Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kivi Creative Commons License 2002.06.27 0 0 376
stewie,
magánban meg tudod nekem adni annak a szélvédőjavító (kavicsfelverődés...) cégnek a paramétereit amelyikről cikk íródott kb. egy éve? Állítólag ők nem csak a kagylós törés kipótlásával foglalkoznak, hanem a repedések gyógyításával, illetve a továbbterjedés megakadályozásával is.
Merthogy pórul jártam... Az ütött lyuk mellett pár cetire keletkezett egy kis repedés is. Az üveges megjavította a lyukat, de nem "mert" a repedéshez nyúlni, nehogy elszaladjon. Nos, a múlt heti hőségben elszaladt, most már kb. 20 centis. Jelenleg inkább kiadnék párezer pénzt a javításra, mint 30 ezret a cserére.
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.27 0 0 375
természetesen tudom, hogy te írtad a cikket :-)

mégegyszer mondom, minden bántás nélkül mondtam, amit mondtam........

néhány kiegészítés:

1. én sem gondoltam hogy a szaki fizetett nektek, akkor nem voltam érthető. Másképpen fogalmazok: ha nincsenek pl autókat bemutató, magasztaló cikkek a totalcaron, akkor egy idő után nem fognak a kereskedők demo autót adni nektek ( ki akarja hogy nyilvánosan elismerd, hogy az autója az árához képest sehol nincs?) Ha nem adnak demó autót, akkor nem tudtok cikket írni, ritkábban frissül a magazin, csökken az olvasottság -> egyre kevesebben hírdetnek a totalcar-on....... folytassam?

2.> Azert ami a reklamerteket illeti, elgondolkodtato, hogy a cikkben NEM szerepel a muhely neve/cime/elerhetosege -> de a szerkesztőségben átvehető nem? akkor meg minek álszenteskedünk? ha jól emlékszem egy nappal a cikk megjelenése után, akit érdekelt mind megtudhatta a címet innen a topikból tőled...

3.akkor azért a kocsid csak ingyen lett tiszta, nem? nem mintha baj lenne, csak kérdezem

4.igazán akkor lenne ez jó, ha sokkal objektívabb lenne a megfigyelés a műhelyben... meg ha esetleg nem egy céghez mennétek el pl autót ápolni, hanem többhöz, és összehasonlítanátok hogy hol mit mennyiért milyen gyorsan milyen minőségben csinálnak..... mert ez a túláradóan pozitív egyoldalú cégbemutató bár megismertet néhány az autóápolással kapcsolatos folyamattal, mégis csak azt szolgálja, hogy a végén ehhez a szakihoz menjél el

5. félreérthető voltam, tényleg 30 ezer volt a teljes műsor, nem csak a kárpit volt benne ebben az árban elismerem

Előzmény: stevie wonder (373)
N___ Creative Commons License 2002.06.27 0 0 374
Tegnap késő du nekiláttam a kátránycsíkok eltávolításának a gépről. Teszteltem egy kis részen, lejöttek alkohollal, de szerintem tiszta vízzel is ua idő alatt jött volna le, de azé megcsináltam.
Az általad is ajánlott alkohol műanyagig szedte le a festéket a díszléceken és mattra küldte az egyéb részeket, de a kátrányt elég nehezen vitte le, volt olyan tipus, amit semmi nem oldott.
Természetesen a reggeli fényben vettem csak észre az eredményt, ami anyagiakban kifejezve 2 db ajtó komplett metálfényezésében fog jelentkezni. Nem volt rossz kör.
A havertól kaptam helyette egy Würth gyártmányú aszfalteltávolítót (Teenentferner), az remekül oldja az idegen anyagot, de a fényezést nem bántja. Azt bátran ajánlom alkohol helyett.
Előzmény: Flex (310)
stevie wonder Creative Commons License 2002.06.27 0 0 373
Szia Ordas,

en irtam a cikket. Az apolas valoban ingyen volt, de termeszetesen mast nem fizetett a ceg.

A hasonlo cikkek egy reszeert valoban szolgaltatast kapunk, de nem mindig. Pl kipufogomuhelyes, tuningos cikkeknel semmi ellenszolgaltatas nem volt: ugy gondoltuk, hogy erdekli az olvasot, ugyhogy igyekeztunk megtalalni a legjobb mestert es ot bemutatni. Igy volt a kozmetikas cikknel is, de itt a szolgaltatast valoban ingyen kaptuk. Azert ami a reklamerteket illeti, elgondolkodtato, hogy a cikkben NEM szerepel a muhely neve/cime/elerhetosege.

Most megyunk Thomy-hoz folias riportot csinalni, tole nem kapunk semmit, meg szolgaltatast sem. Egy "idegen" auto foliazasat fogjuk kozvetiteni.

Nagy gaz lenne, ha a Totalcar ilyenekbol elne :-)

Előzmény: Ordas Farkas (360)
Löncshús Creative Commons License 2002.06.27 0 0 372
Hello Ordas!

Nem tudom, lehet, hogy igazad van. Illetve ebben a reklám-pénz témában biztos. Ha vastag az ülés szövet,szivacs, akkor el tudom képzelni a Totalcar-os variációt is. Bár 30 kiloért nem (csak) azért vinném a gépet, hogy tiszták legyenek az ülések... :-)

Előzmény: Ordas Farkas (360)
Detonátor Creative Commons License 2002.06.26 0 0 371
Én is porszívózok minden hónapban. (Kivéve ősztől tavaszig.) A női nemnek meg "kusska" az autótól. Az az én "világom". (Apukám világa, ahogy Csiszár Jenci mondta volt.) ;-)
Előzmény: Ordas Farkas (369)
Detonátor Creative Commons License 2002.06.26 0 0 370
A 3 éves, az a Matizom volt. ;-) Ott még nem volt szükség ülések tisztítására. Jó állapotban van ez a 6 éves Espero is, (15 ezerrel kevesebb km, mint a Matizomban és jóval kevesebb karcolás.) csak én "kurva" igényes vagyok. ;-)

Egy Moulinex takarítógépem van, gyári folyadékkal, csak még nem mertem nekiengedni az üléseknek a porszívózáson kívül. Inkább majd csinálok egy tesztet valami félreeső helyen.

"Ez a csodaszép új Esperod?"

Hogy kinek mi a csodaszép, az egy dolog. A korához képest nagyon ott van a szeren, ;-) ("Kemény" 33000 km-el vettem. Na jó, azóta már beleraktam vagy 1000 km-t) ;-)

Előzmény: Ordas Farkas (368)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.26 0 0 369
höh, kisdetonátor... ez jó

vannak rendes emberek, akik minden hónapban alaposan kivízporszívózzák...... ott az általam leírt procedúrára semmi szükség.
Sokkal inkább a:'Te annyuk! mikor porszívóztuk ki utoljára a kocsit? múlt nyáron? vagy azelőtt? egyáltalán volt már ez kiporszívózva?' esetekre való.....

Előzmény: Detonátor (367)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.26 0 0 368
6 év.... na ott már érdemes pedig ilyet csinálni, én úgy emlékeztem 3 éves. Ez a csodaszép új Esperod?

nem ismerem a takarítógépedet, én már többször is takarítottam ilyen témában, általában elég az otthoni gép, nekünk még soha nem volt gond a kérpittal. mondjuk ha van szabályzó a gépen, és nem csak ki-bekapcs van rajta, az egy előny, mert így még jobban tudod védeni az anyagot.

szerintem a hátsó ülés alsó-fölső része közötti tenyérnyi sáv elég kéne hogy legyen a teszteléshez, ha nem bírja az anyag ott nem fog senkinek feltűnni.

Előzmény: Detonátor (365)
Detonátor Creative Commons License 2002.06.26 0 0 367
A lényeg a lényeg! Nekem a porsszívózások után így is OK-k az ülések, csak "cirka" két hónap múlva érkezik "kisdetonátor". Szeretmném, ha "pöpec" lenne, minimum a belseje az autónak. ;-)
A műszerfal ápolásával semmi gond. Abban már van tapasztalatom. Bútorápoló rulez! ;-)
Előzmény: Ordas Farkas (364)
Detonátor Creative Commons License 2002.06.26 0 0 366
Köszi! Rajta leszek a dolgon.
Előzmény: kivi (363)
Detonátor Creative Commons License 2002.06.26 0 0 365
Takarítógép van itthon. Csak nem merem ráegedni a a tisztitó programot. Kétszer már kiporszívóztam, de félek egy picit a tisztító folyadéktól. Egyébként rendben vannak az ülések, csak zavar, hogy 6 évig használták előttem.

Árgus szemekkel figyelem szavaid. ;-)))

Előzmény: Ordas Farkas (364)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.26 0 0 364
na most én nem vagyok "mester", ellenben kárpitot már tisztítottam...... tehát szerintem a jó recept: marha alaposan kiporszívózod, akár többször is egymás után..... utána befújod/kened kárpittisztító kencével ( pl háztartási boltban adnak neked, de mondjuk a tescoban kapható kefés fejű habot fújó dolog se rossz, bár szerintem nem az igazi, közel sincs olyan hatása mint egy igazi kárpittisztítónak) jó alaposan beledörgölöd, nem csak a felületét simogatod.... hagyod megszáradni, majd újra kiporszívózás ( tulajdonképpen csak fellazítja a piszkot a kárpitban) és ekkör jöhet az igazi munka. Ha van otthon nagyteljesítményű takarító gép, vizes rendszerű akkor az jó, de lehet kölcsönözni is, bár utoljára 2-3 éve kölcsönöztem, de biztosan van még ilyen cég...... a vízhez persze kárpittisztítót adagolás, de most ugye ez folyékony állapotú és nem hab, mint az előző.... általában egy kör már elég szokott lenni, kivéve ha még sose volt tisztítva a kárpit..... a végén a kárpit színétől/anyagától függöen érdemes befújni/kenni kérpitápoló sprayvel, többek között emiatt lesz új szaga a kocsinak no meg a műszerfal ápolástól, de az már egy másik sztori...

amit azért mindenképpen megtennék, mert nem ismerem a kárpitodat: próbáld ki a kencéket, hogy bírja-e a kárpit, egy nem túl feltűnő helyen, pl lehajtod a hátsó ülést és ott ahol az alsó meg a felső elem összeér....... mert ugye ami nagyon tisztít az roncsol is egy kicsit, kérdés hogy ez látszik-e majd vagy sem...... mondjuk 10000-ből 1 ami nem bírja szerintem, de azért ne a tied legyen az az 1.

Előzmény: Detonátor (362)
kivi Creative Commons License 2002.06.26 0 0 363
Lennie kell... Az apró karcokat egy sima wax-szal nem tudod eltüntetni. Az inkább egy bevonatot képez a lakkozáson, de nem tünteti el a karcokat.
Előzmény: Detonátor (361)
Detonátor Creative Commons License 2002.06.26 0 0 362
Kárpittisztításra essek neki az itthoni takarítógéppel, vagy van valami jó ötleted?
Előzmény: Ordas Farkas (360)
Detonátor Creative Commons License 2002.06.26 0 0 361
Van abban políros is? :O
Előzmény: kivi (359)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.26 0 0 360
>Viszot éppen a totalcar-on van egy cikk az autókozmetikáról és azt írták, hogy ez a megoldás nem tökéletes, mert csak a felületről távolítja el a port/koszt és mire kétszer meghemperegsz az ülésben, addigra feljön a többi szutyi is

ez az aminek nem kell bedőlni, minden bántás nékül írom, de gondolom neked is világos hogy a totalcarnak is meg kell élnie valamiből.
Ha azt írja a cikkben, hogy mindenki otthon egy sima vizes porszívógéppel meg tudja csinálni a kárpittisztítást ki fog otthagyni a "mesternél" 30 ezer foritnot? senki... és ha senki nem hagy ott pénzt akkor legközelebb nem lesz fizetett hírdetés cégbemutatónak álcázva. Ha viszont nincs fizetett hírdetés, illetve egy ingyenes cégbemutató után nem megy senki el ehhez a szakihoz 30 ezer forinttal a zsebében, mert a cikk a valóságot közli, akkor nincs pénze a totalcarnak, vagyis nincs totalcar és ez a fórum sem.

mindenhol így megy, de van ismerős az indexnél, ő mesélte, hogy náluk is ez a helyzet. De asszem erről volt külön topik és cikk is itt valamikor.

Tehát csak óvatosan a bemutató cikkekkel....

Előzmény: Löncshús (353)
kivi Creative Commons License 2002.06.26 0 0 359
Ha a teknőcös waxod nem csak wax hanem polír is, akkor nekivághatsz bátran. De sokkal nagyobb meló polírozni, mint simán csak waxolni. :-(
Előzmény: Detonátor (358)
Detonátor Creative Commons License 2002.06.26 0 0 358
Sziasztok!

Vannak apró karcolások a legújabb szerzeményemen. (Daewoo Espero) Szerintetek nekikezdjek a "teknőc" wax-szal? (
A használt verdáimnál (anno) nagyon szerettem.) Vagy vigyem el egy pasztázásra valahová? Ezen kívül: Van benne négy elektromos ablak. Jól működnek, meg minden. Lehet az ablakemelő motorok munkáját könnyíteni valami vezető síneket kenő anyaggal?

Első körben ennyi kérdésem lenne. :)

SzaboZE Creative Commons License 2002.06.25 0 0 357
Nem, ez most lett átállítva. Én a fehérvári útihoz jártam eddig. Ott kb 3 percig ment egy 100-asért a műsor. Most kikerült egy cetli, hogy 1 perc 100 ft...

SzaboZE

Előzmény: zordon_ (356)
zordon_ Creative Commons License 2002.06.25 0 0 356
Mert szándékosan b*sszák el az időzítőt. Ld. benzinkutas trükkök topic. Oda beírtam, nem másolnám át ide.
Előzmény: SzaboZE (354)
kivi Creative Commons License 2002.06.24 0 0 355
Nemrég csináltam egy próbát, hogy ahogy én mosom az autót (slaggal) mennyi víz fogy: 74 liter. Vagyis 0,074m3. A mostani árral számolva ez kb. 20 forint.
Előzmény: Törölt nick (349)
SzaboZE Creative Commons License 2002.06.24 0 0 354
Aral kút téma, főleg fargo és speedy-gee:

Hengermalmon is 1 perces a téma. 200Ft kellett egy légkondi hűtő kipucolásához!!! Siralmasan kevés ideig megy a borotva.

SzaboZE

Löncshús Creative Commons License 2002.06.24 0 0 353
Szia Matiz!

Csak, hogy kötekedjek: :-)
A villamos energiát is elő kell állítani és az is környezetszennyezéssel jár...
Én éppen 7végén estem neki kárpittisztitó kézi készülékkel az üléseknek, padlónak, kárpitoknak.
Mivel jó idő volt, így meg tudott száradni.Kicsit világosabbak lettek az ülések/kárpit és még jó illata is van. Akkor lepődtem meg, mikor kiürítettem a gépet, hogy mennyi szutykot szedett össze. Viszot éppen a totalcar-on van egy cikk az autókozmetikáról és azt írták, hogy ez a megoldás nem tökéletes, mert csak a felületről távolítja el a port/koszt és mire kétszer meghemperegsz az ülésben, addigra feljön a többi szutyi is. Nem tudom, én tavaly is megcsináltam és mindenki dicséri, hogy milyen szép tiszta a belseje.

Előzmény: Törölt nick (349)
FOCUS Creative Commons License 2002.06.24 0 0 352
slag, de nekem a kombájn is kombány :)

Előzmény: FOCUS (351)
FOCUS Creative Commons License 2002.06.24 0 0 351
Még a slalgos módszerhez annyit, hogyha megfelelőek a kötések és a tömítések, akkor érdemes a slalg végére egy osztófejet venni, ami többféle vízsugárra állítható és mint a benzinkutas töltőpisztoly csak nyomásra vagy kiakasztásra engedi a vizet.
Párszáz forint egy ilyen.

(hja és nálam kapható korlátozott mennyiségben :-))) )

FOCUS Creative Commons License 2002.06.24 0 0 350
Szeva !
Én kb 2 hete nekiáltam kárpíttisztítózni, egy mezei szivaccsal. Rendesen lefáradtam. Aztán rendesen kiporszívóztam, de másnapra tök büdös lett. (szerintem akkora hozta fel a koszt a tisztító igazán) ÚGyhogy végül kiporszívóztam megint, kellemes tisztaságérzetem lett.

:-)

Előzmény: Törölt nick (349)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.24 0 0 349
Jó,jó én nem rábeszélni akarok senkit, de hosszútávon annyi elektromos áram van, mint a dög, víz meg kevesebb, szóval környezetvédelem meg minden - erre céloztam.

Mi van, ha egy kutya közönséges kárpit tisztítóval nekiesek az üléseknek? Próbálta már valaki? Vagy vigyem el inkább "szakműhelybe"?

Előzmény: Löncshús (348)
Löncshús Creative Commons License 2002.06.24 0 0 348
Varshi:

Két különböző dologról beszéltünk.
Te azt próbálod bizonygatni, hogy mennyivel jobb, mint a slagos megoldás, amit én egy pillanatig sem vontam kétségbe. Mind igaz, amit leírtál ezzel kapcsolatban. Viszont energia megtakarítás szempontjából teljesen mindegy. (Matiznak is írom) A kevesebb vízmennyiséget a villamos energia oldalán fizetet meg. Tegyük fel, hogy 50 liter vizet fogsz meg, ami pl. 400 Ft-os víz és csatorna díjnál (önkormányzatonként változó) is csak 20 Ft. Az 1-2 kW-os motor többet megeszik áramból. Az viszont tény, hogy nem mindegy mekkora sarat csinálsz mosás közben. Ennek inkább ebben jelentkezik az előnye.Bár nekem nem szokott gondom lenni, mert füvön mosom ami nálunk elég sűrű és jól el is szívja, pedig én is szoktam 2 kocsit mosni 1más után, de nyáron lesz külön kocsimosó hely, elfolyóval...
Ami tényleg előny, hogy kényelmesebb, gyorsabb illetve az eldugottabb helyeken is (sárvédő stb..)szépen le lehet tisztogatni a műszert, így alaposabb is. Tél után az alváz mosásról nem is beszélve... Bár nem helyettesíti a samponos-kefés mosást.
Szóval én csak azt mondtam, hogy 20 kilót nem adok ki azért, hogy 1-2 évig bírja. (nem egy hozzászóló, ismerősöm említette, hogy ráb...ott a cuccal) a 60-70-et, meg 1 kicsit soknak találom, csak azért, hogy otthon mosogassam a kecskét. Az meg éppen, hogy törvényszerű, hogy egyszer minden gallyra megy, csak nem mindegy, hogy mikor. Nem jelenti azt, hogy ha neked eddig működött akkor a jövő héten/hónapban/évben nem adja meg magát. Persze ezt nem kívánom, örülök, ha meg vagy elégedve a szerkezettel, de azért én nem kockáztatom meg, hogy vegyek 1 ilyet. Ha viszont 6-8 évig bírja, akkor tévedtem és sajnálom, kihagytam.
Nem a Praktikerben/Tescoban/Coraban dolgozol véletlen? :-))

Előzmény: Varshi (345)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.23 0 0 347
Kinek ez, kinek az jött be, rendben van. De egy dolog feltűnt: a slagos módszerrel több víz fogy el, és ez már nem mindegy!
Előzmény: Varshi (345)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!