Keresés

Részletes keresés

Villámhetes Creative Commons License 2016.11.16 -1 17 108136

Mai járgányom:

 

 

2. napja forgalomban.

g86 Creative Commons License 2016.11.16 0 2 108135

A Conecto-k miért nem tud Knorrozni?

 

Ez egy nagyon jó kérdés. 

Előzmény: Balzska (108126)
KápCity Creative Commons License 2016.11.16 0 2 108134
FKU922 @ Nova-Busz Kft.
Obsitos1663 Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108133

a Margit utcában (volt Ikarus)

Előzmény: Hangya Szövetkezet (108128)
IAtilla Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108132

Rendszerint egy hétig mérnek egy vonalat, ez most sincs másképp. Vasárnapig tart.

Előzmény: Balzska (108130)
Balzska Creative Commons License 2016.11.16 0 1 108131

BPO-303 @22

FJX-190 @222

Balzska Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108130

A mérésnek mikor lesz vége?

Előzmény: gorcher (108129)
gorcher Creative Commons License 2016.11.16 0 2 108129

Hát mert nem lett beléjük áttelepítve a műszer valamelyik exKNORR-os, mára már selejt Ikarusból, az új mérőmódszert, ami a futárhoz kapcsolódóan kéne, hogy működjön, még nem megy bennük, egyszer majd fog, addig megy utasszám méréskor a kocsikiadási cserebere, mivel pl Cinkotán csak egy pár kisVolvó tud mérni (501, 504, 505, 506, 508, 509, 522, 532?) és ezért kell 412-est is kiadni.

És ezzel kb megválaszoltam a 2-es pontot is, mert a PKD-k/M108d-k sem tudnak mérni, így helycsere volt a kelenföldi mérős kisVolvókkal és ennyi.

Vége a mérésnek és vissza minden az eredetibe

Előzmény: Balzska (108126)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2016.11.16 0 2 108128

Az FKU-909 pedig az eddigi óbudás Volvók közül a legmagasabb szintű esztétikai felújítást kapta. Elég szép lett. Hol készült?

Előzmény: 1244 (108127)
1244 Creative Commons License 2016.11.16 0 4 108127
03-23 kapott egy kisebb rendbetételt Óbudán. Az előzőkhöz (03-21, 03-25, 15-41, 16-41) hasonlóan szép fényezés, ülések újrahúzása és zk.
Balzska Creative Commons License 2016.11.16 -2 1 108126

1. A Conecto-k miért nem tud Knorrozni?

2. Mi abban a logika, hogy a jelentősebb kisebb forgalmú 155/156-ra küldik a nagyobb befogadó képességű PKD-kat, míg a kisebb befogadó képességű Volvo 7000/7700-asokat meg az eléggé nagy forgalmú 110/112-re küldik?

 

Előzmény: gorcher (108124)
Rodolffo Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108125

Igen, valami hasonló, bár pont egy fél pillanatra láttam, mert előttünk állt egy másik busz és az előtt ez. És valóban, nem is volt egyenruhában a sofőr (mondjuk pl. VT-s vonalon múltkor a sofőr kék Puma sapi, meg valami feliratos hosszú ujjú kombóban tolta :-)), meg azt hiszem zöldes színű, de tuti külföldi rendszáma volt.

Előzmény: trizs77 (108119)
gorcher Creative Commons License 2016.11.16 0 7 108124

A Conecto-k nem tudnak KNORR-ozni, ezért megy helyettük Cinkota részéről 412-es. És ez olyan érdekes helyzeteket szül, hogy pl ma délelőtt a 00-01-et fotóztam a vonalon

Előzmény: Balzska (108123)
Balzska Creative Commons License 2016.11.16 -4 1 108123

Mi köze a Knorr-nak a 110/112-es vonalhoz?

Előzmény: rusenuxu (108014)
Balzska Creative Commons License 2016.11.16 -2 0 108122

Tegnap emiatt utaslemaradás is volt az Apor Vilmos téren...

Előzmény: nemeza (108017)
Balzska Creative Commons License 2016.11.16 -2 1 108121

Egyre "jobb" buszok mennek ott...

Az még a a jobbik eset, ha 415 vagy 435 jön...

Előzmény: MIHI (108062)
18-09 Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108120

Hát nagyon más Otokar csuklós nincs.

 

Valószínűleg a lengyelországi Transexpo-n is vendégeskedő példány megy hazafelé a többi társával együtt. 

Előzmény: trizs77 (108119)
trizs77 Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108119

Ilyen ?

 

 

--------------------

 

 

 

Előzmény: Rodolffo (108117)
trizs77 Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108118

Valami nem lehet kerek a varsói üzemeltetési szokásokkal.

 

Minden máshonnan kikerülő 10-12 kocsikkal sok a baj.

Ez tudja mindenki aki ilyet vesz.

 

De ami Varsóból elkerül, az a szokásosnál agyobb arányban, és hamarább válik selejtté.

 

 

Előzmény: torqmatic (108091)
Rodolffo Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108117

Itt áll valami Otokar csuklós az Árpád kórháznál a buszmegben (nem magyar rendszám volt). Netán próbázik?

Törölt nick Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108116

Valszeg

Előzmény: fehér atléta (108114)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108115

Ne akarjál onnan buszt venni. Úgy általában gépjárművet. Ha jót akarsz (magadnak).

Előzmény: AegonT (108092)
fehér atléta Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108114

Conecto + 151 = Arriva (?)

Előzmény: zoli07 (108113)
zoli07 Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108113

Ajajaj

Egy kamionos kicsit elszámolta magát a Gyömrői úton

Egy BKV busz pedig pont rossz helyen állt. Tovább »

forrás: velvet.hu

gorcher Creative Commons License 2016.11.16 -7 10 108112

De jó... remélem annyira be fognak válni, mint a genfi Volvók, C1-ek, gázos Citarók, VH A300-ak, AG300-ak, 7000-ák és 7700-ák. Remélem egy csont új típust szerez be a BKV (mondjuk MAN meg Solaris nincs még) és a beszerzett flottán belül is lesz 57 altípus.

 

Nem baj, lefestik őket, aztán le lesz tudva a BKV jármű állományának modernizálása...

 

A T&J Hybridjeit pedig eddig nem akarta megvenni a BKV, most mégis? Kényszer?

Előzmény: torqmatic (108091)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108111

Kedves Üzembentartók!

Ránéznétek FKU-906-ra? Tegnap este semmi fűtés nem volt rajta. Idén ez volt az első ilyen tapasztalatom.

Il Leone Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108110

Csak egy megközelítést írtam.

 

Az NKH vaskalaposan értelmez valamit, és hibás indoklást ad, akkor a másik oldal, hogy elég kreatívan értelmezni ugyanazt a jogszabályi környezetet.

Előzmény: Obsitos1663 (108106)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.16 0 1 108109

Nettó igazad van.

Bruttó a környezetet is figyelmbe kell venni, hogy a saját üzemeknek és a hazai piacnak kell valami értelmes átmeneti elfoglatság 2017-re ha nincsen egyenlőre Budapest vonzáskörzetében érdemi új busz gyártás, és tényleg végre már nem öreg Ikarusokat akrunk csak szögelni...

És a vételár meg ilyen nézőpontot is lehetővé tesz...

Előzmény: Zahnrad (108100)
kamionos80 Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108108

Megnéztem a hirdetést,700e kilométert ir.Ilyen futással,ismerve a magyar karbantartás "szakszerűségét" igazi szopóroller lenne.

Előzmény: AegonT (108092)
Obsitos1663 Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108107

nem lehet simán forgalomba helyezni. nyilván nem lehetetlen csak van-e értelme (egyedi engedélyezés, műszaki ill. forgalmi háttér kialakítása)?

a többi megjegyzésedet hasonlóan gondolom én is.

 

Előzmény: kristoof (108094)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!