Keresés

Részletes keresés

Balzska Creative Commons License 2016.11.16 -2 1 108126

1. A Conecto-k miért nem tud Knorrozni?

2. Mi abban a logika, hogy a jelentősebb kisebb forgalmú 155/156-ra küldik a nagyobb befogadó képességű PKD-kat, míg a kisebb befogadó képességű Volvo 7000/7700-asokat meg az eléggé nagy forgalmú 110/112-re küldik?

 

Előzmény: gorcher (108124)
Rodolffo Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108125

Igen, valami hasonló, bár pont egy fél pillanatra láttam, mert előttünk állt egy másik busz és az előtt ez. És valóban, nem is volt egyenruhában a sofőr (mondjuk pl. VT-s vonalon múltkor a sofőr kék Puma sapi, meg valami feliratos hosszú ujjú kombóban tolta :-)), meg azt hiszem zöldes színű, de tuti külföldi rendszáma volt.

Előzmény: trizs77 (108119)
gorcher Creative Commons License 2016.11.16 0 7 108124

A Conecto-k nem tudnak KNORR-ozni, ezért megy helyettük Cinkota részéről 412-es. És ez olyan érdekes helyzeteket szül, hogy pl ma délelőtt a 00-01-et fotóztam a vonalon

Előzmény: Balzska (108123)
Balzska Creative Commons License 2016.11.16 -4 1 108123

Mi köze a Knorr-nak a 110/112-es vonalhoz?

Előzmény: rusenuxu (108014)
Balzska Creative Commons License 2016.11.16 -2 0 108122

Tegnap emiatt utaslemaradás is volt az Apor Vilmos téren...

Előzmény: nemeza (108017)
Balzska Creative Commons License 2016.11.16 -2 1 108121

Egyre "jobb" buszok mennek ott...

Az még a a jobbik eset, ha 415 vagy 435 jön...

Előzmény: MIHI (108062)
18-09 Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108120

Hát nagyon más Otokar csuklós nincs.

 

Valószínűleg a lengyelországi Transexpo-n is vendégeskedő példány megy hazafelé a többi társával együtt. 

Előzmény: trizs77 (108119)
trizs77 Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108119

Ilyen ?

 

 

--------------------

 

 

 

Előzmény: Rodolffo (108117)
trizs77 Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108118

Valami nem lehet kerek a varsói üzemeltetési szokásokkal.

 

Minden máshonnan kikerülő 10-12 kocsikkal sok a baj.

Ez tudja mindenki aki ilyet vesz.

 

De ami Varsóból elkerül, az a szokásosnál agyobb arányban, és hamarább válik selejtté.

 

 

Előzmény: torqmatic (108091)
Rodolffo Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108117

Itt áll valami Otokar csuklós az Árpád kórháznál a buszmegben (nem magyar rendszám volt). Netán próbázik?

Törölt nick Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108116

Valszeg

Előzmény: fehér atléta (108114)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108115

Ne akarjál onnan buszt venni. Úgy általában gépjárművet. Ha jót akarsz (magadnak).

Előzmény: AegonT (108092)
fehér atléta Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108114

Conecto + 151 = Arriva (?)

Előzmény: zoli07 (108113)
zoli07 Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108113

Ajajaj

Egy kamionos kicsit elszámolta magát a Gyömrői úton

Egy BKV busz pedig pont rossz helyen állt. Tovább »

forrás: velvet.hu

gorcher Creative Commons License 2016.11.16 -7 10 108112

De jó... remélem annyira be fognak válni, mint a genfi Volvók, C1-ek, gázos Citarók, VH A300-ak, AG300-ak, 7000-ák és 7700-ák. Remélem egy csont új típust szerez be a BKV (mondjuk MAN meg Solaris nincs még) és a beszerzett flottán belül is lesz 57 altípus.

 

Nem baj, lefestik őket, aztán le lesz tudva a BKV jármű állományának modernizálása...

 

A T&J Hybridjeit pedig eddig nem akarta megvenni a BKV, most mégis? Kényszer?

Előzmény: torqmatic (108091)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108111

Kedves Üzembentartók!

Ránéznétek FKU-906-ra? Tegnap este semmi fűtés nem volt rajta. Idén ez volt az első ilyen tapasztalatom.

Il Leone Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108110

Csak egy megközelítést írtam.

 

Az NKH vaskalaposan értelmez valamit, és hibás indoklást ad, akkor a másik oldal, hogy elég kreatívan értelmezni ugyanazt a jogszabályi környezetet.

Előzmény: Obsitos1663 (108106)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.16 0 1 108109

Nettó igazad van.

Bruttó a környezetet is figyelmbe kell venni, hogy a saját üzemeknek és a hazai piacnak kell valami értelmes átmeneti elfoglatság 2017-re ha nincsen egyenlőre Budapest vonzáskörzetében érdemi új busz gyártás, és tényleg végre már nem öreg Ikarusokat akrunk csak szögelni...

És a vételár meg ilyen nézőpontot is lehetővé tesz...

Előzmény: Zahnrad (108100)
kamionos80 Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108108

Megnéztem a hirdetést,700e kilométert ir.Ilyen futással,ismerve a magyar karbantartás "szakszerűségét" igazi szopóroller lenne.

Előzmény: AegonT (108092)
Obsitos1663 Creative Commons License 2016.11.16 0 0 108107

nem lehet simán forgalomba helyezni. nyilván nem lehetetlen csak van-e értelme (egyedi engedélyezés, műszaki ill. forgalmi háttér kialakítása)?

a többi megjegyzésedet hasonlóan gondolom én is.

 

Előzmény: kristoof (108094)
Obsitos1663 Creative Commons License 2016.11.16 -1 0 108106

ne keverjük, a csuklós busz nem pótkocsi, a dupla csuklós nem két pótkocsis járműszerelvény. jelenleg.

Előzmény: Il Leone (108086)
g86 Creative Commons License 2016.11.16 0 1 108105

A szakértés közepette ajánlom figyelmedbe a KRESz pótkocsin való személyszállításra vonatkozó rendelkezéseit. :D

Előzmény: Il Leone (108086)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.15 -1 0 108104

Csak nem ontopiccá cseperednek a hy.... tudjukmik :D

Előzmény: torqmatic (108091)
AegonT Creative Commons License 2016.11.15 -3 0 108103

Melyik? Az 50db valóban városi, de háromajtós SU18? Azok már talán újgazdásodtak. 
Tudom, én vagyok paraszt, de az AG-sített AGG-nél ezek is jobbak lennének: 
ez vagy ez talán ez vagy mondjuk ez.
de akkor má' vegyük meg ezeket is. (vigyázz szóló!) 

Ps.: Tudom, van erre külön topik. Én csináltam. 

Előzmény: Dante001 (108101)
Zahnrad Creative Commons License 2016.11.15 -1 0 108102

Ontopic csak annyi a lényeg, hogy minden új beszerzés nagyon jó, de van egy nagyon nagyon jó típus is. Ennyit lehetett kihallani annak aki nagyon figyelt, no meg terveket a jövőre és számokat a jelenből.

Előzmény: trizs77 (108046)
Dante001 Creative Commons License 2016.11.15 -1 0 108101

A berlini Sola flotta mikor szabadul fel?

Előzmény: AegonT (108096)
Zahnrad Creative Commons License 2016.11.15 -1 5 108100

Ezt jó, hogy felhoztad. Már a Brüsszeli AG-kből sem ment az ülések kiszerelése, mert ne, azt ne csináld, bonyolult, ok. De duplacsuklósbl gyártsuk szimplát. Ami kerek azt visszük vagy hogy is?

Előzmény: AegonT (108096)
18-09 Creative Commons License 2016.11.15 0 0 108099

nem nincs

Előzmény: 18-09 (108097)
MCA-001 Creative Commons License 2016.11.15 -1 2 108098

És őket is a VJSZ fogja arculatosítani?

Mert akkor várhatunk rá...

Előzmény: Törölt nick (108072)
18-09 Creative Commons License 2016.11.15 0 0 108097

jövőre egy újszerű, egységes, korszerű, relatíve nagyobb darabszámú használt csuklós flotta

 

óóó, ennyire nem már utas felétek? :O :) :/ 

Előzmény: torqmatic (108091)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!