"Pole-sitter Kasey Kahne, looking for a fourth successive podium in the #9 UAW/Dodge Dealers Dodge..."
Akkor itt nem én vagyok a hülye. 1:0
Gordon. Nos lehet,hogy szerencsétlen szóválasztás volt,mert ugye relatív mi a "nagyot perecelt",de hogy perecelt(bár nem volt TK) az bizti.Egyszer esetleg egy 1 órás előadás keretében sör mellett szívesen beavatlak,hogy a rallyban mire,mit és mikor,hogyan mondanak.(Ha már a kötekedés hava van) :) Mondjuk döntetlen. 2:1
Stewart csúszás.Utánnanéztem ezt én buktam be. 2:2
"...after he hit the cone at the end of pit lane."
Szerintem az end az valaminek a végét jelzi,szóval vagy az angol pacák volt az ökör,vagy te nézted tükörből a tévét,de a tökömet merem rá tenni,hogy ez most nem az én saram.
Tehát a vége 3:2
Jogosan adódhat a kérdés,hogy miért más beszámolója alapján írom le a dolgot?Az ok egyszerű.Nekem errefelé még dolgozni kell a pénzért sokakkal ellentétben,ami korai felkelést jelent.Ergo nem tudok versenyt nézni.
Vasarnap figyeltem Copeot is (volt idom mivel Gordon kiesett), es minden pitnel rendszeresen visszaesett jopar helyet.
Igy aztan tenyleg nehez.
Egyebkent nem ment rosszul, sot a long runokban kivaloan ment.
Volt egy nagyon long run:) es ott ugy jott fel hogy csak na.
Gyorsabb, vagy legalabb olyan gyors volt mint az elsok akkor.
Amugy Earnhardt orulhet a helyezesenek, rosszabb volt a kocsija ennel a helynel, egyszer lucky dog is volt. Kahne pedig most is legalabb top 5os volt, ugyhogy elkepeszto a csavo.
R Gordon is jobb helyen vegezett mint amilyen jo volt.
Kenseth pedig ha nincsenek a gigszerek akkor se lett volna jobb a 10-15. helynel. Ez jo jel:)
Ja, nem is dicsekedtem: Johnson nyert a hetvegen...
Egyszer lattam egy filmet vagy videot,mar nem emlekszem, amiben azt mutattak, hogy a kerekcserelok hogy gyakorolnak.
Allvanyon volt egy kerekimitacio, ot felfogato hellyel. A szerelo korbe-korbe nyomta folyamatosan a kerekkulccsal, es mindig pont beletalalt a csavarral! De mint a villam! Kb. fel percig mutattak, nem tudom, mennyit szoktak egyhuzamban. Nem volt semmi. Tenyleg nem egyszeru.
Óriási volt, amikor az utolsó kiállásnál a Pit Roadon végig egymás mellett ment Johnson és Labonte, Johnson 5 centivel előrébb :)
Az összevágott anyag a szokásos minőség, nekem most is az intro tetszett a legjobban...
Tegnap sem maradtam fent hiába olyan sokáig, megtudtam, hogy Darlingtonban 80 fokban döntöttek a kanyarok...
És mi volt az, hogy az élen állóknak az első tíz körben ki kell jönniük kerékcserére?
"The team has tried at least three different rear-tire changers, including Wallace's former crew chief, Bill Wilburn. None have been able to match front-tire changer D.J. Richardson's "bullet-fast" ability."
Na most ezt kepzeljetek el Jean Todtal :DD (o a Ferrari csapatfonoke)
De milyen mar hogy egyaltalan kiprobaltak.
A tavalyi csapatfonok meg kerekcserelonek sem alkalmas:))
Nem semmi hogy nemtom miota keptelenek talalni egy eleg gyors kerekcserelot.
Ilyen nehez lenne ez?
Tudtam, hogy a Gordon féle esetet még véletlenül se mutatják.
Jó kis párbajok voltak a vége felé: Busch vs Labonte, R. Gordon vs Johnson, Johnson vs Labonte.
Ez nem uj.
Ha a NASCAR ugy allapitja meg hogy tul lassu valaki akkor ki kell allnia a palyarol.
Ha egy serult auto visszajon javitas utan akkor is figyelik hogy nem tul lassu e.
A hivatalos végeredményben K. Shelmerdine-nél az szerepel, hogy "too slow". Ez is egy új szabály? Kiintik, ha lassú? Vagy csak maguktól álltak ki, de ez nem nagyon szokás.
“It was entertaining, to say the least. Not just from the standpoint that there was a lot going on out there in front of me, but this is really a driver’s track and it’s very fun. Finishing 26th, on the other hand, is about as far from fun as you can get. We made a decision on what turned out to be our last stop to wait on taking on a fresh set of tires. Who knew that the race would go green for the final 43 laps? I’d probably vote to do the same thing almost every time, here. Before that point, we had a caution about every 20 or 25 laps. The good thing is we leave Darlington in one piece, which, historically speaking, is a lot more than a lot of other teams have been able to do over the years here. I’m really looking forward to Bristol next weekend. We had a good test there on Wednesday, so I think we’ll really be ready for that one. We weren’t able to test here before this race, so I don’t know what might have been if we did. We’ll test at Texas this Tuesday, so we’ll definitely be ready for the weekend after Bristol, too.”
Stewarttal volt valami balheja Hillenburgnek ami miatt keresztbeallt a palyan es Gordon nem birta mar elkerulni ezert belement.
Mindenesetre sajnalja hogy miatta esett ki Gordon
Ha Voros Kánt mond akkor nyilvan az a rossz:)
Kén.
Mondjuk versenyen kb a 20. korig minden korben egy helyes visszaesest josolok Copenak:))
Hat az osszefoglalok semmire sem jok, a verseny meneterol semmilyen tajekoztatast nem ad.
Meg jo hogy letezik Pitcommand, ezzel tokeletesen vegig lehet kovetni a versenyt.
Mostanaban elobb olvasom a hozzaszolasaitokat, minthogy videorol megneznem a futamot, es egyszeruen neha nem hiszem el, hogy ilyen hulyesegek elofordulhatnak. Aztan megnezem a versenyt, es hallom a nagyobbnal nagyobb baromsagokat...