz lesz jó autót venni.
Persze ez csak az én véleményem, véletlenül sem hiszem, hogy bárkinek is ugyanezt kéne gondolnia. De majd valamelyik este dumálunk erről. :-)
Pont ez indokolja az ilyen értelmetlen 760iket. Meg az, hogy az Audi és a Merci már rég csinálja a sajátját, és a BMW nek nem jutott annyi a tortából.
Belegondolva, ha most kéne astrát vennem, akkor valszeg a legolcsóbb, legegyszerűbb, legfapadosabbat venném. Mert ha már nem járhatok rendes autóval, akkor legyen a legolcsóbb és legkevesebb hibaforrással rendelkező. Bár ha egyetlen autó lenne, és nem lenne a megnyugtató tudat, hogy beleülhetek egy rendesbe is, ha akarok, akkor meg megintcsak a legesleget venném. Kivéve, ha nincs rá pénzem. Akkor azt, amire futja. De akkor us inkább használt BMW t vennék, ne is kergess ilyen lidércnyomásokkal , hogy Astrát kell vennem. Pedig a G Astrát kimagaslóan jó autónak tartom a kategóriájában, volt egy pár céges.
Nem mintha nem értenék egyet. Bár, ha a pénz nem számítana, de ennek ellenére mégis új 7est kéne vennem, én is a csúcsot venném, nehogy később hiányérzetem legyen. Bármennyire felesleges is, hogy 4et gyorsuljon 100ra egy luxuslimuzin.
Na, ma ki lett takarítva rendesen, olyan belülről, mintha új lenne. A fényezőhöz is bejelentkeztem, még ebben a hónapban ki lesz szépen javítva minden apróság rajta. Még vissza van a nyári felnik rendbehozatala, illetve a hátsó sötétítés. :)
Egyébként nagyon jó vezetni, távolinak tűnnek az úthibák, a motor-váltó tökéletes, a hely hatalmas. :)
Ma annyit csinált, hogy ráült a jobb hátuljára (légrugó), de indítás után minden helyreállt és azóta sem csinálta. olajcsere kb. 3.000 km múlva aktuális, akkor átnézetek rajta mindent. Nagyon tetszik, hogy a menü is magyar nyelvű. :)
Tavaly ősszel elmentem Montenegróba a hegyek közé a 250-es enduróval, itthon állt a két nagy gép. Tökéletesen kiszolgált a kb. 25 lóerős motor. A teljesítmény csak egy paraméter a sok közül. Viszont közérthető. Úgy nem lehet eladni egy járművet, hogy ez a kocsi ugyan csak 75 lóerős, de higgyék el, ugyanolyan hatékony tud vele lenni, mint egy 110 lovassal. Ezt a többség élből kiröhögi. Ez egész még a mai mobiltelós piachoz hasonlítható. Tessék megnézni, mik azok a paraméterek, amiket a gyártók sulykolnak! Szerintem semmire sem kell egy 2.5GHz-es 8 magos processzor, mármint egy telóba. Van az az egy-két hardcore csóka, aki főleg bencsmárkokat futtat rajta, esetleg játszik (?!) de ez szabad szemmel nem látható törpe minoritás. Az autóval ugyanez a helyzet, a többség nem sportol. Életében 3x nyomott padlógázt.
Mind turbós. :( 300 ló alatt nincs is GT. Ezt nem is értem. 200 ló mindenre elég. Ez utazó autó, nem sportkocsi. Lehet, hogy sor6 benzinesben már nem is kínálnak szívót? Egyébként az utolsó Égéstérben pont arról beszélnek, hogy tök feleslegesen erősek az autók. A gyártók most pontosan azt csinálják a teljesítménnyel, mint pár éve fényképezőgépek pixelszámával. Mert ez egy világos paraméter, az enyém 20 megapixeles, az enyem meg 22. A lóerő is egy ilyen paraméter. Sem 22 MP nem kell, sem 300 LE.
Szerencsére bírni fogom, ha bármi tönkremegy benne, de nem a hahu-ról vettem, hanem a BMW szerelő ismerősömet hívtam fel, hogy van-e olyan 5GT képben amit mer ajánlani és a tulaj esetleg el is adná. Valahogy így történt. Egyébként én voltam akkora marha, hogy az Audin ki lett cserélve a két első fényszóró kompletten gyárira, több min félmillióért, mert nem tetszett ahogy világít... :) Ezzel azt hiszem mindent el is mondtam. :)
Egyébként azért vettük meg, mert 200 cm vagyok és nincs egy rohadt autó, amiben elférek (fejtér) két gyerekkel mögöttem. Ez meg olyan. Amit meg kér, azt majd megadjuk neki. :)
Az Audis fórumokat már hónapokkal ezelőtt elhagytam, finoman szólva is érdekes a társaság egy része, de ha nem zavar leírom majd ide a tapasztalataimat. Első körben az esztétikai hibákat javíttatom ki rajta, ami sajnos szinte minden Budapest környéki autón jelen van. Meg persze kap egy normális takarítást, mert ahogy elnézem erről mindenkinek más fogalma van... :)
Meg ugye elég csúnya a nyári gyári 19" felni, keresek valami helyet, ahol szépen meg tudják csinálni.
2010/09 havi 530d GT. Biztos helyről, nagyon baráti áron 109.000 km-el... :)
Q7 volt előtte, van róla fogalmam mibe fáj, ha cserélni kell valamit. Nézegettem az alkatrész árakat és azt kell mondjam, hogy a Q7-hez képest diszkont.
Remélem,bár van mit csinálni rajta. Miki egy teljes hónapot fog dolgozni rajta,hogy ott is szép legyen minden, ahol nem látszik annyira. + lesz benne klíma is☺
Az a baj, hogy az F szériánál már nem biztos, hogy jó tanács a benzines. Fáradtságos munkával elérték, hogy a 30d az összes nyűgjével (elrepedő leömlő, behulló lapkák, injektorok, magas nyomású pumpák, stb) beláthatóbb probléma forrás, mint a lánc szakadós szintén turbós benzinesek. Bár a sor6 talán még nem rossz, a V8 biturbo minden idők legszarabb BMW motorja.
Ma próbáltam a bmw scannert jó kis cucc csak olvastam vele. Ads interface nèztem inpával ès a dissel is elèg gyorsan sikerül olvasni. Folyt köv. Bmw scannerbe akarom majd megnèzni a beállitási lehetősègeket. Valamint a dis programozási beállìtásokat. Ki szeretnèm próbálni azt is amit Bala belinkelt. Egy kèrdès ez az elm 327 vajon müködhet a körcsati átalakìtóval?
Végy egy jó benzinest, hogy kicsit csökkentsd a bajt! Rengeteget fogsz vele megtakarítani. Amúgy meg a hosszú-nevű barátom elmondta a lényeget.
Azért mondanék egy érdekes dolgot, amiben van némi esszencia. A tél folyamán szétborítottam a BMW motoromat, mert észrevettem, hogy rohadnak a kábelkötegek mipolán (PVC) szigetelései. A baj nagyobb volt, mint az kívülről látszott, mert ahogy bontottam szét a cuccot, egyre több korbit kellett újraszigetelnem, de volt úgy, hogy vezetéket, esetleg köteget is kellett cserélnem, mert annak a szigetelése teljesen megkeményedett, elrepedezett. Mindez egy 14 éves motoron. Miután legurultam az emelőről, feltoltam helyette egy 33 éves Moto Guzzit. Egy "phoschtalitska taljánt". Minél jobban megbontottam, annál több kábel köteg vált láthatóvá. Megdöbbentő, de olyan állapotban vannak a szigetelések és a vezetékek, mintha most jött volna ki a gyárból. Nagy szégyen ez a BMW-re nézve.
Azt kell látni, hogy kb. 2000 környékén a BMW-ben beindult a profit maximalizálásra törekvés. Ahol csak tudtak, költséget csökkentettek. De olyan szinten, hogy az említett motoron azért is cserélnem kellett néhány vezetéket, mert azok túl vékonyak voltak. A mérnök kiszámolta, hogy ehhez az áramhoz ez a keresztmetszet még jó, akkor ezt rakjuk bele. Ha így megspórolunk 10 deka rezet járművenként, akkor az több ezer tonna lesz / év. A mostani BMW-k ebben a szellemben készülnek, vékonyabb, könnyebb, olcsóbb anyagból van. Az utolsó E46 legyártása után az út meredeken vezet lefelé.
Tévedés ne essék, mi imádjuk a BMW-ket, sokunknak több is van. Nekem volt, hogy egyszerre öt volt, abból kettő új. Most csak kettő van, + egy motor. Sajnos látnunk kell szeretett márkánk pusztulását. Mind filozófiájában, mind minőségében elmúltak a régi szép idők. Már csak a nevéből él a cég.
Egyébként meg hosszú utakra venni kell egy 1.8-as benzines Toyota Avensist, Mazda 6-ot, esetleg egy benzines Honda Accordot. Tudom, ezektől nem porcosodik, meg nem látszom elég nagy farkúnak, viszont sokkal jobb járművek. Persze ha győzöd lóvéval, akkor jöhet a GT, de ha győzöd lóvéval, miért nem új, esetleg nagyon fiatal, keveset futott (max. 20 ezer) pl. premium selection? Vagy annyi még sincs? Akkor javításra sem lesz ám!
Ugye nem sértődsz meg, ha esetleg azzal vádollak, azért veszel 5 GT-t, mert olyan rondák, hogy az a legolcsóbb használt hetes (mert az egy hetes, egyébként) a piacon. Cserébe viszont szarok is. :-)
Ha annyira kíváncsi vagy, mi baja lehet egy F szériának, gyere el, beviszlek a szomszéd BMW szerelőhöz, aki örömkönnyek között fogja elmondani, hogy milyen sok melójuk van. Április közepére tud új melót felvenni.
Az a baj a BMWvel, hogy a 90es évekig ívelt felfelé a minősége, E32 E34nel tetőzött a Gauss görbe (érdekes módon a későbbi E46 a csúcs a 3asok között). E38E39 a plató széle, az E65 meg már előre vetíti az Fszeria meg már a szinte függőleges zuhanását. Ezek a BMW k az előző generációk hírnevéből élnek. Újonnan, felszínen hűha, aztán ha 3-4év múlva lejárt a lízing, akkor gyorsan visszaadni, mielőtt garancia időn túl esik szét (előtte legalább cserélik a dolgokat).
Sokat változott a világ az elmúlt 10 évben. Nézz utána annak az ÉCSnek, pl. rakd össze a konfigurátorban azt a bizonyos kocsit, hogy megkapd az új árát. Aztán gondolkodj el rajta, fel akarod-e húzni a szopóálarcot.
A gyorscsatiba illeszkedő alu hűtőcső is el van rohadva,tiszta kráter. Ez is állt a vízben szarban ki tudja mióta. És meglett a lyuk,ahogy házilag "nyomáspróbáztam".
A zsírúj gyorscsati még jó szoros és fém a fémen tömítette,eddig. Kell egy másik hűtő.
mondtam, de Vojnó azt mondta, hogy ő kifejezetten az ablaktörlő vezetékeire koncentrált, nem nézte át a többit. ( Különben is sz@r az egész, ma megrepedt a bal lábam pihentető taposója... Egyre több a baj ezzel az örökgaris bajorral:-))))
Mindegy, így nem maradhat, mert ma pl. a mosó után kinyílott, de nem lehetett lezárni ... ( Tudom, minek mosatom...)
:-)
Anya autóját viszont elég szépre csináltad, csak elfelejtettél beleejteni egy 3000 benzint ...
Olyan kérdésem lenne, hogy ha a tolató kamera be van kötve és átvált a kép akkor leveszi a rádióról a hangot vagy mi történik ilyenkor? Meg mondom őszintén azon gondolkozom, hogy kapna az autó egy switchet és a lökösbe 2 oldalra 1-2 kamerát, hogy ki tudjak sasolni olyan kereszteződésekben ahol szerencsejátékosként kell kihajtani. A lényeg annyi az egészben, hogy akkor úgy csinálnám meg, hogy a tolató kamera helyére kötném be a switchet amin állítható, hogy melyik kamera/kamerák (4-et lehet rádugni) képét mutassa, persze ez még egyenlőre csak egy terv fejben a pontos lehetőségeknek nem jártam utána, csak itt is érdeklődöm az alap kamera működéséről, mert a bekötés nehézségeit ez is nagyban befolyásolja.
Nekem minden más mindig működik, még a kennzeichenlicht is, úgyhogy nem hiszek a pont egyedül a nyitóér zárlatban a kábelkötegben. Akkor a mikrokapcsolóra szavazok.
Amúgy szerintem a sajátját fogja visszavenni. Pedig Csabi is mondta, hogy lám, az új tulaj kicserélte a kormányt 4 küllősre, hátha az nem ráz annyira. De nem jött be, úgyhogy eladja!:-)))
Nem szeretnék levágott tökökkel ébredni reggel. :D Elég a Lapaj, meg a Sátánka. Pont ma mentem az utóbbival. Nagyon jó kis autó. Soha rosszabb ne legyen! Te, akartam már kérdezni, három gyerekülés hogy fog elférni az 5-ösbnen, nem kéne neked valami mikrobusz?
Köszi! Összességében sajnálom, hogy elment, iszonyat jó kis autó. Gyönyörű hangja van, finom, és nem fogyaszt semmit. De kell a hely, és jó helyre került, én meg igen jót kerestem rajta. Win-win.
úgy döntöttem, hogy sem Octaviát, sem Cee'd-et nem veszek. Nem azért robotolok, hogy egy hibátlan, de semmit nem jelentő autóban éljem a fél életemet ...
Inkább lekapcsolom a villanyt, ha esőben kinyílik a csomagtérajtó.
V12, értem én de pont ez van hogy ha csöpög akkor látnám hol folyik le úgyis. hacsak nem maradna rajta az UV miután felszáradt egy nem csöpögős periódusban :-) oké biztos könnyebb megtalálni vele, de felül úgy be van burkolva hogy alig látni be bárhova. pedig olyankor szokott előjönni és nem akkor amikor épp vizsgálom és le van szedve minden :-) előbbutóbb meglesz az, csak ritkán tudok nekiállni, plusz hideg is volt az elmúlt hetekben :-)
valami rémlik hogy régen néztem vagyis olvastam erről a hibáról. csak most ért el hozzám a probléma úgy néz ki.
vízcsövek... nem tudom miért jó egyébként mindenhol a gyorscsatlakozós vízcső vég, tele van O gyűrűvel, sőt az említett csődarabra elölről a vízpumpánál eleve még egy kisebb darab megy rá, valami vicc hogy ennyi hibalehetőséget tettek bele..
Ilyenkor mindig elgondolkozom és elképedek, hogy itt vagyunk a 21. században, el akarunk jutni a Marsra, de a BMW már nem tudta megoldani egy vízcsőnek a tömítettségét, pedig ez a 80-as 90-es években még flottul ment nekik. :(
Ati. hú na ez jó. sosem láttam nem hallottam róla. köszönöm! ugyanis az van hogy motortérben elöl már nem látok sehol vizet. vízpumpa alatt sem. mégis amikor csöpögött akkor valahol ott jött le, mert cseppek voltak a generátor meg minden alján. de arra gondoltam a venti is hátra fújhatta.. de ez az a cső ami a vízpumpa felső ágáról megy hátra ugye? szóval van esély hogy ez lesz, idáig még nem szedtem szét ennyire csak az első részt.
de ez a cső hova megy? fém vagy műanyag?
V12power amit ajánlottál hogy UV ,nem csináltam meg mert amikor csöpög akkor látni kéne hogy hol ereszt mivel olyankor gondolom vizes minden és látnám. szóval most az a baj hogy nem csöpög. :-) csak mikor szét van kapva hűtőtakaró meg venti lenn, akkor istennek nem csöpög. ha meg minden rá van pakolva akkor nem látok semmit, és olyankor szokott elkezdeni csöpögni :-) legközelebb alulról figyelem majd. és Atinak igaza lehet. egyébként hol tud lefolyni ha ez a felső középső repedt? elöl vagy hátul folyik le, vagy van leeresztő lyuk a blokkon? :-)
Megfogtam a külső kilincset, meghúztam és kinyílt.
Másfél hónap szívatás után simán nyílt és azóta is teszi.
De nem érdekel, ahogy jön a motoros szezon, darabokra lesz szedve.
Addig meg reménykedem, hogy így marad.
Egyébként mindegyik ajtó nagyon szépen működik, kivéve ez. Ezt mindig jobban "be kellett csapni". Lehetséges, hogy sérült volt és nem jól rakták össze? Erre utalhat az is, hogy a B oszlop kárpicseréjekor, meg volt fordulva a biztonsági öv is, a kopásokból ítélve elég régen.
Mindegy, szétszedem majd az ajtót, megnézem mi lehet a hiba és remélem jövőre már nem lesz ilyen gond. Azért örülök, hogy nem kellett levágni a belső kárpitot...
A színpad körül négykézláb mászkáló embertömeg, egymásba gabalyodott végtagokkal, kocsányon lógó szemekkel. Az arcukat keresik a földön. 2016-ban ez a legforróbb cucc Genfben. Tovább »
De azért már milyen elegáns...gomb és nyílik és csukódik. De azért ebbe a project-be belevágnék, ha találok egy bontottat. Ha van valakinek motoros csomagtérajtó, adja el nekem!
N 62 ha minden igaz :-) E65 4.4 szétszedtem már párszor amit találtam kis folyást cseréltem, csövet. most is hidegen melegen 3x lámpával alul felül vizsgáltam és semmi... sehol egy csepp. előtte meg összeraktam és csöpögött. nem nagyon de volt alatta.. direkt különböző időjárásban próbáltam, nem rajtam össze hogy lássam. próbáltam ventivel hátha az húzza a vízpumpa tárcsát de úgysem... :-) tuti megyek vele valahova akkor elkezdi majd :-)
srácok, a váltót hűti víz? még mindig szenvedek a csöpögő hűtőfolyadékkal. most régóta egy helyben járatom és semmi víz sehol! arra gondoltam hogy talán menni kell vele és akkor jön elő.....
MAGYARÁN SZÓLVA - Magyar nyelvű menük BMW modellekhez 9.990 forintért a Leier Autó Kft-nél. (2009 után gyártott modellekre.) Hivatkozzon hirdetésünkre. Várjuk BMW Márkakereskedésünkben, Győr, Szauter út 9., +36 96 513 213
Ezt mondjuk megértem. De nem csak berakni szopás, hanem jól működőt találni. Ráadásul ennél meg azt kell magyarázni, hogy ne feszegesd, ne rángasd, mert nyílik magától, csak kell neki idő.
Motorossá szeretném tenni a csomagtér ajtót (E38). Valaki csinált ilyet utólag? Esetleg hozzávalók van valakinek eladó? És mik kellenek egyáltalán hozzá?
Sanyikám, ez azért túlzás. Különösen egy mai Opel esetében, ahol kb. ugyanazokat a kínai gyártmányú Bosch elektronikákat használják a gyártók. És amit egy 3-as, 5-ös BMW-be betesznek (extrákra gondolok) annak nagy részét megtalálod egy Opelben is.
Amúgy tudjuk mi jól, hogy - meglepő módon - az elektronikai modulok alulreprezentáltak a meghibásodási listákon.
Miben innovatívabb egy mai hetes egy mostani új Astrától? A 8 turbótól? A kínai elektromos kütyüktől? Az év autójának nem kell szükségszerüen a mi elvárásainknak vagy szempontjainknak megfelelnie. Lehet, hogy a Lexus, vagy a Merci fórumon ugyanúgy hörögnek.
Amúgy meg penge az új Astra. Nem jobb, mint egy hetes, hanem más. Ahogy a rántotthús sem jobb az eszterházy tortától.
Passat mar tavaj nyert. Nem lehet 2x egymas utan! Meg iden VW? Ha 1000km hatotavu elektromos lepkefinggal hajtott 7 szemelyes, 6-ot gyorsulo perpetuum mobilet osztogatna ingyen, akkor sem nyerhetne a botrany miatt.
Utoljára 78ban volt vér a pucájukban izgalmas, jó, vagy előre mutató autót választani. Azóta csak ilyenek, mint az Astra. Az lepett volna meg, ha nem ő nyeri.
Megcsusztak egy kicsit a szervizben, nem maradt idom beugrani hozzad :(
viszont csak erdekessegkent, hivatalosan, szamlaval, BMW szervizben a menu nyelvenek, a navigacio hangjanak "magyaritasa" es az auto softwarenek a frissitese 9900 Ft
A magyar kiírással nekem is ez volt első ránézésre a bajom, csak nem akartam fellengzősnek tűnni (pedig az vagyok). Nem mintha hű de profi diagnoszta lennék attól, hogy kiolvastam egyedül egy X5-öt, de valahogy bonyolultnak tűnik találgatni, hogy mi lehetett eredetileg a hiba, amit így fordított le.
Egyszerűen csak a hülyeséget próbáljátok megmagyarázni.
Beteszi Joker, hogy kiolvasta az E38-at,de fogalma sincs mi a hibája,és senkinek sincs,mert elolvassuk az értelmetlen rosszul fordított szöveget,hogy "gyorsulás érzékelés". Gyorsulás érzékelés egy autómata váltóban vagy ABS-ben ühümm... Se egy jeladó megnevezés,de a hiba tipusa sem ismert,de tovább megyek legyen rossz a fordítás de legalább írná ki az OBD szabvány hibaszámot,de ezt sem tudja.
Tudjuk, hogy drágán vettétek a BMW-hez nem alkalmas nagy píáros Delphi-s kütyüt,de attól még nem jó hozzá.
Azt sem értjük hogy ha van minimum 1db BMW-je,akkor miért állítja hogy nem jó hozzá a BMWScanner és miért kell azért eladni mert van más autója is,8db.
Zsolti, e38-as BMW-ről beszélgetünk. Biztosan nem jobb hozzá a Delphy, mint a BMW Scanner. Ahogy mondtam, ahhoz, hogy az általános CAN buszos cuccokat lekérdezd, már egy sima pár eurós mobil szoftver is elég egy BT-s illesztővel. Nekem van, azért mondom. Viszont amikor már I, K vagy M buszon kell matatnod, és pl. konfigurálnod az E38 riasztóját, oda már ezek nem jók. Ha az ember valóban meg akar oldani dolgokat egy e38/38/46/53 BMW-n, akkor a korábban felsorolt motyók kellenek hozzá.
A szólásnál maradva, azért vannak esetek, amikor a pap nem alkalmas, mert kevesebb lukkal rendelkezik, ugye. :D Azaz szerszámokra ez a mondás nem biztos, hogy jó, mert vannak dolgok, amiket nem lehet megoldani valamilyen univerzális szerszámmal.
általam CD-re, pendrive-ra írt zenéről tudom, hogy mi az, ezért ez nem zavar. A most befuccsolt CD-tárban is 6 db, általam írt lemez volt. Ha igaz, ez annyival tud többet, hogy 16 GB zenét 6 könyvtárba rendezve, könyvtáranként 99 dalt játszik. ( A CD-kre 17-18 dal fért, és ugyanúgy nem írta ki a kijelzőre a dalok címét, előadóját)
Igen, kb. ez kell. Persze nem árt még egy Carsoft is. Azzal lehet görbéket gyártani. Meg az se baj, ha van DIS / GT meg sss és progman. De a dolgok 99%hoz elég a bmwscanner. És azt a legegyszerűbb használni, az a leggyorsabb is.
Politikusnak készülsz? ;-) Persze, a racionalitás tökéletesen illik az ezüst metál külső / fekete belső kombóra, ahogy ezt már párszor leírtuk. De ha ez egy V8 benzines motorral párosul, talán kicsit vicces erről beszélni. Ha vettél volna egy 3.0 IS-t, akkor talán... Egyébként meg a mi esetünkben mióta pozitív felhang a racionalitás? Nem kéne nappal (is) innod! :DDDD
Én komolyan aggódok, amiért nem volt meg az érzés, és csak a fejemre hallgattam. Nyilván hülyén hangzik a racionalitás egy mondatban a 4.6V8cal, de az a helyzet, hogy az elmúlt 6 hónap intenzív gondolkodása azt kristályosította ki, hogy ha már muszáj X5-öt tartani, akkor titanezust 4.6iS kell fekete belsővel, lehetőleg komfort üléssel és kevés kilométerrel. Ezzel nagyjából 20 és 50 közé tehető a világon létező, de nem feltétlen eladó példányok száma. Ezért megvettem ezt, aztán majd meglátjuk.
Én szétkaptam az enyémet, 1-2 hónapja, mert valami sűrű takony volt benne, és hidegben nagyon kavitált illetve lassú volt. Apróra szét lehet szépen szedni, egy kis 3 dugattyús radiál szivattyú van benne. Meg visszacsapó szelepek, a záró csavarok alatt, illetve egy elektromos szelep. Mindent kicsavartam, kimostam féktisztítóval, kicseréltem az O-gyűrűket (filléres tétel) és összeraktam, feltöltöttem és jó lett. A gumi tömítések a szivattyún ha kopott nem segítenek, azokat csak azért cseréltem ha már kint van hajrá.
Újonnan 340 ezer a legolcsóbb ilyen hydro unit. De nem akarom elhinni h menthetetlen. Csak attól félek, hogy ha a belét kiszedi az ember nehogy széthulljon benne valami aztán meg nem tudom rendesen összerakni. :D
Igen ezekre gondoltam, csak nem tudom van-e értelme kidobni az ablakon 100 ezret egy használtra ami lehet hogy befosik vagy már alapból rossz....
Találtam képeket ahol szét van szedve, persze nem atomjaira sajnos de az egész elég jól szétszedhetőnek tűnik. Lehet meg fogom lépni és szét kapom. Ha kell faragok hozzá bármit de működjön :D komolyan
Pont az a helyzet amit leírtál sajnos :( realoem-en 1240 dollár az ára a cuccnak. Az olaj sehol nem folyik a gáz teló az olyan h egész testtel nekifeszülve alig bírja az ember benyomni. Le lett kötve mert mi is arra gyanakodtunk. Fel újítani nem lehet ezeket valahol? e65ből a cucc nem egyezik? jó lenne ha működne :(((
Esetleg ha valakinek lenne egy rossz szétszedésre :D az jó lenne
Esetleg egy próbát megér, ha jól emlékszem, van egy sima gázos teló is, ami rásegít, és nem drága újonnan. Én azt mindenképp kicserélném. Ha kopott, akkor eleve nem indul meg, csak amennyit a softclose fellök, és utána kínlódik, amíg kézzel picit rá nem segítesz.
Olyan problémával küzdök, hogy a hidraulikus csomagtérajtót hiába töltöttük fel a belevaló olajjal nem lett tökéletes. Ugyan azt csinálja mint előtte amikor egy picit sűrűbb olaj volt benne. Megindul 3-5 centit aztán megáll és csak szenved. Kopott lenne a motor? VAgy mit lehetne kezdeni vele? E65ben esetleg nem ugyan ilyen motor van? Szerintetek tudnék venni valahol? Bármilyen ötletet tanácsot örömmel fogadok :D
Amelyik nem tetszett neked. De majd befeketítem ahol be kell, a felnit meg vissza fújatom eredeti színre, és akkor kurva jól fog kinézni. Egy éve lett bmw nél vezérlés csere vanosszal 5ezer euróért, másfél éve váltó cserélve 2500ért, mindenről számla. A motor úgy jár, mint a doxa, futómű, fék egyben, rozsda sehol, diag két hibát hozott, azokat mindjárt beírom, mert nem tudom, mi az.
Èn nagyon csalódtam a 6HPban. Azt hittem, egy fokozattal hosszabb, és hatodikban nem forog annyit. Ehhez képest sikerült nagyjából az 5HP hosszát 6 felé osztani
egyetértek, én anno ez E60 manuálváltóit nézegettem, mikor felmerült bennem, hogy be kéne tenni az E39 alá, mert autópályán indokolatlan a 3500-3800 közötti pörgés (M52), de ott ugyanezt tapasztaltam...
Így akkor mi értelme van a 6-os váltónak???
Tulajdonképpen csak a difikkel lehet jól játszani, de úgy meg az "eleje" is hosszabb lesz az áttételeknek, ami városban hátrány.