A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
2. Mi abban a logika, hogy a jelentősebb kisebb forgalmú 155/156-ra küldik a nagyobb befogadó képességű PKD-kat, míg a kisebb befogadó képességű Volvo 7000/7700-asokat meg az eléggé nagy forgalmú 110/112-re küldik?
Igen, valami hasonló, bár pont egy fél pillanatra láttam, mert előttünk állt egy másik busz és az előtt ez. És valóban, nem is volt egyenruhában a sofőr (mondjuk pl. VT-s vonalon múltkor a sofőr kék Puma sapi, meg valami feliratos hosszú ujjú kombóban tolta :-)), meg azt hiszem zöldes színű, de tuti külföldi rendszáma volt.
A Conecto-k nem tudnak KNORR-ozni, ezért megy helyettük Cinkota részéről 412-es. És ez olyan érdekes helyzeteket szül, hogy pl ma délelőtt a 00-01-et fotóztam a vonalon
De jó... remélem annyira be fognak válni, mint a genfi Volvók, C1-ek, gázos Citarók, VH A300-ak, AG300-ak, 7000-ák és 7700-ák. Remélem egy csont új típust szerez be a BKV (mondjuk MAN meg Solaris nincs még) és a beszerzett flottán belül is lesz 57 altípus.
Nem baj, lefestik őket, aztán le lesz tudva a BKV jármű állományának modernizálása...
A T&J Hybridjeit pedig eddig nem akarta megvenni a BKV, most mégis? Kényszer?
Bruttó a környezetet is figyelmbe kell venni, hogy a saját üzemeknek és a hazai piacnak kell valami értelmes átmeneti elfoglatság 2017-re ha nincsen egyenlőre Budapest vonzáskörzetében érdemi új busz gyártás, és tényleg végre már nem öreg Ikarusokat akrunk csak szögelni...
És a vételár meg ilyen nézőpontot is lehetővé tesz...
Melyik? Az 50db valóban városi, de háromajtós SU18? Azok már talán újgazdásodtak. Tudom, én vagyok paraszt, de az AG-sített AGG-nél ezek is jobbak lennének: ez vagy ez talán ez vagy mondjuk ez. de akkor má' vegyük meg ezeket is. (vigyázz szóló!)
Ontopic csak annyi a lényeg, hogy minden új beszerzés nagyon jó, de van egy nagyon nagyon jó típus is. Ennyit lehetett kihallani annak aki nagyon figyelt, no meg terveket a jövőre és számokat a jelenből.
Ezt jó, hogy felhoztad. Már a Brüsszeli AG-kből sem ment az ülések kiszerelése, mert ne, azt ne csináld, bonyolult, ok. De duplacsuklósbl gyártsuk szimplát. Ami kerek azt visszük vagy hogy is?